Shoptrader vs One-stop-webshop vs Seoshop

1
Hallo,

Wij vragen mensen met ervaring ons enigszins te overtuigen welke software we het beste kunnen gaan gebruiken.
Er zitten er dus nog 3 in de selectie waar we maar moeilijk een keuze uit kunnen maken, ervaringen van gebruikers zeggen ons veel meer.
We hebben best veel eisen en daarom willen we ook naar een nieuwe platform, huidig gebruiken we Joomla icm Virtuemart maar dat voldoet niet meer. Magento vinden we veel te zwaar en vraagt teveel van ons, we willen graag met de verkoop/marketing bezig zijn en niet met de software.
We hebben ook ervaring met Opencart maar dat is hetzelfde verhaal.
We willen nu een overstap maken maar zijn een beetje terughoudend omdat we bang zijn een verkeerde keuze te maken.
We vinden de backend van Seoshop erg goed, maar Seoshop rekent weer een extra percentage van de omzet en dat vind ik raar gezien anderen dit niet doen. Shoptrader lijkt er goed uit te zien en hun support is erg snel, dat zeggen ze en het blijkt ook uit mailingen e.d. die ik reeds met ze heb gehad.
One-stop-webshop kwam later in ons vizier, lijkt wat duurder te zijn maar daar zie ik erg mooie dingen van.
Verder valt het me tegen wat ik aan ervaringen kan vinden van alle bovengenoemde dus daarom probeer ik het hier.

Wellicht zijn er nog andere partijen welke wij nog niet hebben gevonden waar we ook naar kunnen kijken.

Kortom; HELP :)

Re: Shoptrader vs One-stop-webshop vs Seoshop

2
Ik heb zelf een one-stop-webshop. Als je de kennis niet hebt maar wek de beschikking over een leuk budget dan kunnen ze zeer zeker wel iets voor je maken. Zorg er wel voor dat ze je op een goede server zetten want mijn shop is regelmatig offline en ook erg traag in de back-end.

Dit begon mij zoveel te irriteren dat een andere partij nu de laatste hand is aan het leggen op mijn nieuwe website welke niet via osw zal lopen.

Re: Shoptrader vs One-stop-webshop vs Seoshop

4
Wij proberen ons inderdaad met support te onderscheiden. Goed om te horen dat jij dit ook positief hebt ervaren.

Uiteraard zal elke aanbieder hier voor eigen belang spreken. Kies vooral voor een partij waar jij vertrouwen in hebt en bel bijvoorbeeld eens wat klanten op van alle drie de aanbieders om ervaringen te vragen.
Shoptrader, webwinkelsoftware voor online retailers
www.shoptrader.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.