keuze webshopprogramma, zoals logivert of mijnwebwinkel.nl

1
Dag,

Via webshop wil ik hondenspulletjes gaan verkopen (een soort van online hondenboetiekje). Omdat ik al 32 uur per week werk, wil ik het klein houden. Ik zie het ook als een hobby, en omdat ik denk dat hondenspulletjes niet veel geld gaat opleveren, wil ik niet te veel geld in het softwareprogramma steken.

Aantal producten dat ik wil gaan verkopen is ongeveer 30 tot 100.
Software, liefst geen maandelijkse kosten. Ik ben o.a. volgende webshops tegengekomen.
Logivert 'mijn webwinkel', Volgens de website betaal je eenmalig 80 euro voor de standaard versie. Komen daar verder nog kosten bij?

Ook spreekt mijnwebwinkel.nl mij aan. Gezien mijn situatie zou ik dan eventueel kunnen beginnen met de gratis versie. Alleen is deze versie zeer beperkt, en ik vind in mijn situatie 19 euro per maand nog te veel.

Wat raden jullie mij aan?

Re: keuze webshopprogramma, zoals logivert of mijnwebwinkel.

3
Sunsh1ne schreef:Aantal producten dat ik wil gaan verkopen is ongeveer 30 tot 100.
Software, liefst geen maandelijkse kosten. Ik ben o.a. volgende webshops tegengekomen.
Logivert 'mijn webwinkel', Volgens de website betaal je eenmalig 80 euro voor de standaard versie. Komen daar verder nog kosten bij?
De prijzen die u ziet zijn inderdaad eenmalige prijzen.
Welke kosten komen daar bij? Van ons uit geen (in ieder geval niet verplicht). Wel zult u nog voor hosting moeten zorgen, hierbij bent u vrij in uw keuze zolang PHP 5 maar ondersteund wordt. Dat laatste is bij 99% van de hosting prividers het geval.
Mocht u hier interesse in hebben, bieden wij ook hosting aan.

Ons pakket stopt niet bij de basis versie van 80,-. Het pakket kan met u meegroeien. U kunt steeds upgraden om extra en uitgebreidere functionaliteit er bij te krijgen. Van webwinkel functionaliteit tot volledige relatiebeheer, commercieel beheer en een volwaardige kassa.
LogiVert - ERP, E-commerce, CRM & POS in één
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: keuze webshopprogramma, zoals logivert of mijnwebwinkel.

5
Beste Sunsh1ne,

Met onze webwinkel software kunt u gratis en eenvoudig een webwinkel aanmaken. Onze gratis versie biedt voldoende opties voor de beginnende webwinkelier.
Als u na een verloop van tijd meer opties wilt, kunt u in één klik overstappen naar een van onze professionele pakketten met bijvoorbeeld een domeinnaam en iDEAL aansluiting.

Voor meer informatie of vragen over onze software, neem eens een kijkje op onze website!
www.cloudcart.nl - Uw eigen webwinkel in een handomdraai!