Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

331
Jan Roelofsen schreef:Nog gekker, volgens mij is het zelfs zo dat met de mogelijkheid om te registreren de mogelijkheid om als gast af te rekenen vervalt, of heb ik dat mis @DJdeRidder?
Daar lijkt het wel op, maar ik hoef ook geen gebruikersnaam/wachtwoord aan te maken als ik als nieuwe klant iets koop (althans niet in de eerste twee stappen van de funnel).
Jan Roelofsen schreef: (heb je trouwens gezien dat ook in jou checkout Paypal nu prominent in beeld staat?
Bedankt voor de herinnering, daar wilde ik snel iets aan doen, maar was er even bij ingeschoten. Is nu gebeurd.
Jan Roelofsen schreef: 2e opmerking; waarom heb je in de checkout zoveel afleiding van je funnel
uw fotografie gerelateerde website )
Dat ga ik nog eens overdenken. Zou het echt zoveel 'afleiding' veroorzaken? Het voordeel is wel dat ik al een aardige pagina met links heb opgebouwd die er voor zorgt dat sommigen teruglinken en dat nieuwe klanten een stukje extra vertrouwen krijgen (omdat veel serieuze fotografen blijkbaar bij mij kopen).

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

332
Hm? Maar goed, iedere extra stap die een klant moet doen kan teveel zijn.

Staat bij Biedmeer op de wishlist om zowel als gast en ingelogde klant af te kunnen rekenen.
Als jij nou ook in je omgeving je wishpoints gaat toekennen aan dit punt dan maken we meters ;-)

Vertrouwen is goed.
Je produkten uitleggen dmv video-marketing nog beter ;)

Maar zou je niet een aparte pagina daarvoor aanmaken? Dan bouw je nog meer relevantie en fanbase op.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

333
Hier een nogal groot probleem met de homepage.
Heb ingesteld dat de aanbieding erop weergegeven worden. Echter worden deze zovaak herhaalt, dat de pagina ellendig lang is geworden.
Ik kan niet vinden waar ik dit aan kan passen. Ik wil dat elk product er maar 1 keer op komt te staan. Nu staan ze er een stuk of 15 keer op.

Edit: De website even terug gezet op Enoza, omdat ik hem zo niet kon laten staan.
http://www.horsetopshop.nl

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

334
Jan Roelofsen schreef: (heb je trouwens gezien dat ook in jou checkout Paypal nu prominent in beeld staat?
Ik zie dit nu ook plots bij de biedmeer sites waar kun je dit uitschakelen? heb nooit in de release notes van nieuw versies gezien dat dit was gewijzigd.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

336
loop regelmatig e.e.a. na, maar het betaalproces eigenlijk zelden als ik geen meldingen krijg dat er iets loos is of schommelingen zie in de orders dan ga ik er vanuit dat het funtioneerd.
Moet wel zeggen dat ik een toename van het aantal PayPal transacties heb gemerkt, blijkbaar triggert het knopje wel klanten?

bedankt voor het aanwijzen van het vinkje :D

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

337
Hoi allemaal,

Geen idee of het volgende in biedmeer kan. Ik wil productlijsten (met prijzen, productomschrijvingen etc.) importeren naar biedmeer, maar mijn leverancier heeft XML-bestanden hiervoor. Kan ik die ook gebruiken of moeten het per se CSV-bestanden zijn?

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

339
iemand ervaring met de meertalige webwinkels van biedmeer? je kunt per taal blijkbaar een apart domein koppelen? maar hoe zit dit SEO technisch in elkaar? kortom wordt een Engelstalige variant via deze biedmeer module ook goed door google opgepakt?

Ik ben benieuwd naar de mening van personen die hier ervaring mee hebben.

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

340
Was het jullie al opgevallen dat de prijzen voor de webwinkelpakketten bij Biedmeer flink verhoogd zijn? Het onbeperkt pakket is verhoogd van €24,95 naar €39,95 per maand (en het andere pakket van €12,95 naar €19,95). Ik kan me niet herinneren dat ik hiervan op de hoogte ben gesteld. Ik heb de factuur voor deze maand overigens nog niet ontvangen, dus ik weet niet in hoeverre dit ook meteen voor bestaande klanten geldt.

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

342
Voor "ons" verandert de prijs ook niet maar we krijgen ook niet de data die het 34,95 pakket wel heeft.
Ik ben in december over de max data gegaan dus zal me benieuwen wat die extra niet aangekondigde data kost.

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

345
Algemene voorwaarden al gelezen?
Elk jaar kan er een inflatie (max. 5%) correctie plaats vinden op het
maandbedrag. Prijswijzigingen aangaande prijzen voor Pakketten
kunnen een maand van te voren doorgevoerd worden. De Webwinkelhouder
heeft vervolgens de mogelijkheid om de Overeenkomst
op te zeggen, conform de standaard opzegtermijn zoals is vastgesteld
in deze Voorwaarden. Indien Webwinkelhouder niet opzegt
gaat hij akkoord met de verhoging.
Als je het niet eens bent met een prijsverhoging, heb je het recht om je abonnement op te zeggen.

Tof.
StoreCore.io

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

347
Afbeelding van Biedmeer website is wel passend.
Afbeelding


Zojuist een ticket aangemaakt met een aantal vragen. En aangegeven dat deze manier van handelen de betrouwbaarheid van het merk Biedmeer niet versterkt, jammer.

Inderdaad zit je erg vast aan een saas oplossing. Alles heeft zo zijn voor- en tegens. Die moet je afwegen.

