Mijnwebwinkel.nl of mijn webwinkel(logivert)

1
Hallo,

Ik ben bezig met het opzetten van een webwinkel, nu ben ik begonnen met de pro-versie van mijnwebwinkel.nl, (heb nog geen contract ondertekend dus kan nog switchen) maar ben hier zeer ontevreden over, onder andere over het feit dat er word aangegeven dat je je website ook geschikt kan maken voor het bezoek van Engelstalige of Duitse klanten, dit blijkt helemaal niet te kunnen, je hebt alleen de mogelijkheid om je site in het engels of duits te vertalen en that's it. Ook vind ik de mogelijkheden (templates etc.) voor het bouwen van de site erg beperkt. Nu zag ik hier op het forum dat mijnwebwinkel(logivert) meer bied.
Mijn vraag is, zijn er mensen met gebruikservaring met de versie van Logivert? En is er bij deze aanbieder wel mogelijkheid, zoals bij deze ook word aangeboden, om je site geschikt te maken voor bijv. engelstalige klanten.

groeten,

Ton

Re: Mijnwebwinkel.nl of mijn webwinkel(logivert)

4
bulbsforflowers schreef:oke, bij mijnwebwinkel zit bij de prijs ook een domeinnaam registratie, klopt het dat je bij logivert zelf een domeinnaam geregistreerd moet hebben?
Dat kan al voor rond de 3 euro per jaar. Lijkt mij dus niet iets om de keuze voor software op te baseren. Kijk beter of je de demo goed vind werken. Kijk ook of de software online staat of dat je dingen op je computer moet installeren. Dat laatste is niet zo'n goede oplossing tenzij je zelf goed je back-ups bijhoudt en altijd op dezelfde plek moet werken.

Eigenlijk zeg ik nu heel rare dingen want ik heb het eerlijk gezegd zelf nooit zo op al die huurwinkels. 13 in een dozijn en enorm beperkt als je het mij vraagt. Maar wel lekker goedkoop om mee te beginnen. Kijk anders ook eens richting de opensource winkels zoals ZenCart, Magento etc. als je wat serieuzer wilt beginnen. Dat hoeft heus niet gelijk in de duizenden euro's te gaan lopen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Mijnwebwinkel.nl of mijn webwinkel(logivert)

5
Rudy schreef:
bulbsforflowers schreef:oke, bij mijnwebwinkel zit bij de prijs ook een domeinnaam registratie, klopt het dat je bij logivert zelf een domeinnaam geregistreerd moet hebben?
Dat kan al voor rond de 3 euro per jaar. Lijkt mij dus niet iets om de keuze voor software op te baseren. Kijk beter of je de demo goed vind werken. Kijk ook of de software online staat of dat je dingen op je computer moet installeren. Dat laatste is niet zo'n goede oplossing tenzij je zelf goed je back-ups bijhoudt en altijd op dezelfde plek moet werken.

Eigenlijk zeg ik nu heel rare dingen want ik heb het eerlijk gezegd zelf nooit zo op al die huurwinkels. 13 in een dozijn en enorm beperkt als je het mij vraagt. Maar wel lekker goedkoop om mee te beginnen. Kijk anders ook eens richting de opensource winkels zoals ZenCart, Magento etc. als je wat serieuzer wilt beginnen. Dat hoeft heus niet gelijk in de duizenden euro's te gaan lopen.

Voor mij is idd ook belangrijk of ik het programma op 2 locaties kan gebruiken op verschilllende computers, en volgens mij kan dat met Logivert niet?
in tegenstelling tot mijnwebwinkel.nl omdat je daar een online beheer programma hebt.

Re: Mijnwebwinkel.nl of mijn webwinkel(logivert)

6
Vanuit het hart van de bollenstreek (aan je naam te zien kan er dan wel wat raakvlak zijn) kan ik je elexioshop persoonlijk aanbevelen.

Ik heb geen ervaring / vergelijking met zen of magento, maar weet wel dat wat je hierboven beschrijft in elexioshop mogelijk is.

succes,

Paul
Nobelhout, Groot assortiment in Tuinhout

Re: Mijnwebwinkel.nl of mijn webwinkel(logivert)

8
Niet alles is mogelijk met meertalige websites gemaakt met Mijn Webwinkel 5 van Logivert.
Niet alle woorden kunnen in een andere taal worden vertaald.
Importeren van gegevens in een andere taal dan de basis-taal kan dacht ik ook niet.

Daarom kan je soms beter aparte websites per taal maken.
Nadeel: het totale voorraadbeheer voor de aparte websites moet je dan handmatig doen ......

Re: Mijnwebwinkel.nl of mijn webwinkel(logivert)

9
Beste Ton

Onze webwinkelsoftware is beschikbaar in 6 talen. (Nederlands, Engels, Frans, Duits, Spaans en Noors) Je krijgt ook een écht meertalige website, de vertalingen gebeuren door vertalers en niet door automatische vertaalprogramma's.

Je klanten kunnen op de website zelf de taal kiezen. Als er nog geen keuze is gemaakt wordt gekeken naar de taalinstelling van de webbrowser, de taal van het klanten account of de standaardtaal van de webshop.

Het enige wat je zelf in meerdere talen moet ingeven zijn je productcategorieën, product namen / beschrijvingen en teksten die je zelf op de website plaatst.

Verder zijn er 200+ templates waarbij je lettertypes, kleuren, achtergronden enz. kan aanpassen. De optie lay-out op maat is ook mogelijk, waarbij je zelf XHTML en CSS kan invullen.

Link: http://www.easywebshop.com
http://www.EasyWebshop.com: Een webwinkel beginnen was nooit zó eenvoudig.