Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
marvinmuller
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 november 2010
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

26 januari 2014

Bedankt zover! Ik heb de teksten aangepast.
Kijken of deze categorie nu beter opgenomen wordt...
Elektro installatie materialen? Bij Euro-electronics.nl vind u ze allemaal voordelig en snel.
 
Caspar
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 maart 2014

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

14 maart 2014

Iemand die mij kan helpen met de voorraadstatus binnen biedmeer?

Ik heb producten in mijn webshop waarvan de voorraad als volgt is:

Op voorraad
Niet op voorraad, maar kan met 3 dagen geleverd worden
Backorder

Maar ik kan dit nergens verwerken op de site zelf, ik kan het alleen in aantallen verwerken maar dat schiet niet echt op. Iemand die al een eigen draai eraan heeft gegeven?

Ik heb nu bijvoorbeeld "beperkt op voorraad" maar dat is voor mijn klanten niet interessant, ik heb het wel of niet op voorraad.
 
Caspar
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 maart 2014

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

19 maart 2014

Iemand die mij kan helpen met de voorraadstatus binnen biedmeer?

Ik heb producten in mijn webshop waarvan de voorraad als volgt is:

Op voorraad
Niet op voorraad, maar kan met 3 dagen geleverd worden
Backorder

Maar ik kan dit nergens verwerken op de site zelf, ik kan het alleen in aantallen verwerken maar dat schiet niet echt op. Iemand die al een eigen draai eraan heeft gegeven?

Ik heb nu bijvoorbeeld "beperkt op voorraad" maar dat is voor mijn klanten niet interessant, ik heb het wel of niet op voorraad.
Niemand?
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

19 maart 2014

Wij hebben (geen biedmeer trouwens, een eigen shop):

Op voorraad
In bestelling
Bij leverancier
Geen voorraad
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
HorseTopShop
Berichten: 369
Lid geworden op: 07 februari 2011

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

20 maart 2014

Hoe doen jullie het met de verwachte levertijden instellen in Biedmeer?

Elk product heeft bij mij een vaste dag dat het binnen komt. Dat heeft weer met het merk te maken.
Laten we zeggen dan merk A altijd op woensdag binnen komt. Klant besteld vandaag een product van merk A die nu niet op voorraad is. Vandaag heeft dat product dus een levertijd van 6 dagen. Maar morgen heeft dat product een levertijd van 5 dagen. Overmorgen 4 dagen. Etc.

Is dat überhaupt in te stellen in Biedmeer?

Ik zit namelijk met een gigantisch probleem met de voorraad in Biedmeer. Op dit moment is het allemaal giswerk en klopt het van geen kanten.
Ik kan mijn kassa koppelen met Biedmeer om zo de voorraden van producten aan te geven. Maar dit kan ik pas gaan doen als de verwachte levertijden correct in te stellen zijn.

Ik ben al 4,5 bezig om dit in orde te krijgen, maar het lukt maar niet.
Dat is echt het enige waar ik tegenaan loop in Biedmeer en mij genoodzaakt voel over te stappen naar iets anders.
Maar wat? Ik moet echt een oplossing hebben.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

20 maart 2014

Hi, ik denk dat het dan onderhand toch echt tijd wordt om serieus verder te kijken.

Om te beginnen wellicht eens in de keuken kijken bij een mede-forummer welke dit al opgelost heeft.
Zelf zijn wij een keer met Sherpaan bij sneltoner wezen kijken.
Binnenkort hebben ze een soortgelijke sessie bij Agradi. ( die moet je kennen ;-) )

We hebben uiteindelijk geen zaken gedaan met Sherpaan maar we hebben wel inspiratie opgedaan.

Zoals ik je onlangs vetelde loopt ons voorraadsysteem bij Biedmeer ook in de knoei bij momenten. Zo zijn er nog meer van dit soort zaken waar we klem in lopen.
Biedmeer heb ik hierover uitvoerig gesproken tijdens de wwv-14 Ze nemen heel duidelijk stelling dat ze standaard software leveren voor de instappers en doorgroeiende bedrijven. En op een gegeven moment loop je dan tegen grenzen.

