Welke webwinkel keuze is het beste??

1
Hallo allemaal,

Graag jullie hulp voor het volgende:

Ik ben van plan een webwinkel op te zetten voor reclame posters.

Het aantal formaten posters dat ik wil aanbieden is beperkt, hooguit 10 maten, 1 soort materiaal.

De bedoeling is dat de klant op de site eerst een login aanmaakt.
Binnen zijn login moet hij dan zijn logo kunnen mailen. (dus link aanklikken waarna er een nieuwe mail in de klant zijn mailprogramma wordt geopend. klant kan dan zijn logo als bijlage bijvoegen. in deze mail moet dan automatisch zijn klantnummer komen te staan.)

Dit logo verwerk ik in een basis poster.
Vervolgens moet de klant een bepaald formaat kunnen aanklikken en bij het bestelde formaat tevens een tekstregel kunnen invoeren die wij dan weer in de poster verwerken.
De klant moet meerdere (verschillende) posters tegelijk kunnen bestellen
In winkelmandje zullen de bestelde posters en standaard verzendkosten zichtbaar moeten zijn.
Betalen via Ideal of automatische incasso
Aangezien ik ervan uitga dat als een bedrijf eenmaal klant is deze minstens 1x per week zal gaan bestellen durf ik het aan om te incasseren via automatische incasso, ook al loop ik het risico dat de betaling gestorneerd wordt.
Tevens moet het mogelijk zijn om van de bestelling een factuur uit te draaien die tevens als adres drager dient voor de verzending.


Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden en wat de kosten zullen zijn voor dergelijke webwinkel pakketten.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groeten,

Marcel