Automatische foto resizer logivert pro plus?

1
Na het doorlezen van onderwerpen op het forum en de website van logivert denk ik er sterk aan deze software aan te kopen.
Toch vraag ik mij af:
1 is er een automatische foto resizer ingebouwd, zodat ik dit niet steeds zelf moet doen?
2 kunnen er meerdere foto's geplaatst worden per product en bestaat de mogelijkheid tot inzoomen.
3 word er (dagelijks) automatisch een back- up gemaakt?
4 kan iemand van logivert een logo ontwerpen en verwerken in de winkel?

Alvast bedankt!

Re: Automatische foto resizer logivert pro plus?

2
Vos schreef:1 is er een automatische foto resizer ingebouwd, zodat ik dit niet steeds zelf moet doen?
ja, er is een automatische resizer voor afbeeldingen in het JPG-formaat.
Vos schreef:2 kunnen er meerdere foto's geplaatst worden per product en bestaat de mogelijkheid tot inzoomen.
ja, u kunt een onbeperkt aantal afbeeldingen per product toevoegen.
U kunt bij uw producten afbeeldingen tonen in een LightBox/Fotogalerij. Uw klanten/bezoekers zien dan verkleinde afbeeldingen waar ze op kunnen klikken, waarna deze vergroot getoond worden. Zij kunnen dan ook door de gehele galerij bladeren.
Vos schreef:3 word er (dagelijks) automatisch een back- up gemaakt?
De back-office staat lokaal op uw pc of server. De gegevens worden dus auotmatisch meegenomen bij het back-upen van uw systeem.
Vos schreef:4 kan iemand van logivert een logo ontwerpen en verwerken in de winkel?
Ja, u kunt hiervoor een verzoek toe indienen bij sales@logivert.com.
LogiVert - ERP, E-commerce, CRM & POS in één

Re: Automatische foto resizer logivert pro plus?

3
Heel erg bedankt voor uw antwoorden.
Nog een laatste vraag, zoals ik het begrijp is het zelfs voor een leek peanuts om een webwinkel te maken en online te plaatsen en te draaien. Is er ook een mogelijkheid om de layout en/of huisstijl altijd later nog helemaal te laten customizen door een prof, als de winkel online en enige tijd actief is?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.