Op zich kan ik de duidelijke stellingname wel waarderen. Dan weet iedereen waar 'ie aan toe is.


Alternatieven? Als ik jou was zou ik serieus eens naar een open source variant kijken. We hebben recentelijk een selectietraject doorlopen zijn zijn op Sumostore uitgekomen.
Werk je wensen eens uit en deel ze in forum. Zeker weten dat je serieuze reactie's zult krijgen. (en spammm)

Succes.

(overigens hebben wij geen ervaring met het koppelen van kassasystemen...)
 
HorseTopShop
Berichten: 369
Lid geworden op: 07 februari 2011

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

20 maart 2014

Ik heb al vaker naar open source systemen gekeken, maar dat is niks voor ons.
Sowieso mist bij ons de kennis, maar vooral ook de tijd.

Op dit moment heb ik het zo ingesteld dat de levertijden en voorraden helemaal niet weergegeven worden op de website. Dat is nu even beter dan verkeerd vermelde levertijden en voorraden.

Het voorraad-gebeuren is echt het enige waar we bij Biedmeer tegenaan lopen. Verder zijn we er dik tevreden over.

Ik zal eens op een rijtje zetten wat onze eisen zijn en dan kijken of er nuttige tips komen :)
Thx.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

20 maart 2014

Ik ben benieuwd. Ik kan mij niet voorstellen dat als je steeds groter wordt en groeit, je uiteindelijk ook meer wilt of gewoon net dat ene dingetje anders dat je niet bij een OS wil uitkomen. SumoStore is dan wel een OS, maar ook SAAS en het gemak daarvan is dat je er verder niet naar om hoeft te kijken, maar je een stuk uitgebreider pakket hebt dan biedmeer.

Ik heb 1 uur op Biedmeer gezeten en was het al zat, ik zat 3 uurtjes op Mijn Webwinkel (want zo amateuristisch dat ik er niet uit kwam) en zo heb ik ook nog op Luondo gezeten en ik liep direct al tegen dingen aan die ik wilde en al deze partijen niet hadden. Dan pak je de grote die 2 jaar terug nog goed was en dat was Magento. Achteraf gezien had WooCommerce net zo goed kunnen zijn, er zijn er die van Magento overstappen naar WooCommerce of SumoStore.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

20 maart 2014

Ik ben benieuwd. Ik kan mij niet voorstellen dat als je steeds groter wordt en groeit, je uiteindelijk ook meer wilt of gewoon net dat ene dingetje anders dat je niet bij een OS wil uitkomen.
Dat is wijs gezegd. Heb je straks een dure elektronische kassa aan je webwinkel gekoppeld, kom je erachter dat een aparte barcodescanner in het magazijn eigenlijk ook onmisbaar is.

Ik zou de oplossing ook zoeken in open-source software met een stukje maatwerk. Dat maatwerk wordt dan de kassa (van jouw keuze) of de barcodescanner (van jouw keuze) koppelen aan de software (van jouw keuze). Je hebt de touwtjes, of teugels, dus zelf in handen :wink:
 
HorseTopShop
Berichten: 369
Lid geworden op: 07 februari 2011

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

20 maart 2014

Ofwel: Ik moet me er gewoon even goed in verdiepen...

Het is waarschijnlijk het "veilige" idee dat ik bij Biedmeer heb. Als er wat fout gaat is het zo weer te herstellen.
Ik heb ooit twee fora gehad welke ik via DirectAdmin beheerde. Als je maar 1 ding fout deed, was het het hele forum weg.
Daar ben ik bang voor met een open source systeem. Ik heb er zo weinig kennis van.

Ik ga gewoon even op een rijtje zetten wat mijn eisen zijn en kijken welke reacties erop komen.
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

20 maart 2014

Hallo

Ik ben niet volledig onpartijdig in deze maar gezien er over SumoStore werd gesproken, wil ik wel een en ander toelichten.