Biedmeer is over genomen door CCV. Oftewel het geld wat is uitgegeven voor de overname moet weer uit de klantenkring verdient worden.
Bij benadering heb ik wel het aantal abonnementen in beeld; dat bedrag maal drie minus winst&risico geeft wellicht aan hoe goed de oude eigenaren van Biedmeer onderhandeld hebben.
Niet dat ik ze dat niet gun, absoluut niet. Alleen deze manier van werken is de 1e keer naar mijn beleving en dan ga je dat automatisch verbinden met de overname.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

348
Ik heb mijn eigen er nooit in verdiept, maar wat is ongeveer het prijskaartje van een eigen webwinkel met dezelfde functionaliteit en gebruiksgemak als biedmeer? Misschien forumleden die deze stap al eens hebben gemaakt?

En ik verwacht dat je dan ook rekening moet houden met regelmatig onderhoud en doorvoeren van eventuele wetswijzigingen waar door zaken weer net iets moeten worden aangepast en dus ook elke keer geld kosten.

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

349
Ik denk dat het prijskaartje niet zo zeer het probleem is, de meeste SAAS aanbieders zitten rond hetzelfde maandbedrag, afhankelijk van het pakket en de functies is dit meestal tussen de €30-€50 p/m met een enkele uitschieter naar boven/onder.

Het 'grote probleem' is vaak dat je je shop niet 1-2-3 kan overzetten naar een andere aanbieder, ondanks dat diverse aanbieders een export/import functie aanbieden, zit er altijd wel een knelpunt(je) waardoor deze niet 1 op 1 overgezet kan worden. Waardoor er toch diverse concessies gedaan moeten worden of heel veel handmatig overgezet moet worden...

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

350
Vervelend om te lezen dat er verwarring is over de prijswijziging op onze website. De prijzen die op onze website staan zijn prijzen voor nieuwe klanten.

Als we de prijzen en pakketten voor bestaande klanten aanpassen zullen we dat uiteraard altijd ruim van te voren communiceren.

De prijzen zijn overigens gewijzigd omdat pakketten zijn samengevoegd. Zo zit er in de nieuwe pakketten standaard meertaligheid (a 12,95 p/m), boekhoudkoppelingen (a 2,50 p/m) en een Facebook webwinkel (a 3,95). Daarnaast zijn, zoals opgemerkt, de extra dataverkeer pakketten verdwenen.

Hopelijk geeft dit meer helderheid omtrent de prijswijziging en voorkomt dit nog eventuele verdere verwarring. Mochten er verder vragen hierover zijn (of andere zaken) neem dan gerust contact op met ons support team via de telefoon of e-mail.

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

351
@biedmeer
Fijn om de moeite te nemen op zaterdag te antwoorden.

Dit geeft inderdaad een stuk duidelijkheid. Wellicht een idee om de volgende keer gebruikers in het systeem via een notificatie hierop te wijzen.
Samen met het antwoord op de email naar ons persoonlijk maakt al meer duidelijk, dank hiervoor.
Wellicht een idee om de functionaliteit die er extra bij komt nog eens verder toe te lichten?

@Mick
Er moeten wel goede reden zijn om een open source te willen gebruiken. Open source draaien omdat het open source is lijkt me niet ok.
Wij lopen ook wel tegen grenzen aan, nu nog niet dusdanig dat het anders moet maar wel genoeg om scherp te blijven op ontwikkelingen. Oftewel regeren is vooruit zien en niet stil blijven zitten.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

353
@Jan
Hetzelfde geldt voor de keuze voor een SAAS oplossing, of zelfs over de keuze van webwinkel software in het algemeen! :wink:
In de 6 jaar dat wij gebruik maken van SAAS hebben wij diverse knelpunten/wensen die wij niet met onze huidige software kunnen verwezenlijken. Aanbieders die deze opties wel aanbieden, missen weer functionaliteiten die we nu wel hebben en absoluut niet willen missen.
De keuze voor de juiste software is een lastige afweging waar je ongemerkt toch langer aan vast zit dan vooraf bedacht...
Met de kennis (en wensen) die we nu hebben, hadden we 6 jaar geleden wellicht voor een andere oplossing gekozen. Onze 2e shop zijn we nu aan het opzetten in open source, de huidige shop zullen we pas over zetten als we 200% tevreden zijn met de nieuwe shop!

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

355
Volgende BiedMeer (Minder?) probleem; back end van de software is sinds (n ieder geval wat ik gemerkt heb) een klein uurtje onbereikbaar. Af en toe na lang wachten opent een pagina maar meestal niet....
Tamelijk lullig als je net nieuwe producten aan het invoeren bent...
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat dit gefixed is.
Nog meer mensen dit probleem?
No guts no glory!

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

357
Lijkt me niet het probleem als het niet continue gebeurt en ook nadat ik opnieuw inlog, opstart enz.
Inmiddels lijkt het weer beter te gaan en kan ik weer nieuwe producten invoeren.
Maar er was wel degelijk een serieus probleem.
No guts no glory!

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

358
kan soms ook aan je internetverbinding liggen als je e.e.a. aan het oploaden bent en je hebt even een slechte up (komt bij UPC wel eens voor) dan duurt het te lang en krijg je ook gelijksoortige taferelen.

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

359
Als al het andere internetgebruik op dat zelfde moment wel vlot verloopt inclusief streamen van video's enz. ligt het niet aan de provider of verbinding...
Het probleem was na ongeveer een uur ook weer verholpen.
No guts no glory!