Shop to go pro Klachten !!!

1
Inmiddels ben ik erg ontevreden gebruiker van het programma "Shop to go pro", op de markt gebracht door http://www.invender.nl .

4 dagen na de aankoop is de software op de server gezet (Die ruim voldeed aan de gestelde eisen). De installatie en registratie verliep probleemloos.
Een klant van mij waarvoor ik dit op de server had gezet, kwam na 2 dagen met de klacht dat het uploaden van de banner niet wilde lukken. Ik heb dit vervolgens zelf geprobeerd en kwam tot de zelfde conclusie, na meerdere malen een poging genomen te hebben heb ik netjes contact gezocht met de helpdesk. Inmiddels kwam ik er ook achter dat de knoppen neit functioneerden in Mozilla. En dit de volgende dag gemeld. Tevens werkte het toevoegen van nieuwe producten niet.
Zij hebben van mij toen de server gegevens, ftp inloggegevens gevraagd en gekregen.
De volgende dag kreeg ik het antwoord de producten uploaden naar behoren leek te werken.

Ik heb direct weer geprobeerd, en dat werkte inderdaad, maar afbeeldingen uploaden lukte weer niet. Dus onmiddelijk weer gemeld.
Pas na 4 dagen weer antwoord " De software is opnieuw geïnstalleerd waarmee het banner probleem is verholpen. " En dus ongevraagd de reeds geplaatste artikelen en instellingen verwijderd.

Hierna ondervond ik weer andere problemen die ik nog de zelfde dag gemeld heb. Zoals "Teksteditor werkt niet meer, afdrukken van een bestelling lukt niet,"
Hun reactie van de volgede dag is " Helaas hebben wij geen inzage in de serverlogs aangaande dergelijke foutmeldingen.
Uw povider kan u hierover wellicht meer vertellen.
Ik wil u hierbij ook alvast laten weten dat er een nieuwe versie in aankomst is. De kans is groot dat de nieuwe versie beter overweg kan met uw server.
We verwachten de nieuwe versie binnen enkele weken. U zult tegen die tijd hierover een mailing ontvangen met een aanbieding omdat u reeds Shop to Go gebruiker bent.


Ik en mijn klant gingen hier uiteraard niet mee akkoord. We hebben dit netjes gemeld, dat wij niet weken kunnen wachten op een update die misschien wel goed zou kunnen werken.
Hun antwoord hier op verbaasde mij " Ik begrijp uw relaas, maar ee internal server error kunnen wij niet oplossen.
Om het simpele feit dat wij u server en daarmee de serverinstellingen niet in ons beheer hebben.
daar zij van mij toch alle server inloggegevens hadden en dus wel zeker de foutconsole konden bekijken.

Ik heb daarop na overleg met mijn klant besloten om te zien of we de software konden retourneren. Maar dit had binnen de gestelde termijn van 7 werkdagen gemoeten, wat natuurlijk niet mogelijk was.

Ik heb hun daarop een aangetekende brief gestuurd t.a.v. directeur P. Dousema . Met de klacht omschrijving en het verzoek om binnen 7 werkdagen te antwoorden.
Na 2 weken had nog geen antwoord en dus maar eens na gevraagd. Hun antwoord "dhr. Dousema is met vakantie. 5 weken later heb ik de brief ongelezen "Niet af gehaald" retour ontvangen. SCHANDALIG !!!

Er van uit gaande dat het dan wel aan mijn server zou liggen heb ik het programma via internet verkocht.
Volgens de produkt omschrijving op hun website is het programma op 3 servers te installeren. Echter kreeg van diegene die het programma van mij had over genomen de melding dat het programma reeds 3 maal geregistreerd is.
Dus maar weer eens contact gezocht met de helpdesk en hun dit voor gelegd. na eerst van het kastje naar de muur gestuurd te zijn. " 1. nergens wordt vermeld dat er 3 webshop mee gebouwd mogen worden
2. Licenties zijn niet overdraagbaar
3. U ontvangt geen restitutie want het pakket werkt. ( wij hebben zo'n 15.000 gebruikers met deze webshops als referentie)


Ik heb de man die de software van mij heeft overgenomen netjes aangeboden het programma naar mij terug te sturen.
Inmiddels heeft er nog even een expert naar mijn serverlogs gekeken en zijn conclusie "De fouten ontstaan door dat je een server met Linux gebruikt, deze hanteert strengere restricties"
Ook dit heb ik nu gemeld aan Invender en ook hier kreeg ik een ontkennend antwoord op van hun.

Maar zoals jullie zulle begrijpen ben ik helemaal klaar met INVENDER . :evil:

Graag zou ik zien dat mensen die tegen de zelfde problemen aan lopen het hier te melden. Zodat niet nog meer mensen die slechte ervaringen met het programma tegen komen.

Re: Shop to go pro Klachten !!!

2
ook hier een en al ellende met invender.

Heb bij dit verschrikkelijke bedrijf Ezeee webshop pro gekocht.
In een handomdraai een webwinkel staat er op hun website....
nu ruim 7 weken later ben ik nog steeds aan het wachten op een product/activatie key zodat ik de software kan gebruiken. (kan door onduidelijke redenenook niet meer geleverd worden)
Wordt gewoon doodleuk gezegd dat ik pech heb en dat er van hun kant niets meer aan gedaan kan worden.
zeer onbeschofte medewerkers aan de lijn gehad.
Geen reacties op mail!!!!
Tegen dit bedrijf zou actie ondernomen moeten worden.
Had ik mij maar beter ingelezen vooraf want naar wat blijkt zijn wij zeker niet de enige!!

Re: Shop to go pro Klachten !!!

3
Het is verstandig om een webwinkelpakket te gebruiken dat al lang op de markt is.
Fouten zijn in de loop der jaren meestal opgelost.
Gebruikers en programmeurs hebben gedurende meerdere jaren veel ervaring opgedaan.

Ofwel: Recente pakketten bevatten vaak nog veel fouten.
Waarvan je mag hopen dat die fouten op korte termijn worden verholpen.