Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

62
Jan Speelgoedboer schreef:
jupiter schreef:mijn vraag
Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen :lol:
laat eens wat zien dan?
hoe moet ik dat laten zien?

antwoord op jouw vraag:
ik vind dat moeilijk, enerzijds denk ik dat het een goed idee is anderzijds ben ik bang dat het mensen "afschrikt". Als ik online aan het shoppen ben word ik namelijk geirriteerd door dat soort dingetjes, dan denk ik: rot op, waar bemoei je je mee, ik ga toch niet voor niets weg zonder te bestellen :twisted: maar ja dat kan ook gewoon aan mijn persoontje liggen :lol:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

63
Site of screenshot?

En ja, ik snap je punt omtrent opdringen. Wij hebben geen inlogmogelijkheid om zaken op te slaan onder een username. Nu zie ik regelmatig dat mensen de hele URL googlen om ons weer te vinden en hetzelfde pad opnieuw doorlopen in de winkel. Zodoende denk ik dan na of het een optie is om te vragen of ze hun spulletjes willen bewaren.
Lijkt dan eigenlijk meer een soort 'verlanglijstje' bedenk ik me nu :)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

65
jupiter schreef:mmmm, site of screenshot vind ik lastig omdat ik graag "anoniem" blijf.

Ik vind de optie verlanglijstje wel een heel goed idee, zal ik ook even mailen met biedmeer?
Ja! Inderdaad door meerdere gebruikers dezelfde vraag bij Biedmeer neerleggen.

Anoniem op internet, dat lijkt mij wonderbaarlijk ;)

Maar ik kan je vertellen dat wij ook 'aanloopproblemen' hebben gehad met benamingen van produkten en hoe dit in je categorie indeling te plaatsen.
Met name het feit dat vele de produktnaam niet kennen maar juist meer getriggert zijn door de soortnaam.
Zodoende hebben wij nu beide; zoekt men echt op de produktnaam ( bv Kidsglobefarming of Siku Control32) dan staan we volgens Cuterank daarmee fijn op pagina 1.
We denken dat de soortnaam die je daaraan kunt hangen 'boerderij speelgoed' is en daarmee staan we stabiel op positie 2.

In de categorie weergave gebruiken we beide ingangen. doel hiermee is dus dat ik op 2 manieren kan insteken en 2 keer een reeks zoekwoorden kan gebruiken en op bouwen.

Zelf ben ik in ieder geval blij met het feit dat we na 6 maanden al tot de eerste pagina in googleNL zijn gekomen met voor ons belangrijke steekwoorden. :D

Wel enorm opletten dat je je site overzichtelijk blijft houden; grappige is wel dat bij ons ieder soort zoekverkeer op zijn eigen pagina uitkomt en vaak niet direct meer op de hoofdpagina. Weet GoogleNL er niet goed raad mee dan stuurt ie de bezoeker wel naar de hoofdpagina lijkt het.
Momenteel heb ik dus de tijd om trends en looppaden op de site te analyseren en dan zie je het nut van zogenaamde landingspage's met afwijkende SEO inhoud. :)
Of ik dat goed genoeg doe, waarschijnlijk niet maar we blijven leren door doen. :)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

66
Ik ga straks even mailen met biedmeer, vind een verlanglijstje een erg goed idee.

En nee, ik ben zeker niet anoniem op het internet :lol: maar niet iedere bezoeker die hier leest hoeft mijn shop te zien, ik denk namelijk dat er dan wel wat kwartjes zullen vallen :wink:

Maar goed:
wat ik eigenlijk met mijn vraag bedoelde:
wij hebben een menu waarin mensen kunnen kiezen om op merk te winkelen, op soort te winkelen en nog wat. Maar onder dat menu stonden ook nog allerlei categorieen die eigenlijk dus hetzelfde waren als het op soort winkelen. Nu wilde ik meer teksten gaan schrijven en kwam erachter dat ik bijvoorbeeld bij op soort winkelen: fietstas wel een tekstje had staan en in de categorie fietstas geen tekst had staan. Dus wilde ik dat allemaal gaan aanpassen maar dacht ik hey: dan staat op 2 plekken eigenlijk precies hetzelfde, wat vind google daarvan? Uiteindelijk besloten het op soort winkelen te verwijderen. Dus we hebben nu een bovenste menutje waarin mensen kunnen kiezen voor op merk winkelen en daaronder staan gewoon allerlei productcategorien.
Op die manier dus mijn "probleem" opgelost, alhoewel ik nog steeds benieuwd ben hoe google daarmee omgaat, wat valt nou precies onder dubbele content?

Nog een biedmeervraagje: ik ben de afgelopen dagen aan het schuiven met producten, dus mooiere volgordes maken, bijvoorbeeld die fietstas: was volgorde rood,geel,blauw en daar maakte ik geel blauw rood van. Maar ik loop er tegenaan dat de plaatsnummers niet kloppen....als ik op 6 druk staat iets ineens op 8 ofzo...en hij gaat soms niet zover als de hoeveelheid producten, gisteren had ik een pagina met 100 producten en volgens biedmeer waren het er 45, grap was wel dat het product dat ik op 45 zette in werkelijkheid in de shop op 100 stond...snap jij het nog? Ligt dat aan mij of heeft biedmeer een storing (je)

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

67
Jan Speelgoedboer schreef:Maar ik kan je vertellen dat wij ook 'aanloopproblemen' hebben gehad met benamingen van produkten en hoe dit in je categorie indeling te plaatsen.
Met name het feit dat vele de produktnaam niet kennen maar juist meer getriggert zijn door de soortnaam.
Zodoende hebben wij nu beide; zoekt men echt op de produktnaam ( bv Kidsglobefarming of Siku Control32) dan staan we volgens Cuterank daarmee fijn op pagina 1.
We denken dat de soortnaam die je daaraan kunt hangen 'boerderij speelgoed' is en daarmee staan we stabiel op positie 2.
Jan, toen je CuteRank noemde, heb ik de tool getest... en later weer verwijderd.

Bij mij sta je namelijk met het zoekwoord kidsglobefarming wel op de eerste SERP van Google, maar op plaats 8, niet op 1. Vier Nederlandse concurrenten staan hoger:

1. http://www.goodtoys.nl/merk/kids-globe-farming/24/
2. http://www.kidsglobe.eu/uvod.php?p_lang=US
3. http://www.agrispeelgoed.nl/kidsglobe_Farming
4. http://www.scalefarm.com/_model-kids_kids_globe_farming_toys.htm
5. http://www.miniwheels-online.com/catalog/index.php?cName=kids-globe-farming
6. http://www.agritoys.nl/index.php?manufacturers_id=27
7. http://www.t-toys.nl/c/Kids_Globe/74/
8. http://www.timsspeelgoedboerderij.nl/kidsglobefarming
9. http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/jobtoys/c-869668/kids-globe-farming/
10. http://worldofwonder.ie/index.php?cPath=2_81

Volg ik daarna de spellingcorrectie “Bedoelde u: kids globe farming” van Google, dan verdwijn je uit de eerste SERP:

1. http://www.goodtoys.nl/merk/kids-globe-farming/24/
2. http://www.kidsglobe.eu/uvod.php?p_lang=US
3. http://www.kidsglobe.eu
[Winkelresultaten voor kids globe farming: drie keer Blokker.nl]
4. http://www.agrispeelgoed.nl/kidsglobe_Farming
5. http://www.scalefarm.com/_model-kids_kids_globe_farming_toys.htm
6. http://www.t-toys.nl/c/Kids_Globe/74/
7. http://www.t-toys.nl/p/Overig/5/Kids_Globe_Paardenstal_met_9_paardenboxen_1_32_Siku/KG610544
8. http://www.miniwheels-online.com/catalog/index.php?cName=kids-globe-farming
9. http://www.agritoys.nl/index.php?manufacturers_id=27
10. http://gestelsebazar.nl/kids-globe-farming-windmolen-art-nr-571897.html
StoreCore.io

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

68
Dag Ward,

wat zijn jou bevindingen met Cuterank dan; of zijn er betere alternatieven?
In mijn optiek klopt deze tool behoorlijk goed?
Wel lijkt er soms wat delay in te zitten.

En ik kijk trouwens bij GoogleNL; bij Engelstalige produktnamen zit er best wel verschil tussen googleEN en googleNL

Dat anderen hoger staan, ik denk dat dit komt door de leeftijd (pagina's bestaan langer) en polulariteit van de collega's?
Als ik SEOquake langs de zoekresultaten in google leg valt mij vooral de eerste op; relatief jong (2010) goed scorend.

Wat je bedoelt met eerste SERP van Google weet ik nog niet. Wat ik wel weet is dat ik ook schreef dat we op de eerste pagina staan. Net als wat jou bevinding is, fijn.
Persoonlijk ben ik gelukkiger met de resultaten van Siku Control32; marge op radiografisch speelgoed bevalt me beter ;)

Wat ik al schreef, we blijven leren! :)

@ jupiter,
is het zo dat je voor een zelfde artikel meerdere keywords zou kunnen gebruiken, en wellicht dat je daarmee 2 groepen kunt aanmaken. Op die manier kun je wellicht meer relevant zoekverkeer naar je pagina krijgen?

Je fout herken ik niet, nou werk ik zelf ook weinig met produkten en groepen, dat doet mijn wederhelft. ;)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

69
Een SERP is een search engine results page, dus bij Google is de eerste SERP inderdaad pagina 1.

CuteRank heeft wat technische kuren, zoals met enige regelmaat geen data kunnen bijwerken. Als je die hindernissen overwint, valt mij op dat de resultaten van CuteRank nogal verschillen van mijn eigen sitestatistieken en verkoopstatistieken. De (theoretische) absolute positie volgens CuteRank lijkt weinig voorspellende waarde te hebben voor de (praktische) werkelijke positie in zoekresultaten.

Bijvoorbeeld: op een voor mij relevant zoekwoord sta ik volgens CuteRank ergens voorbij pagina 50 maar word ik toch vaak gevonden. Dat is zéér onwaarschijnlijk: hoeveel internetgebruikers graven nu meer dan 50 pagina's diep? Een meer plausibele verklaring is dus dat de score van CuteRank onzuiver is, bijvoorbeeld omdat Google lang niet iedereen dezelfde zoekresultaten toont.

Vandaar dat ik ook een steekproef heb genomen voor een zoekwoord dat je noemde. CuteRank zegt dat je op 1 staat, maar ik kom niet verder dan positie 8 en vervolgens niet eens pagina 1 als je doorklikt naar de juiste spelling volgens Google.

Die verschillen zijn te groot om CuteRank te vertrouwen, denk ik.
StoreCore.io

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

70
Ward schreef:Een SERP is een search engine results page, dus bij Google is de eerste SERP inderdaad pagina 1.
..verhaal..
Die verschillen zijn te groot om CuteRank te vertrouwen, denk ik.
Kuren heb ik opgelost DMV proxy XS4all.

Je situatieschets herken ik wel eea in. Ik verdenk Google ervan dat dit weer te maken heeft met de gepersonaliseerde zoekresultaten.
Oftewel iemand is al eens vaker langs geweest (en heeft zich aangemeld bij Google..) en zoekt later weer specifiek dat je dan hoger staat dan voorheen. Maar dat weet je zelf ook wel ;)
Ik heb het vermoeden dat dit meer invloed heeft dan de foutgevoeligheid van Cuterank.. vermoedens ..

Daar nog op inzoomend; ook getclicky heeft er weer een mening bij en zie je zaken als:
google.be [#8] boerderij speelgoed
Fendt 939 met voorlader en remote control
google.nl [#7] [secure search]
Poppen kinderstoel
google.nl [#6] poppen kinderstoel
En hier weer een typische:
google.nl [#7] boerderij speelgoed
Terwijl we volgens Cuterank op Nr2 staan :?

Dit alles overdenkende brengt mij weer bij de basis, een gebruikersvriendelijke site die mensen graag (wederkerend) bezoeken.
gebruikersvriendelijke content dus.

Met daarbij goede categorie pagina's en zuivere produktpagina's maakt dat nog maar 50% bij ons op de hoofdpagina binnenkomt. De rest al dieper, dat is in mijn beleving positief.

Kost overigens wel enorm veel tijd allemaal, die ik nu nog heb ;)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

71
Zoals ik al aangaf ben ik momenteel bezig met mijn site qua teksten. Nou wilde ik bij ieder product een schematje gaan toepassen waarin ik vermeld welk merk het is, wat het materiaal is een eventueel keurmerk etc.
Toen kwam ik erachter dat biedmeer al zo een soort optie heeft, als je achter de schermen naar een product gaat en dan het tabje "type" selecteert kun je daar merk, maat en kleur aangeven. Heel graag zou ik daar dus toevoegingen zien zoals: keurmerk, soort, herkomst etc. Ik heb net die wens ingediend bij biedmeer, misschien meer mensen die dat willen en dat ook willen aanvragen? Des te meer vraag naar iets des te sneller ze meewerken denk ik :wink:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

72
Vandaag samen gestart om Biedmeer en Paypal te koppelen. Monique bekijkt de backoffice, ik regel de rest dan wel.

Paypal lijkt dan 3,4% voor zichzelf te houden.

