Ik kan niet kiezen!!

1
Ik ben al een langere tijd aan het zoeken naar een aanbieder voor mijn webwinkel.Nu had ik laatst logivert, maar die ondersteunt geen mac en daarbij moet je de software local installeren en het lijkt mij zo makkelijk dat ik vanaf elke locatie aan de webwinkel kan werken.
Nu is mijn keus gevallen op "starteenwebwinkel" en Biedmeerwebwinkels.nl" heeft iemand ervaring met een van deze twee of beide en wie trekt mij over de streep.


Alvast bedankt!!

Re: Ik kan niet kiezen!!

2
Beste

Heeft u als een naar magento gekeken, de mogelijkheden zijn oneindig en je kunt er een super mooie shop mee bouwen kwa design is alles mogelijk.

Als je een probleem hebt zijn er genoeg forums voor hulp en met magento kun je oneindig groeien.

Als je beetje handig bent met html ccs enz dan kun je shop helemaal gratis bouwen en onderhouden. Hosten moet je natuurlijk we'll altijd.
Webshop Beginnen Startpagina ---> Uitgebreid Link Overzicht

Dropshiping Startpagina ---> Gratis Dropship Leverancier Overzicht

Re: Ik kan niet kiezen!!

3
Roger schreef:Nu is mijn keus gevallen op "starteenwebwinkel" en Biedmeerwebwinkels.nl" heeft iemand ervaring met een van deze twee of beide en wie trekt mij over de streep.
Ik heb een Biedmeer shop en dat werkt heel fijn. Biedmeer zelf blijft ook continu ontwikkelen dus dat is ook fijn om te weten dat er steeds verbeteringen en nieuwe opties komen.

Met starteenwebwinkel heb ik geen ervaring. Heb even snel de demo bekeken en lijkt op zich best veel op biedmeer. Vind biedmeer alleen wat professioneler overkomen en een stuk goedkoper.

De tip voor Magento is ook een goede. Hier zit ik inmiddels ook al maanden over na te denken. Ikzelf heb weinig tot geen verstand van CSS en dat soort zaken dus het is geen gemakkelijke stap om te nemen...

Re: Ik kan niet kiezen!!

4
Dit probleem kan je natuurlijk oplossen, door een theme te kopen op een van de velen site's.

Ik zit de laaste tijd met het zelfde dilema. Weet niet of ik met shopfactory webshop wil overzertten naar magento of dat ik hem zolaat en er pas met me volgende nieuw te beginnen shop mee ga beginnen.

Een ding denk ik wel dat magento een van de beste en m eest veelzijdigen pakketten van het moment is.
Webshop Beginnen Startpagina ---> Uitgebreid Link Overzicht

Dropshiping Startpagina ---> Gratis Dropship Leverancier Overzicht
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ik kan niet kiezen!!

5
Ik zou niet voor kant en klare oplossingen gaan. Je bent er aan gebonden. Hoe goed ze ook hun best doen je loopt altijd achter de feiten aan.

Wil je overstappen dan ben je alles kwijt (seo) 301 is daar niet de oplossing. Bezint eer ge begint. (maar dat doe je al)

Magento is goed mits je niet al teveel producten hebt. Joomla heb je een pro nodig (een echte) En zo hebben ze allemaal wel wat.

Wat ik eigelijk wil zeggen; als je scoort dan wil je meer. De mogelijkheid om die software aan te passen aan je wensen die moet je open houden. Geen licentie maar eigenaar. Daarna kun je kiezen wie wat doet.

Re: Ik kan niet kiezen!!

7
Ik denk dat ShopophetWeb een goede oplossing is. Geen lokale installatie. Uitgebreide mogelijkheden en prima ondersteuning.
Een gratis workshop behoort ook tot de mogelijkheden.
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 01 september 2011, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Wij van WC eend, adviseren WC eend. Link weggehaalt.

Re: Ik kan niet kiezen!!

8
Belangrijk is dat jij je prettig mee werkt.
Begin dus met demo's aan te vragen bij een aantal partijen en kijk hoe die werken.
Test ze vervolgens door wat vragen te sturen, kijk hoe hierop wordt gereageerd.
Vervolgens kun je ook nog kijken naar extra mogelijkheden en/of maatwerk, want soms heb jij toch net wat andere wensen dan de standaard.
Shoptrader, webwinkelsoftware voor online retailers
www.shoptrader.nl