Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
TimG
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 april 2012

shoptrader: hoe haal ik producten van mijn hoofdpagina?

03 april 2012

beste forumleden,

ik ben met shoptrader een shop aan het bouwen. en ik wil mijn template een beetje aanpassen. Zo wil ik geen producten hebben staan op het home/ 'hoofdpagina' deel (dat is standaard wel zo). Ik wil daar tekst hebben staan. De tekst staat er inmiddels, maar de producten krijg ik niet weg.

ik weet wel hoe ik het aantal weergegeven producten kan minderen: configuratie--> website uiterlijk-->aantalproducten weergeven per pagina maar als je daar 0 (krijg je er 10 producten te zien ofzo) en als je er of 1 invoert staat er wel 1 product maar dat ziet er niet uit. Daarnaast staat er op het tabblad producten dan ook maar 1 product weergeven terwijl het er daar dan wel weer meer mogen zijn. Hoe kun je dit dus oplossen?

Ik hoor het graag!
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: shoptrader: hoe haal ik producten van mijn hoofdpagina?

03 april 2012

Als je het leeg laat?
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
TimG
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 april 2012

Re: shoptrader: hoe haal ik producten van mijn hoofdpagina?

04 april 2012

Beste eentje,

Bedankt voor je reactie. Leeg laten? dat probeer ik dus al een tijdje. tot dusver geen succes. ik heb het slechts kunnen reduceren tot 1 artikel op de hoofdpagina. (en het zelfde geldt dan ook automatisch voor de product pagina's) Dat is dus niet het gewenste resultaat.
 
Shoptrader
Berichten: 43
Lid geworden op: 29 oktober 2009

Re: shoptrader: hoe haal ik producten van mijn hoofdpagina?

04 april 2012

Hallo Tim,

Bij je producten is een categorie genaamd "Home". Alle producten daarin worden op je homepagina weergegeven.

Mocht het niet lukken contact dan even onze support afdeling, dan helpen ze je verder op weg.
Shoptrader, webwinkelsoftware voor online retailers
www.shoptrader.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
TimG
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 april 2012

Re: shoptrader: hoe haal ik producten van mijn hoofdpagina?

04 april 2012

bedankt! ik heb het voor elkaar. Soms zit je zelf zo te zoeken op verkeerde plaatsen om instellingen te veranderen. Het is fijn om mensen te hebben die met je meedenken. Nogmaals dank daarvoor.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht