Paar vraagjes

1
Ik heb een paar vraagjes over het web winkel wereld(je)

Me eerste vraag is kan je ook met een illegale versie van webwinkel werken want zag er laatst 1tje voor komen.

2. Hoeveel % van je omzwt moet je afstaan aan SEOshop?

Re: Paar vraagjes

2
N00B schreef:kan je ook met een illegale versie van webwinkel werken want zag er laatst 1tje voor komen.
Krijg ik dan ook de sleutel en het adres van uw voorraad? Zodat ik ongestoord uw producten weg kan halen. Ik betaal namelijk ook niet graag voor producten en diensten. :lol:
Hoeveel % van je omzwt moet je afstaan aan SEOshop?
Voor zover ik weet kunnen hier afspraken over gemaakt worden. Dit is o.a. afhankelijk van de verwachte omzet.
Neem even contact met ze op. Zij zullen het u precies kunnen vertellen.

webwinkel kosten en vragen legaliteit

3
N00B schreef:Me eerste vraag is kan je ook met een illegale versie van webwinkel werken want zag er laatst 1tje voor komen.

Misschien dat het kan. Als je het ziet gewoon aan de webwinkel makers melden en zelf niet aan meedoen. Uiteindelijk raak je nl. toch de dupe bij updates en ondersteuning. Als je professioneel geld wil verdienen in de ecommerce branche kun je je eigen software leverancier beter te vriend blijven want het is de besparing niet waard. Geloof me.
N00B schreef:2. Hoeveel % van je omzwt moet je afstaan aan SEOshop?.

Dat is afhankelijk van je eigen omzet en produkten die je gaat verkopen. Bij kleding is het percentage bijv. groter dan bij computerapparatuur geloof ik. Maar daarvoor kun je het beste even contact met SeoShop zelf opnemen.

4
Ja bedankt.
Ik ga contact op nemen met SEOShop :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.