Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Silvana
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 augustus 2011
Contacteer:

Vraag over layout van Mijn webwinkel van Logivert

02 oktober 2011

Hallo,

Momenteel ben ik hard bezig met het ontwerpen en produceren van producten voor mijn toekomstige webshop in handgemaakte artikelen! Ook ben ik me aan het oriënteren op de bouw van de site zelf. Dit vind ik echt heel lastig. Ik dacht er uit te zijn en te kiezen voor Mijn webwinkel van Logivert, maar nu heb ik op het forum gekeken naar de bestaande shops en ik vind het er best statisch uitzien. Ik wil eigenlijk een hele simpele site met op de welkomstpagina een overzichtsfoto en links de linken naar de producten. Ik wil een rustige en simpele site. Ik heb wel een voorbeeld, maar ik weet niet of ik dit hier zomaar mag plaatsen. Ik kan me nog niet aanmelden op het forum van Logivert omdat ik nog geen website link kan plaatsen, vandaar dat ik de vraag hier plaats.

Wellicht snapt iemand zo wat ik bedoel en anders kan ik misschien iemand die bekend is met Logivert de link naar de voorbeeldwebsite mailen en zou diegene me kunnen vertellen of dit met Mijn webwinkel te maken is?

Alvast bedankt!
 
moncherry
Berichten: 245
Lid geworden op: 22 februari 2011
Locatie: veghel
Contacteer:

Re: Vraag over layout van Mijn webwinkel van Logivert

02 oktober 2011

Als je 5 pro + hebt zit er een layout ontwerper bij, en daarmee kan je de winkel precies zo indelen en de kleuren instellen zoals jij dat wilt.
 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

Re: Vraag over layout van Mijn webwinkel van Logivert

02 oktober 2011

ik ben met pro5 bezig (website voor 2012), met wat creativiteit kan je ook wel het één en ander aanpassen zonder de layoutbuilder.

Je kan je gerust aanmelden bij logivert forum zonder al een website te hebben.
Ik heb dat ook al gedaan.
 
Silvana
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 augustus 2011
Contacteer:

Re: Vraag over layout van Mijn webwinkel van Logivert

02 oktober 2011

Oooo fijn!! Bedankt voor jullie reacties!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Roberto
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 januari 2010
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: Vraag over layout van Mijn webwinkel van Logivert

02 oktober 2011

Oooo fijn!! Bedankt voor jullie reacties!
Zo Veke al aangeeft is er voor Mijn Webwinkel gebruikers van Logivert een eigen forum http://www.logivert.com/forum hier kun je terecht met al je vragen.
 
Silvana
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 augustus 2011
Contacteer:

Re: Vraag over layout van Mijn webwinkel van Logivert

03 oktober 2011

Hoi Roberto,

Dat weet ik, daar zag ik ook de voorbeelden. Daardoor begon ik ook juist te twijfelen en wilde ik weten in hoeverre je de lay-out kunt aanpassen.
Maar toen ik me daar aan wilde melden op het forum, moest ik ook een webpagina opgeven en die heb ik nog niet. Vandaar dat ik mijn vraag hier heb geplaatst, zoals ik in mijn vraag ook al aangaf. Wat me ook heeft geholpen, want ik denk nu dat mijn geringe ervaring in het bouwen van een website en mijn wensen het pro+ pakket het beste is.

Groetjes,
Silvana
 
Gebruikersavatar
logivert
Berichten: 155
Lid geworden op: 28 december 2006
Contacteer:

Re: Vraag over layout van Mijn webwinkel van Logivert

03 oktober 2011

Beste Silvana,

U vindt ook een overzicht van voorbeelden op volgende pagina:
http://www.logivert.com/nl/referenties/referenties.htm

U kunt altijd contact met ons opnemen als u nog vragen over het progamma heeft.
 
Roberto
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 januari 2010
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: Vraag over layout van Mijn webwinkel van Logivert

08 oktober 2011

Hoi Roberto,

Maar toen ik me daar aan wilde melden op het forum, moest ik ook een webpagina opgeven en die heb ik nog niet. Vandaar dat ik mijn vraag hier heb geplaatst, zoals ik in mijn vraag ook al aangaf. Wat me ook heeft geholpen, want ik denk nu dat mijn geringe ervaring in het bouwen van een website en mijn wensen het pro+ pakket het beste is.

Groetjes,
Silvana
http://www.hebiknogniet.nl :lol:
 
Silvana
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 augustus 2011
Contacteer:

Re: Vraag over layout van Mijn webwinkel van Logivert

08 oktober 2011

LOL!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht