Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Cathelijne
Berichten: 110
Lid geworden op: 11 november 2013

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

05 januari 2015

Alle website's gemaakt met biedmeer lagen er zo goed als bijna uit. Was hier ook net bezig met wat aanpassingen..

Maar morgen nieuwe update :D ben eens benieuwd

Sinds kort heb ik het nieuwe Thema Sensa ziet er super uit maar ik mis zooooo veel functies die bijv Enoza wel heeft.. Alleen vind ik dat template niet zo mooi.. Dilemma's
 
StrAAt
Berichten: 80
Lid geworden op: 15 december 2014

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

11 januari 2015

Ik heb een aantal vragen nadat ik zojuist ben begonnen met een webshop te maken met biedmeer.

Hoe kan ik voor paginas als contact en algemene voorwaarden de categorieën uitstellen? Aangezien deze dan nog steeds links op de pagina staan.

Tevens wil ik in de footer een aantal links neerzetten die refereren naar de pagina. Hoe ik de link invoeg weet ik maar ik krijg maar niet de naam voor elkaar die ik wil en hij laat dus alleen de link zien, maar hij moet bijv. retourneren heten.

voor de rest is het eenvoudige site en een leuke manier voor beginners om een webshop te starten!
 
Hansi1959
Berichten: 112
Lid geworden op: 27 mei 2014
Locatie: Zuiden des lands

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

01 februari 2015

Nog meer mensen problemen met het opstellen van een nieuwsbrief in Biedmeer, eh CVV Shop?
Als ik een voorbeeld probeer te bekijken, zie ik alleen een klein stukje van de hele nieuwsbrief.
Nog een keer opnieuw opgesteld en eerst leek het goed te gaan maar enkele minuten later weer alleen nog het eerste stukje van de nieuwsbrief over.
Ik ervaar dit probleem al sinds gisteravond.
No guts no glory!
 
Hansi1959
Berichten: 112
Lid geworden op: 27 mei 2014
Locatie: Zuiden des lands

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

05 februari 2015

Oorzaak van het probleem met de aanmaak van een nieuwsbrief gevonden (met hulp van de helpdesk van CVV Shop); het gebruik van een "o met umlaut; ö" in een link genereert onjuiste codes die dus problemen opleveren.
In dit geval was het een link in de nieuwsbrief die verwees naar een productpagina in de webshop. In de productnaam zat dus die ö...
No guts no glory!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Vossie75
Berichten: 122
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

zijn er meer mensen die biedmeer gebruiken in combinatie met beslist?
Zit naar mijn mening namelijk een behoorlijk grote fout in biedmeer software (CCVshop).
Op het moment dat een klant naar de betaalpagina (payment service provider) gestuurd wordt wordt de meetpixel van beslist al geladen waardoor er aan beslist wordt doorgegeven dat de order succesvol is afgerond.
Maar in de praktijk kan het veelvuldig voorkomen dat de order alsnog niet wordt afgerond. b.v. (gebeurd nogal eens) een ideal storing of de betaling via afterpay wordt geweigerd door afterpay (of een van de andere bedrijven).

Gebeurd dat dan heb je dus geen betaling voor de order maar je moet wel kosten aan beslist afdragen. en vooral bij orders via afterpay kan dan wel eens in de tientjes lopen per order.

Beslist kan hier niet veel aan doen want die krijgen door dat er een succesvolle order geweest is.
Biedmeer/CCSshop kan daar wel wat aan doen want die kunnen meetpixel op de bedanktpagina plaatsen in plaats van voor de PSP pagina.
Maar biedmeer/CCSshop zegt daar kunnen (lees: willen) we niks aan doen want zo werkt ons systeem nu eenmaal. als ze op bestellen klikken gaan ze een bindende koopovereenkomst aan.

Nu klopt dat laatste, maar ja onbegonnen werk natuurlijk om mensen die de betaling niet afronden een incassobureau op hun dak te gaan sturen omdat ze de betaling niet alsnog op een andere manier afronden (en totaal ook niet gewenst natuurlijk).
Maar door deze onvolkomenheid bij Biedmeer/CCVshop kan dat wel veel geld kosten (5 a 10% van orders overal wordt niet betaald en 30 tot ruim 50% van de afterpay orders wordt geweigerd (wat ook nog eens de duurste orders zijn)).

Wie gebruikt deze combinatie dus ook en hoe gaan jullie daarmee om?