SumoStore heeft een opensource karakter, inhoudende je wordt, bent en blijft "eigenaresse" van de software. In die zin je bent compleet vrij om aanpassingen door te voeren naar eigen wensen en eisen zonder dat je tegen beperkingen aanloopt.

Je veilige gevoel is echter bij SumoStore ook een optie.
Voor slechts 12.50 per maand heb je al SumoCloud oplossing, inhoudende dat je webwinkel gehost wordt op een cloud omgeving welke ieder uur een volledige backup wordt genomen. (en incl. SSL beveiliging). Kortom gaat er iets fout heb je max 1 uur data verlies. Deze garantie bied momenteel geen enkele SaaS oplossing. Wil je nog een stapje verder gaan, dan ga je voor SumoStore SaaS en heb je zelfde oplossing als biedmeer, dus gehost, optijd geupdate MAAR wel met de vrijheid om maatwerk aanpassingen door te voeren. ;)

Je kunt dus stellen dat SumoStore tussen OpenSource en SaaS inzit :) Alle vrijheid mbt bouw en aanpassingen in functies zoals jij ze wenst met de mogelijkheid tot updates.
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

20 maart 2014

Hallo

Ik ben niet volledig onpartijdig in deze maar gezien er over SumoStore werd gesproken, wil ik wel een en ander toelichten.

SumoStore heeft een opensource karakter, inhoudende je wordt, bent en blijft "eigenaresse" van de software. In die zin je bent compleet vrij om aanpassingen door te voeren naar eigen wensen en eisen zonder dat je tegen beperkingen aanloopt.

Je veilige gevoel is echter bij SumoStore ook een optie.
Voor slechts 12.50 per maand heb je al SumoCloud oplossing, inhoudende dat je webwinkel gehost wordt op een cloud omgeving welke ieder uur een volledige backup wordt genomen. (en incl. SSL beveiliging). Kortom gaat er iets fout heb je max 1 uur data verlies. Deze garantie bied momenteel geen enkele SaaS oplossing. Wil je nog een stapje verder gaan, dan ga je voor SumoStore SaaS en heb je zelfde oplossing als biedmeer, dus gehost, optijd geupdate MAAR wel met de vrijheid om maatwerk aanpassingen door te voeren. ;)

Je kunt dus stellen dat SumoStore tussen OpenSource en SaaS inzit :) Alle vrijheid mbt bouw en aanpassingen in functies zoals jij ze wenst met de mogelijkheid tot updates.
En hier hebben wij in de 1e fase voor gekozen.
 
Gerhard
Berichten: 75
Lid geworden op: 14 maart 2012

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

01 april 2014

Zoals in een ander topic kijk ik naar alle mogelijkheden waar ik mijn webshop bij wil gaan starten, nu heb ik me even aangemeld bij biedmeer met een gratis account echter ben ik erg benieuwd uit welke templates ik zelf kan kiezen wanneer ik een betaald account heb. Kan ik deze templates ook bekijken zonder daarvoor eerst een betaald account voor aan te moeten maken ?
 
Caspar
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 maart 2014

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

09 april 2014

Hoe doen de mensen het eigenlijk met voorraadbeheer binnen Biedmeer?

Waar ik tegenaan loop is de minimale hoeveelheid die ik op voorraad moet hebben. Ik heb een stuk of 230 produkten, maar ik kan niet bijhouden hoeveel ik er minimaal van op voorraad wil hebben. Ik kan wel een alert geven als de minimale voorraad wordt overschreden, maar ik wil dus ook graag een maximum "ergens" opgeven zodat ik weet hoeveel ik er weer moet bestellen bij de leverancier als het weer zover is..

Iemand tips?
 
marvinmuller
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 november 2010
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

14 april 2014

Volgens mij is dit helaas niet mogelijk, zou wel een aanvulling kunnen zijn.

Misschien iets voor de wishlist?
Elektro installatie materialen? Bij Euro-electronics.nl vind u ze allemaal voordelig en snel.
 
webwinkelaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 april 2014

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

19 april 2014

Beste allen,

Ik ben momenteel bezig met een webwinkel via biedmeer aan het maken. Nou heb ik mijn eigen achtergrond afbeelding die ik persé wil gebruiken. Maar dit schuift steeds naar beneden terwijl ik producten precies in bepaalde delen van de afbeelding wil hebben. Alles schuift steeds mee en dat is erg vervelend en het lukt maar niet iets te krijgen wat ik zelf wil.

Mijn vraag is dus; Kan ik bepaalde dingen zoals achtergrond afbeelding of andere dingen VASTZETTEN zodat ze niet mee bewegen of wat dan ook.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen :)

Groetjes.
 
Caspar
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 maart 2014

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

23 april 2014

Nog maar verder vragen..

Ik weet dat er nu al een tijdje een API uit is voor BiedMeer zelf, maar weet iemand of er al iets is gemaakt voor BiedMeer <> SnelStart? Dat is mijn huidige boekhoudprogramma en eigenlijk wil ik niet overstappen, maar het aantal orders loopt nu zo hard op dat het eigenlijk niet meer te doen is om dit allemaal met de hand over te tikken.

Anders zit ik te denken aan Acumulus om een automatische koppeling te maken, voor een tientje per maand gooi ik het liever op die manier over, als ik al zie hoeveel tijd dat kost. Maar liever heb ik het natuurlijk alles in SnelStart.. iemand ervaring mee?
 
DJdeRidder
Berichten: 65
Lid geworden op: 06 april 2013
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

04 juni 2014

Het is nu mogelijk om een eigen SSL-certificaat te kopen. Op zich wel professioneel dat klanten niet meer doorverwezen worden naar een ander domein, maar is dit de 89 euro ex btw waard? Wat denken jullie?

Nieuwe update 8.7: SSL-certificaat op eigen naam
Graag introduceren wij een nieuwe dienst van BiedMeer. Vanaf nu heb je de mogelijkheid om een eigen SSL-certificaat en IP adres te koppelen aan jouw webwinkel. Een eigen SSL-certificaat zorgt ervoor dat het bestelproces vanuit jouw eigen domein gaat en daarnaast kan het ook beter zijn voor de zoekmachine optimalisatie (SEO) omdat je een eigen IP adres krijgt.

Huidige werking
Momenteel maakt iedere webwinkelier van BiedMeer gebruik van een algemeen SSL-certificaat. Dit houdt in dat de vertrouwelijke gegevens (persoons- en betalingsgegevens) die tussen jouw webwinkel en jouw klant uitgewisseld worden versleuteld zijn. Bij het invoeren van gegevens bij bijvoorbeeld een bestelling wordt de bezoeker doorverwezen naar: https://voorbeeldwebwinkel.securearea.eu.

Nieuw product: eigen SSL-certificaat
Je kunt vanaf nu de beveiligde verbinding persoonlijker maken door middel van een SSL-certificaat op eigen naam. Dit houdt in dat de klant die een bestelling in jouw webwinkel doet, niet naar het https://voorbeeldwebwinkel.securearea.eu domein wordt verwezen, maar op jouw eigen domein blijft, bijvoorbeeld https://www.voorbeeldwebwinkel.nl.

Een eigen SSL-certificaat maakt jouw webwinkel veel persoonlijker. De bezoeker wordt niet naar een ander domein doorverwezen én daarnaast kan het ook beter zijn voor de zoekmachine optimalisatie (SEO). Een SSL-certificaat kost € 89,- (excl. btw) per jaar en kun je afsluiten bij BiedMeer.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

04 juni 2014

Het is nu mogelijk om een eigen SSL-certificaat te kopen. Op zich wel professioneel dat klanten niet meer doorverwezen worden naar een ander domein, maar is dit de 89 euro ex btw waard? Wat denken jullie?
Doen. Alleen al het feit dat je het IP-adres niet meer met, in jouw geval, plusminus 696 andere webwinkels deelt, is wat waard voor de SEO.

Je zou het eigenlijk objectief moeten testen, maar ik vermoed verder dat de omleiding naar een site die "securearea" heet, niet bevorderlijk is voor de conversie.
 
DJdeRidder
Berichten: 65
Lid geworden op: 06 april 2013
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

04 juni 2014

Toch heb ik over conversie echt niet te klagen. Vraag me af hoeveel mensen zoiets opvalt, want het hele checkout proces vindt wel gewoon in de layout van de website plaats. Maar over de SEO-waarde had ik nog niet nagedacht. Waarschijnlijk toch maar doen dan!
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

04 juni 2014

Ward reageert al op wat ik wilde gaan vragen :)

@DJ gaat er denk ik niet om wat de bezoeker ziet maar zal denk ik meer gaan over hoe zoekmachine's de gebruikte techniek beoordelen.

@Ward Waarom is een uniek IP beter dan? Sneller? Ik kan het zelf eigenlijk niet uitleggen als ik dit thuis wil verkopen zeg maar..
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

04 juni 2014

Snelheid helpt inderdaad altijd.

Als je Googlebot daarnaast de keuze geeft tussen wel/geen HTTPS, lijkt Google voor transactiesites toch SSL te prefereren. SSL is vanwege de combinatie encryptie + geverifieerde identiteit een pluspunt.

Matt Cutts zei er verder nog dit over:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AsSwqo16C8s[/youtube]

En dan moeten we daaraan misschien ook iets onaardigs toevoegen. Bij platforms zoals Biedmeer en Mijnwebwinkel deel je het IP-adres met vele honderden of zelfs duizenden webwinkels van nul-of-generlei waarde. Vele daarvan halen het eerste jaar niet of lijden een slapend bestaan. Als je op zo'n server een gelijksoortige site draait, met vergelijkbare HTML-code en SEO-fratsen, zal dat in elk geval niet helpen.

Of om maar eens een gezegde te misvormen:

Het schaadt misschien niet, maar het baat ook niet.
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

05 juni 2014

Ward reageert al op wat ik wilde gaan vragen :)

@DJ gaat er denk ik niet om wat de bezoeker ziet maar zal denk ik meer gaan over hoe zoekmachine's de gebruikte techniek beoordelen.

@Ward Waarom is een uniek IP beter dan? Sneller? Ik kan het zelf eigenlijk niet uitleggen als ik dit thuis wil verkopen zeg maar..

Een uniek IP adres heb je sowieso nodig als je eigen SSL wilt installeren.

Daarnaast de volgende voordelen:

1: Als je een IP deelt met 100 gebruikers, en 1 van die site eigenaren maakt even een spambommetje waardoor het IP op een blacklist komt dan hebben de overige 99 webwinkels hier ook last van. Ineens komen order mails niet meer aan etc.

2: Je IP gaat uiteindelijk meetellen in je betrouwbaarheid, dus bijvoorbeeld.

een nieuw IP kan zonder problemen 100 mails versturen (in een batch) maar zodra het er 1000 worden zal dit sneller in spamboxen komen. Een bestaand IP heeft een reputatie opgebouwd, zodoende kom je minder snel op blacklisten ook al is er een keer human failure met een mailing.

3: Het feit dat je dan ook je eigen bedrijfgegevens in het SSL certificaat kan plaatsen is een +1 factor.
Het kan twijfelaars, zeker oudere doelgroep over de streep trekken. Let op dit kan enkel bij bedrijfs gevalideerde certificaten en EV certificaten. NIet bij een domeinnaam gevalideerd certificaat.

