Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
annepieter
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 oktober 2011
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Voorbeelden van Nederlandse Magento Go sites

12 oktober 2011

Hallo,

Een kleine acht maanden geleden is de licentie versie van Magento, genaamd Magento Go gelanceerd. Zie go.magento.com.

Ik ben voor mijn blog/site/bedrijf (webshopandgo.nl) opzoek naar voorbeelden van Nederlandse Magento Go webshops. Ik maak zelf webshops met Magento Go en ben ondermeer betrokken geweest bij de realisatie van verschillende winkels. Ik weet dat er in Nederland meer mensen zijn die met Magento Go werken en ben erg benieuwd naar hun creaties.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen,
Wij maken professionele, betaalbare webshops met Magento Go http://www.webshopandgo.nl
 
CasePlace
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 augustus 2011
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Voorbeelden van Nederlandse Magento Go sites

12 oktober 2011

Ik gebruik voor mijn webshop ook magento (ecommerce). Ik weet niet of dat is wat je zoekt?

mvg
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Voorbeelden van Nederlandse Magento Go sites

12 oktober 2011

Waarom alleen Magento Go en niet ook Magento Community Edition?
 
annepieter
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 oktober 2011
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Voorbeelden van Nederlandse Magento Go sites

14 oktober 2011

@CasePlace

Nee dat is niet wat ik bedoel. Magento Go is een totaal andere filosofie. Zo sluit je bij Magento Go bijvoorbeeld een abonnement af, net als bij Mijnwebwinkel, en heb je te maken met bepaalde restricties. Aan de andere kant kun je met Magento Go in een paar weken, zonder te programmeren een hele strakke webshop neerzetten.

@Ward en omdat ik zelf met Magento Go werk, ben ik benieuwd naar andere Nederlandse webshops die met Magento Go gemaakt zijn. Kan ik veel van leren.

Mochten jullie nog meer willen weten. Vraag zoveel je wilt :)
Wij maken professionele, betaalbare webshops met Magento Go http://www.webshopandgo.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.