Aangezien biedmeer/CCVshop weigert dat aan te passen zie ik enkel mogelijkheid van andere webshop software gaan gebruiken, maar is weer hoop werk om de webshop helemaal opnieuw te bouwen.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

Dat is raar dat Beslist.nl en CCV Shop v/h BiedMeer elkaar niet ondersteunen. Beslist.nl staat namelijk bij de partners van CCV Shop.
 
Vossie75
Berichten: 122
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

Dat is raar dat Beslist.nl en CCV Shop v/h BiedMeer elkaar niet ondersteunen. Beslist.nl staat namelijk bij de partners van CCV Shop.
biedmeer/ccvshop ondersteund beslist wel. is met 1 muisklik aan te zetten. maar ze hebben de meetpixel dus gewoon op de verkeerde plek geintergreerd waardoor de kosten door beslist dus al in rekening gebracht worden voordat de order (betaling daarvan) is afgerond.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

Dat is raar dat Beslist.nl en CCV Shop v/h BiedMeer elkaar niet ondersteunen. Beslist.nl staat namelijk bij de partners van CCV Shop.
Ze wisselen toch uit, dus hoezo niet.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

"Slecht ondersteunen" of "niet ondersteunen" is een schemergebied. In dit geval zou ik toch spreken van "niet ondersteunen": ze kunnen bij CCV Shop niet op het juiste moment trefzeker de *ping* van de kassa van Beslist.nl laten afgaan. En daar draait dat hele systeem van Beslist.nl op...

Overigens geeft dat ook meteen aan waar je de fout moet neerleggen: op het bureau van CCV Shop.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

Het is mogelijk bij CCV Shop om iets te bestellen zonder dat je op de bedank-pagina uitkomt. Ik denk dat dit voor nu de motivatie is om het zo te laten als het is.

Iedere transactie krijgt CCV Shop ook opcenten van. Wanneer dit omlaag gaat omdat de pixel beslist verkeerd staat is het gewoon een opbrengstenderving. Voor CCVShop als Beslist.

Maar vraag het gewoon goed na bij CCV Shop zodat je 100% zekerheid hebt.
 
Vossie75
Berichten: 122
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

Ik heb dit uiteraard als eerste bij biedmeer neergelegd en hun antwoord was als volgt:

***
Dit gaat helaas niet opgelost worden want dit is de manier waarop wij deze pixel inladen.
De klant klikt op "definitief bestellen" en daarmee is voor ons de officiële order bevestigt.

De klant gaat hiermee een wettelijke betaling aan en of dit nu met Afterpay of met automatische incasso of wat dan ook gebeurd staat los van het hele Beslist pixel verhaal.
De pixel gaat pas gelden ná dat er dus een order geplaatst is.

Op een andere manier kunnen wij dit helaas ook niet meten.
***

Ze kunnen het wel op andere manier meten maar willen dat dus niet.

Als ik Jan goed begrijp krijgt biedmeer/ccvshop dus commissie over alle orders die bij beslist binnenkomen. dan begrijp ik de logica dat ze ondernemers op die manier duperen door orders als door te geven voordat ze betaald zijn. Elke ideal storing, elke afhaker bij PSP en elke afwijzing van Afterpay kost op deze manier dus veel geld waar geen omzet tegenover staat.
Volgens biedmeer/CCVshop moet je klanten die bij de betaalpagina dus afhaken maar gaan dwingen om alsnog te betalen.

Vraag me af hoe andere hier mee omgaan.
 
Vossie75
Berichten: 122
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

Heb overigens Beslist ook een mail gestuurd en die reageren (ondanks dat het niet hun fout en probleem is) wel begrijpend en hebben het probleem doorgezet naar de juiste afdeling met het verzoek daar een snel besluit over te nemen hoe ze daarmee om moeten gaan en wat ze er mee kunnen.

Begrijp belist wel, die kunnen namelijk nu niet controleren of een betaling inderdaad niet is afgerond of dat een webwinkelier dat achteraf gewoon roept om zo minder te hoeven betalen.
 
Hansi1959
Berichten: 112
Lid geworden op: 27 mei 2014
Locatie: Zuiden des lands

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

Vraag me af hoe andere hier mee omgaan.
Als ik gebruik zou maken van "Beslist" en het inderdaad zoals jij beschrijft om grotere bedragen gaat, zou ik niet veel tijd nodig hebben om "Beslist" een andere aanbieder dan Biedmeer / CCVShop te kiezen....
No guts no glory!
 