Overige:
Een uniek IP maakt het theoretisch niet sneller, althans dat is echt miniiiiiiiiiiimaal.
Je moet een server zien als een kaarten bak, als een bezoeker http://www.domeinnaam.nl oproept in je browser dan moet de server weten welke bestanden hij moet tonen. Als er xxx domeinnamen naar 1 ip gaan moet de server dus meer "nadenken" voor hij de goede files toont als het ware.
In de praktijk zul je dit met een goed geconfigureerde server geen last van hebben.
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

05 juni 2014

Hier kan ik al meer mee. tnx.
Wat ik bij BM lees:
Een eigen SSL-certificaat maakt jouw webwinkel veel persoonlijker.
Word ik nog niet warm van ..
daarnaast kan het ook beter zijn voor de zoekmachine optimalisatie
Dat woordje kan is mij erg vaag

Is dus 89,- per jaar. Denk maar gewoon doen; zoals het nu is denk ik dat vanwege de huidige prio's we voorlopig hier nog wel mee werken. (lees: je moet keuze's maken..)
 
Sprookjeslamp
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 februari 2012
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

04 juli 2014

Kan iemand mij helpen, evt tegen betaling met het inrichten van analytics op mijn biedmeer shop?
Ik meet wel, maar krijg met geen mogelijkheid mn conversies te zien en met alle marketing acties die lopen is het hoog tijd om te meten. Ik kom er gewoon niet uit. Alles is gekoppeld, maar ik zie nog steeds geen conversies terwijl als ik de test doe op de doel url pagina, dan geeft deze keurig een percentage weer (2.3%) ga ik dan weer naar mn dashboard. 0,0, laat staan dat ik inzicht krijg over het klantgedrag op de site. Het moet nu gewoon eens goed ingericht. Ik woon in het westen van het land. Evt online mag ook maar ik wil even live sparren en niet eerder ophangen voordat het geregeld is. Google geeft me geen 1 op 1 ondersteuning hiermee, ondanks dat ik best wat geld naar ze breng.

Ik hoop op één van de doorgewinterden hier
http://www.ghalia.nl eerlijke, handgemaakte woonaccessoires. Eigen import en productie
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

29 oktober 2014

Wij willen graag dat onderstaande boxjes niet meer automagisch de velden vult zoals in onderstaande afbeelding te zien is.

Biedmeer vond het niet nodig in het verleden. Hoe gaan anderen hier mee om?
Afbeelding

Wanneer je namelijk domweg op Login klikt krijg je het volgende te zien:
Afbeelding
 
pauwke
Berichten: 129
Lid geworden op: 02 oktober 2012

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

29 oktober 2014

Login in de bovenste menu balk zetten dan heb je hier geen last van (login valt dan wel wat minder op in de lay out).
 
DJdeRidder
Berichten: 65
Lid geworden op: 06 april 2013
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

29 oktober 2014

Het was me eerlijk gezegd nu pas opgevallen, ik maak precies de fout die jij omschrijft. Ik zie een gebruikersnaam en wachtwoord ingevuld staan, dus ik klik zonder na te denken op login en krijg dan de foutmelding.. Niet de meest gebruikersvriendelijke oplossing inderdaad.

Ook als je op nieuwe klant klikt, ga je naar diezelfde pagina en moet je alsnog op 'Als nieuwe klant registeren' klikken!
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

29 oktober 2014

"Welkom gast, login of registreer" linksboven is ook niet goed uitgevoerd: twee verschillende links leiden naar dezelfde pagina. Wie zich wil registreren, moet daar vervolgens een overbodige handeling uitvoeren: doorklikken met de knop "Als nieuwe klant registreren".
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

29 oktober 2014

Nog gekker, volgens mij is het zelfs zo dat met de mogelijkheid om te registreren de mogelijkheid om als gast af te rekenen vervalt, of heb ik dat mis @DJdeRidder?

(heb je trouwens gezien dat ook in jou checkout Paypal nu prominent in beeld staat?
2e opmerking; waarom heb je in de checkout zoveel afleiding van je funnel
uw fotografie gerelateerde website )


@Ward

Klopt .. soms zou je zo graag alles zelf willen aanpassen

Ondertussen wel de naamgeving aangepast voor inloggen op onze nieuwe site; Inlog eigen account
Deze week verder energie in steken.


Je moet wat