Webshop onder licentie in het Italiaans

1
Heyhey,

Ik heb een vraag en kan tot nog toe weinig antwoord vinden. Misschien dat iemand hier ervaring heeft met mijn vraag.

Ik ga een webshop opzetten in Italië. Nu wil ik voor deze webshop niet direct de wereld betalen dus vandaar dat ik, zeker in eerste instantie, graag gebruik zou maken van een shop onder licentie. Ik gebruik in Nederland shoppagina.nl en dat vind ik best ok.

Mijn vraag is echter, heeft iemand enig idee of er een Italiaanse versie van een dergelijke shop bestaat? Ik ben easywebshop.com tegengekomen en zij bieden een meertalige webshop, maar helaas niet in het Italiaans. Nu mag het van mij een shop zijn die meertalig is, maar ook een shop die enkel Italiaans is.

Iemand hier die toevallig een suggestie heeft?

Alvast bedankt!

Groeten Bas

Re: Webshop onder licentie in het Italiaans

4
Hallo Bas,

Wij leveren zowel een backoffice en een frontoffice in het Italiaans.
Je kunt onze demo aanvragen om onze winkels te testen, standaard zijn deze niet in het Italiaans maar als je even contact met ons opneemt maken wij dit voor je in orde.
Shoptrader, webwinkelsoftware voor online retailers
www.shoptrader.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshop onder licentie in het Italiaans

5
Bedankt voor de reacties zover! Ik had inderdaad duidelijker kunnen zijn. Ik ben op zoek naar iets waarbij de front (de winkel) in het Italiaans wordt weergegeven.

De backoffice mag in het Italiaans zijn, maar de voorkeur gaat zeker uit naar Nederlands of Engels. (Makkelijker indien ik werk uitbesteed.)

Re: Webshop onder licentie in het Italiaans

7
Beste Bas,

Onze webwinkel software ondersteunt meerdere talen in de front-end. De backend is in het nederlands. De talen die nu worden ondersteund zijn nederlands, engels en duits. Echter is ons systeem zo gebouwd dat er zeer eenvoudig (nieuwe) talen aan kunnen worden toegevoegd. Wellicht kunt u eens een kijkje nemen op onze website, of contact met ons opnemen voor meer informatie over het toevoegen van de italiaanse taal!
www.cloudcart.nl - Uw eigen webwinkel in een handomdraai!

Re: Webshop onder licentie in het Italiaans

8
Beste Bas

Wij (EasyWebshop.com) hebben momenteel 6 talen, maar helaas geen Italiaans.

In de toekomst komen de talen Russisch, Italiaans, Turks en Portugees er nog bij.

Alle vertalingen gebeuren door vertalers, en nooit door vertaalsoftware. De applicatie is ook heel uitgebreid.
Daarom duurt het even voor alle vertalingen klaar zijn.

Hopelijk mogen we je in de toekomst dus als klant verwelkomen. Ik kan er geen datum op plakken, software ontwikkeling is een vrij onvoorspelbaar proces. Check regelmatig de website eens, je ziet bovenaan de vlaggetjes van de talen.
http://www.EasyWebshop.com: Een webwinkel beginnen was nooit zó eenvoudig.

Re: Webshop onder licentie in het Italiaans

9
Beste Bas,

Onze webwinkel software ondersteunt standaard meerdere talen die je zelf kunt kiezen, dus ook Italiaans is geen enkel probleem. Ons webwinkel cms is zeer gebruiksvriendelijk en geheel ingericht op de invoer in meerdere talen.

Ons webwinkel abonnement is gericht op maatwerk en betrokkenheid. Voor ons is uw webwinkel nooit af! Wij blijven met u meedenken en u helpen om uw webwinkel beter, moderner en succesvoller te maken. Expotis staat voor maatwerk. Kijkt u eens op onze website Expotis Webshop voor meer informatie, onze demo webwinkel, of onze portfolio. Neemt u gerust contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek over de mogelijkheden.
Matthijs van Santen de Hoog
Expotis Webshop