Vossie75
Berichten: 122
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

Is uiteraard een optie om biedmeer/ccvshop zo snel mogelijk te dumpen. andere optie is om koppeling met beslist dus weer uit te gaan verbreken.

Zijn nu net 3 dagen online en de eerste order was direct met een dergelijk probleem.
Tot nu toe is de schade 3 euro maar dat kan dus heel snel oplopen als er meer orders binnenkomen via beslist maar niet betaald worden.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

Het proces heeft de volgende stappen:

1. /website/index.php?Show=WebShopBasket
2. /website/index.php?Show=WebShopCustomerOrderDetails&sid=....................
3. /website/index.php?Show=WebShopVerification&sid=................
4. /return.php?trxid=............

Om een voor mij onbekende reden komt lang niet ieder klant op de laatste pagina terecht. Bij ons gaan de statistieken zodoende niet synchroon.

Vossie; in het verleden kocht je software en dat was het. Nu huur je software en betaal je voor het gebruik. Voor een aanbieder is het interessant om met diverse partijen afspraken te maken. Denk dan aan een verzendoplossing; betaaloplossing of vergelijkings site.

Als je groot genoeg ben kun je wat terug vragen voor jou inspanningen.

Uiteraard kan ik niet in de contracten bij CCV kijken maar het zou vreemd zijn als net niet zo was. Een keer is ook de volgorde in de checkout anders geworden zonder dat we het wisten. Toeval? Ik weet het niet.

Je kunt je druk maken over dat je zo teveel kwijt bent maar begrijp je dat het lastig is om de pixel juist te plaatsen?


Ik zou het inderdaad even aankijken.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

Ze kunnen het wel op andere manier meten maar willen dat dus niet.
Dat. Dus.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

Ze kunnen het wel op andere manier meten maar willen dat dus niet.
Dat. Dus.
Tja, of je gaat teveel afrekenen of te weinig. Als je een stapje te vroeg bent kan het gebeuren dat Beslist iets vangt wat niet terecht is. Ga je een stap verder bestaat de kans dat de klant wel koop maar dat de pixel niet in werking komt.
 
Vossie75
Berichten: 122
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

Het proces heeft de volgende stappen:



Je kunt je druk maken over dat je zo teveel kwijt bent maar begrijp je dat het lastig is om de pixel juist te plaatsen?


Ik zou het inderdaad even aankijken.
eerlijk gezegd begrijp ik dat niet en heb ik er ook niet veel begrip voor.
Het is heel makkelijk om hem op een bedanktpagina te zetten. voor andere shops gebruiken we andere software en daar werkt dat gewoon 100% goed op de bedanktpagina.

Dat bij biedmeer niet iedereen terugkomt op de bedanktpagina is dan blijkbaar (nog) een gebrek in hun software.
De manier waarop ze het nu gedaan hebben lijkt met het oog op de verdienste die ze daar (mogelijk) aan hebben erg veel weg te hebben van het bewust duperen van webwinkel eigenaren uit eigen winstbelang.
 
Vossie75
Berichten: 122
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

Tja, of je gaat teveel afrekenen of te weinig. Als je een stapje te vroeg bent kan het gebeuren dat Beslist iets vangt wat niet terecht is. Ga je een stap verder bestaat de kans dat de klant wel koop maar dat de pixel niet in werking komt.
via beslist zou ik rekening mogen houden met straks een tiental orders per dag.
Bij elke storing van ideal kunnen die orders dus niet afgerekend worden maar zou ik er op deze manier wel voor moeten betalen.

Ik begrijp dan als het op de bedanktpagina staat dat het een enkele keer kan gebeuren dat iemand niet teruggaan naar de bedanktpagina. daar is geen perfecte oplossing voor, maar risico voor storingen bij PSP's en geweigerde betalingen wordt nu volledig neergelegd bij de webshop houder en dat zijn veel grotere bedragen en risico's als die enkele commissie die beslist anders mist.

Maar storende vind ik dan ook dat biedmeer gewoon doodleuk zegt dat het niet anders zou kunnen.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

Niet anders kunnen heb ik zo mijn twijfels over. Maar ik ben geen techneut.

Het is een overweging. Hoeveel meer klanten zijn hierover net zo lastig als dat jij bent?

Wij bijvoorbeeld niet. Ik wil Beslist niet.
Een ander zal dit effect wellicht niet eens in de gaten hebben; ook prima.

Als Biedmeer/CCV het gesprek niet in wil dan is aan jou hier een keuze in te maken.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

Niet anders kunnen heb ik zo mijn twijfels over. Maar ik ben geen techneut.
Zo'n techneut ben ik wel: je kunt het kloppend maken. Vooral je zegt "partners" te zijn.
 
Vossie75
Berichten: 122
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

09 februari 2015

Ik verbaas me er ook over eigenlijk.
Onwaarschijnlijk dat ik de enige ben die hier tegenaan loopt.
En kan me ook niet voorstellen dat andere die kosten maar voor lief nemen.
Als het nu 1 order in de maand zou zijn met 3 euro kosten...... Tja dat is niet erg maar als het een tiental orders per maand gaat worden (niet ondenkbaar) met gemiddeld 10 euro kosten per order dan loopt dat snel op.
Vandaar ook mijn vraag hier.
 
Hansi1959
Berichten: 112
Lid geworden op: 27 mei 2014
Locatie: Zuiden des lands

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

10 februari 2015

En alweer een flink probleem met Biedmeer/CCVShop; de hele email ligt eruit sinds gisteravond!
Probleem is inmiddels bekend bij hen en ze "doen er alles aan wat mogelijk is". De email zit echter niet bij henzelf maar bij een partner... "maar ze zullen er zoveel als mogelijk druk op zetten om het opgelost te krijgen". :evil:
No guts no glory!
 
Hansi1959
Berichten: 112
Lid geworden op: 27 mei 2014
Locatie: Zuiden des lands

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

10 februari 2015

En inmiddels is het bovenstaande probleem met de email weer opgelost.
No guts no glory!
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

10 februari 2015

En kan me ook niet voorstellen dat andere die kosten maar voor lief nemen.
Alleen kijken naar ROI, probleem opgelost.
 
Vossie75
Berichten: 122
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

10 februari 2015

En kan me ook niet voorstellen dat andere die kosten maar voor lief nemen.
Alleen kijken naar ROI, probleem opgelost.
dat is achteraf kijken en dan ben je telaat. een paar keer een flinke Ideal storing en/of wat grote orders die door Afterpay afgewezen worden en de kosten kunnen ineens heel hard gaan.

en om een beetje goed op een prijsvergelijker te staan moet je lage verkoopprijzen aanhouden, plus de afdracht aan de prijsvergelijker maakt dat dergelijke orders een lage(re) winstmarge hebben.
1 grote order waarbij betaling mislukt kan zo betekenen dat je 5 tot 10 normale orders moet hebben om dat weer goed te maken.

Normaal kan je wel op ROI sturen en besluiten nemen, maar je hebt in deze situatie geen enkele invloed op ROI doordat je geen invloed hebt op storingen en afgewezen betalingen.
 
Gebruikersavatar
Klaas Koopman
Berichten: 375
Lid geworden op: 21 augustus 2006
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

11 februari 2015


Normaal kan je wel op ROI sturen en besluiten nemen, maar je hebt in deze situatie geen enkele invloed op ROI doordat je geen invloed hebt op storingen en afgewezen betalingen.
Je geeft het zelf al aan, je hebt geen invloed op storingen en afgewezen betalingen. Dus is het sowieso iets dat je achteraf pas door hebt en op in kunt spelen. Uiteindelijk draait het altijd om ROI, hoe je het ook wendt of keert en ja, dat is altijd achteraf.
Klaas Koopman - SEO Specialist & Affiliate Marketing Specialist (ook werkzaam als consultant)
 
Vossie75
Berichten: 122
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

11 februari 2015


Normaal kan je wel op ROI sturen en besluiten nemen, maar je hebt in deze situatie geen enkele invloed op ROI doordat je geen invloed hebt op storingen en afgewezen betalingen.
Je geeft het zelf al aan, je hebt geen invloed op storingen en afgewezen betalingen. Dus is het sowieso iets dat je achteraf pas door hebt en op in kunt spelen. Uiteindelijk draait het altijd om ROI, hoe je het ook wendt of keert en ja, dat is altijd achteraf.
Klopt, ROI is altijd achteraf.
Maar in normale situatie heb je bij ideal storingen of afgewezen afterpay orders wel minder omzet maar daar geen kosten aan. Nu heb je geen omzet en wel (hoge) kosten. Dat heeft dus een zeer negatieve invloed op de ROI en kan deze zelfs negatief maken. Daaruit valt echter dus niet op de maken of beslist een positieve of negatieve invloed op de ROI heeft.
Beslist kan namelijk zeer positief zijn maar die ideal storing of afterpay afwijzing kan dat volledig teniet doen in deze situatie.