In de test bestel ik een produkt voor 10,- De klant krijgt daarover die 3,4ct erbij omdat hij Paypal wil gebruiken.

Als winkelier echter krijg ik te zien dat Paypal die 3,4% rekent over zowel het produkt; de verzendkosten alsmede de vaste bijdrage van 0,XX cent !!

Oftewel Paypal rekent bijdrage over alles door aan de winkelier terwijl de klant alleen die 3,4% over het produkt afdraagt .. dat dat vind ik nou wel weer wat apart allemaal.

De vraag: zijn er hier meer met de combi Biedmeer-Paypal met soortgelijke ervaringen?
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

73
wij willen graag gaan groeien (ja wie niet :lol: )
Nou wil ik dat doen door 1 product wat ik al verkoop te gaan uitbreiden (er is vraag naar)
Echter vind ik dat zoals ik het voor me zie niet compleet passen binnen het concept/plaatje van mijn winkel en dus wil ik dat in een andere winkel gaan doen. Het product wat ik nu al verkoop wil ik dan in mijn huidige winkel houden EN in die andere winkel verkopen. Wat ik me nou afvraag: hoe ga ik dat aanpakken? Is er een mogelijkheid qua voorraad beheer die 2 winkels te koppelen? Lijkt me toch niet als je 2 biedmeerwinkels hebt? En als ik die 2e winkel nou niet via biedmeer doe maar zelf zou (laten) bouwen?
Kan iemand mij adviseren, dit is een onderwerp waar ik werkelijk geen kaas van heb gegeten. :roll:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

75
nou ik verwacht juist helemaal niks :D ik vraag wat er eventueel zou kunnen. Ik weet daar echt helemaal niks van namelijk. Het makkelijkst is natuurlijk gewoon een shop erbij nemen, maar dan heb ik een voorraad probleem, ik zie gewoon niet in hoe ik dat makkelijk kan oplossen, ik kan dat product niet voor 2 winkels goed op voorraad nemen namelijk :wink:

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

76
jupiter schreef:Het makkelijkst is natuurlijk gewoon een shop erbij nemen, maar dan heb ik een voorraad probleem, ik zie gewoon niet in hoe ik dat makkelijk kan oplossen, ik kan dat product niet voor 2 winkels goed op voorraad nemen namelijk :wink:
De Magento multi-store functie werkt ideaal in deze situatie. Ik heb zelf meerdere winkels met 1 backoffice.

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

77
Rudy schreef:
jupiter schreef:Het makkelijkst is natuurlijk gewoon een shop erbij nemen, maar dan heb ik een voorraad probleem, ik zie gewoon niet in hoe ik dat makkelijk kan oplossen, ik kan dat product niet voor 2 winkels goed op voorraad nemen namelijk :wink:
De Magento multi-store functie werkt ideaal in deze situatie. Ik heb zelf meerdere winkels met 1 backoffice.
Ik ook, maar dit is een Biedmeer-verzameltopic, niet een Biedt-meer-dan-Biedmeer-topic.

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

78
Rudy schreef:
jupiter schreef:Het makkelijkst is natuurlijk gewoon een shop erbij nemen, maar dan heb ik een voorraad probleem, ik zie gewoon niet in hoe ik dat makkelijk kan oplossen, ik kan dat product niet voor 2 winkels goed op voorraad nemen namelijk :wink:
De Magento multi-store functie werkt ideaal in deze situatie. Ik heb zelf meerdere winkels met 1 backoffice.
Ja, dat kan dus ook natuurlijk :) Alles simpel in 1 omgeving IPV 2 aan elkaar knutselen :)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

79
feit is gewoon dat ik heel blij ben met mijn biedmeer shop en dus een 2e shop ook graag via biedmeer zou willen. Misschien dat ik mensen gewoon doorverwijs vanuit mijn bestaande shop naar de toekomstige (als die klaar is natuurlijk :lol: ) maar ben daar wel een beetje huiverig voor. Tegelijkertijd zie ik geen andere oplossing....vandaar dat ik dacht ik gooi de vraag hier even wie weet.

een biedmeer vraagje:
ik wilde laatst de kalender functie gebruiken , ik liep tegen het feit aan dat de datum op z'n amerikaans wordt weergegeven (verwarrend voor ons nederlanders) en dat je voor een kalenderpunt wel een begintijd kan invullen maar geen eindtijd? Of zie ik iets over het hoofd?

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

80
Ook hier een vraag over Biedmeer.

Ik wil graag een csv-bestand kunnen exporteren met daarin de volgende gegevens:
Voor de duidelijkheid; dit gaat dus om excel. Doel is etiketten voor PostNL printen én zorgen dat de track&tracecode wordt doorgemaild.

Als ik exporteer naar Parcelware volgens de Biedmeeropties, wordt het mailadres niet meegenomen...


Orderid Clientid Ship Naam1 Naam2 Straat Huisnummer Postcode Plaats Land Email

Oftewel:
Kolom
A - Ordernummer
B - CliëntID (mag fictief, werkt Biedmeer niet mee, toch?)
C - Ship ook fictief)
D - Naam 1 (bijv. voornaam of bedrijfsnaam)
E - Naam 2 (bijv. achternaam)
F - Straat
G - Huisnummer
H - Postcode
I - Plaats
J - Land
K - E-mail

Ben benieuwd!

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

82
Dank voor je snelle reactie.

De uitdaging is... Ik wil niet naar Parcelware exporteren.
Maar het gaat wel om PostNL etiketten - hoe die etiketten er precies uitzien weet ik niet...

Ik heb de distributie van mijn shop uitbesteed en de fulfilmentpartij gebruikt csv-bestanden op deze manier. Andere webshoplicenties exporteren blijkbaar standaard zo?

Iemand?

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

83
Niemniem schreef:De uitdaging is... Ik wil niet naar Parcelware exporteren.
Ik heb de distributie van mijn shop uitbesteed en de fulfilmentpartij gebruikt csv-bestanden op deze manier. Andere webshoplicenties exporteren blijkbaar standaard zo?
Wij hebben de fulfilment óók uitbesteed en we werken daarvoor inderdaad óók met CSV-bestanden. :)

Misschien kun je het omzeilen met een macro in Excel? Dus eerst CSV-bestanden voor orders én klantgegevens exporteren naar CSV bij BiedMeer en ze daarna combineren in Excel?
StoreCore.io

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

84
Ward schreef:
Niemniem schreef:De uitdaging is... Ik wil niet naar Parcelware exporteren.
Ik heb de distributie van mijn shop uitbesteed en de fulfilmentpartij gebruikt csv-bestanden op deze manier. Andere webshoplicenties exporteren blijkbaar standaard zo?
Wij hebben de fulfilment óók uitbesteed en we werken daarvoor inderdaad óók met CSV-bestanden. :)

Misschien kun je het omzeilen met een macro in Excel? Dus eerst CSV-bestanden voor orders én klantgegevens exporteren naar CSV bij BiedMeer en ze daarna combineren in Excel?
Eh, dit volg ik niet... :?:
Wil je het nog eens uitleggen?
Wat moet ik dan doen of wat moeten zij (fulfilment) doen?

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

85
Niemniem schreef:Wil je het nog eens uitleggen?
Wat moet ik dan doen of wat moeten zij (fulfilment) doen?
Welke gegevens heeft het fulfilmentbedrijf precies nodig? En welke zijn kritiek (onmisbaar) en welke alleen handig (misbaar)? Dat zijn de twee vragen die je het eerst moet beantwoorden.

Een e-mailadres is bijvoorbeeld niet strikt noodzakelijk voor fulfilment, maar in je lijstje mis ik wel weer een huisnummertoevoeging (de letter A in een 'huisnummer' zoals 123-A).

Ik heb het in onderling overleg met de ICT-afdeling van het fulfilmentbedrijf ingeregeld. Paar testbestanden met "use cases" heen-en-terug gemaild en naar wat aanpassingen aan beide zijden was het geregeld.
StoreCore.io

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

86
Weer wat update's verder met zaken als:

Code: Selecteer alles

Major feature 	In de venster van het thema kunt u nu een Tagcloud toevoegen.
Major feature 	Orderstatus 'gereserveerd' is toegevoegd.
Major feature 	Er is een nieuw paginatype beschikbaar, Blog. Hiermee kunt u een blog aanmaken op uw webwinkel.
Minor feature 	Groothandel import EDC ondersteund de Franse taal.
Minor feature 	De volgende producttypes zijn aangepast/toegevoegd: keukenmessen, pannen, kleding en wijn.
Minor feature 	Categorieën kunnen nu gesorteerd worden op aanmaakdatum (nieuwste product eerst).
Minor feature 	Versturen van orders met verlegde BTW naar Twinfield vanaf nu mogelijk. Raadpleeg hiervoor eerst de speciale handleiding.

Ik vraag me nog wel wat wat ik nou met een Tagcloud moet; zijn er winkeliers die hier iets mee doen?

En het blog; tja .. daar had ik >1/2 jaar geleden om gevraagd en heb ik nu bij Wordpress onder gebracht. Ik denk dat het niet slim is dat nu weer te verwaarlozen aangezien ik daar nu toch ook 'ranking' opgebouwd heb.
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

87
Frafra en Jan Speelgoedboer,

Jullie hebben beiden aangeven problemen te hebben met de verzendkosten bij het vervallen of aanpassen van de BTW. Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb het herhaaldelijk gemeld bij support, maar ze zetten het op de wishlist, met de volgende mededeling:

"Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat in deze optie iets verandert gaat worden, we verschillen van mening over de werking van het systeem, maar voor BiedMeer geldt dat het grensbedrag dat ingesteld wordt voor een optie als 'geen verzendkosten boven x bedrag' en vast bedrag is. Onafhankelijk dus van enige andere instelling."

Zijn jullie inmiddels verder gekomen? Kunnen we eventueel samen iets beginnen, want het kost mij veel tijd om telkens de btw op de verzendkosten terug te storten naar mijn klanten.

Groeten,
Jeroen Peeters
IJzerwaar

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

88
Hoi Jeroen,

Ik ben verleden week 3 dagen aan het stoeien geweest met Biedmeer maar ze zeggen dat een accountant heeft gezegd dat het zo klopt. Maar, ze zetten het wel op een wishlist wat dan weer tegenstrijdig is, maar goed.

Op een ander gerelateerd forum heb ik het verleden week besproken. Daar de naam "Biedmeer" niet genoemd omdat ik geen zin heb in modder gooien. De link van het topic kan ik je wel geven in een PM en zelfs de complete emailhistorie mocht je dat willen. Ik blijf van mening dat ze het niet snappen terwijl ze hele vreemde beweringen maken.

Het is voor mij overigens wel reden om nu definitief serieus te gaan kijken naar iets anders. Ik had dit probleem daar al vaak aangekaart en ze hebben mij aan het lijntje gehouden dat het momenteel geen prioriteit had maar nu zeggen ze ineens dat het zo klopt, en dat is niet zo.

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

89
Hoi Frafra,

Bedankt voor je reactie. Ik ben benieuwd naar de link. Ik heb de zelfde ervaring, heb het ook meermaals aangekaart en heb het verhaal van de accountant ook al gekregen.

Het is frustrerend en het kost me wat extra tijd, maar het grootste probleem vind ik dat het naar mijn klanten onprofessioneel overkomt.

Daarom hoop dat er nog anderen zijn die zich melden, zodat we het verzoek op de 'wishlist' een hoge prioriteit kunnen geven.

Overigens ik ben verder erg tevreden over Biedmeer. Andere zaken worden zeer adequaat door ze opgepakt, dus ik heb nog geen behoefte om te veranderen.

Groeten,
Jeroen

Re: Het 'Biedmeer' verzameltopic

90
Hoi Jeroen,

Jouw reactie zou door mij geschreven kunnen zijn m.u.v. het laatste puntje.
Ik ben ook zeer tevreden over Biedmeer en zou het iedereen aanbevelen indien open source te moeilijk is en indien er alleen in NL geleverd wordt.

De omzet in Belgie stijgt waarvan ook veel B2B. Dan mogen dit soort fouten niet gebeuren waardoor ik wel gedwongen ben om verder te kijken. Ben al klant sinds 2008 overigens.

Zal je zo de link sturen.