Overigens ondertussen beslist gesproken. die belde gister naar aanleiding van bericht hier en het er nog eens bijpakken van mijn ticket en heb ik zojuist teruggebeld.

De situatie is net even anders als eerst leek uit de reactie van support, maar uitkomst is vrijwel hetzelfde.
gaat bij CCVshop als volgt:

* klant plaatst bestelling en wordt doorgestuurd naar psp.
* betaling lukt klant gaat naar bedanktpagina.
of
* betaling mislukt (door ideal storing of afwijzing afterpay)

in laatste geval gaat klant terug naar edit payment optie.

Daar heeft hij 3 opties:
1. aangeven dat hij wel betaald heeft
2. aangeven dat hij niet betaald heeft en bericht sturen
3. andere betaaloptie kiezen

kiest hij 1 of 2 dan gaat hij alsnog naar de bedanktpagina.
kiest hij 3 dan gaat hij weer naar psp en gaat vanaf daar opnieuw lopen.

CCVshop gaat er vanuit dat als 1 gekozen wordt er ook echt een betaling gedaan is. Bij optie 2 gaan ze er vanuit dat dat de start van communicatie is waarbij de klant alsnog zal gaan betalen.

Mogelijk dat dat bij andere shops wel zo werkt maar bij ons komt het er op neer dat bij optie 2 minimaal 95 op de 100 klanten nooit meer zal betalen.

Bij degene die optie 1 kiezen zal een percentage zitten die inderdaad betaald hebben maar de terugkoppeling niet goedgegaan is maar zal een groot deel ook zijn (merendeel waarschijnlijk) die hierop klikt om te kijken wat er gebeurd of in de hoop dat ze bestelling dan zonder verder te betalen krijgen/die niet zeker weet of de betaling wel of niet gelukt is.

Voor onze shop komt dat er dus op neer dat minimaal 95 van de 100 mislukte betalingen geen omzet opleveren maar wel kosten.

CCVshop geeft ook aan van als ze anders zouden doen dat beslist dan dus geld mis zou lopen bij orders die later alsnog buiten de psp om betaald worden. Dat zou bij ons dus in maximaal 5 van de 100 gevallen zijn.

enige oplossing die zij zo zien is de edit payment optie uit te zetten in de shop. als betaling dan dus mislukt kan de klant niet alsnog met andere betaaloptie afronden. maar was ook niet zeker dat dat de oplossing zou zijn.

zou dus 3 opties hebben:
1. stoppen met beslist in deze webshop
2. stoppen met ccvshop en andere software gaan gebruiken
3. edit payment pagina uitzetten en dan kunnen klanten als de betaling mislukt of geweigerd wordt ook niet meer op andere manier betalen.
 
Anonieme vraag
Berichten: 129
Lid geworden op: 03 november 2013

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

07 maart 2015

Een vraagje over verzenden via MyParcel en pakje gemak van postnl.

Ik verstuur alles via MyParcel, echter krijg regelmatig de vraag van klanten om het pakket naar een afhaallocatie te versturen. MyParcel kan overweg met pakjegemak, maar ik heb geen idee hoe ik dit in biedmeer kan integreren.

Simpelweg wil ik dus dat de klant zelf kan kiezen, of gewoon standaard naar het huisadres, of naar een afhaallocatie. In beide gevallen moet er verzonden worden via Myparcel.

Iemand een idee hoe ik dit kan instellen?
 
Anonieme vraag
Berichten: 129
Lid geworden op: 03 november 2013

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

07 maart 2015


* betaling mislukt (door ideal storing of afwijzing afterpay)

in laatste geval gaat klant terug naar edit payment optie.

Daar heeft hij 3 opties:
1. aangeven dat hij wel betaald heeft

kiest hij 1 dan gaat hij alsnog naar de bedanktpagina.

CCVshop gaat er vanuit dat als 1 gekozen wordt er ook echt een betaling gedaan is. Bij optie 2 gaan ze er vanuit dat dat de start van communicatie is waarbij de klant alsnog zal gaan betalen.
Een vraag over bovenstaande:
In het geval dat de betaling dus niet gedaan is komt er toch niet bij de order te staan dat deze betaald is?