Pagina 17 van 17

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 30 juni 2016
door Seowest
Jan Roelofsen schreef:Verbergen zal met dit standaard thema niet lukken ben ik bang. Heb je al andere thema's getest?
Het lukt zeker. http://www.dechihuahuashop.com/ zij gebruiken ook dit thema en daar verschijnt de slider niet op mijn smartphone.

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 30 juni 2016
door Jan Roelofsen
Dan bel je die toch gewoon even?

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 30 juni 2016
door Seowest
Jan Roelofsen schreef:Dan bel je die toch gewoon even?
Ik heb ze een aantal weken geleden al gemaild maar ze zijn niet erg behulpzaam blijkbaar.

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 07 juli 2016
door Jan Roelofsen
Zijn hier gebruikers met CCV multishop ervaring? Wij hebben het geactiveerd en ik ben benieuwd naar ervaringen.

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 08 juli 2016
door DJdeRidder
Opvallend dat CCV Shop gister een facebook bericht plaatste met een link naar hun weblog (Bezorgopties: hoe flexibel ben jij?) en dat dit bericht vandaag verwijderd is, nadat ik gister reageerde met de vraag of het klopt dat klanten van deze bezorgopties op de CCV Shop checkout pagina geen gebruik kunnen maken. Hopelijk komt daar snel verandering in..

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 08 juli 2016
door Jan Roelofsen
Wanneer is iets een wens en wanneer een bug :)

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 12 juli 2016
door 123Satelliet
Hierbij mijn ervaringen met CCVSHOP

Webmail: simpel webmail, maar zeer geringe opties. Bijvoorbeeld geen automatische forwarding kunnen instellen. Voor een € 4,95 per maand kan je wel een office365 webmail verkrijgen, waarbij je dus veel meer opties hebt.

Tegen betaling, extra mailbox

SSL certificaat: Bij ccvshop kan je voor 90 euro een certificaat in laten stellen. Bij een ander provider kost het 10 euro per jaar.

Bestelprocedure: Er is een instelling/functie bij CCVSHOP waarbij je orders kunt krijgen van bestellingen die niet betaald zijn. Voorbeeld klant x wilt een product kopen, wilt gaan afrekenen en beland op de pagina van ideaal. Klant x denkt, agh ik ga het toch maar niet kopen en klikt op annuleren. Vervolgens verschijnt er een pagina. Met drie opties.

Ja, ik heb betaald,
Nee, ik heb niet betaald (je kan dan een ander betaalmethode kiezen)
annuleren

Wanneer de klant klikt op ja ik heb betaald, dan wordt er een order bevestiging gemaild, naar de klant en naar mijn info mail. Je krijgt dan een tweede mail, dat de klant niet heeft betaald.
Dit neemt met zich mee, dat je toch elke order moet controleren of het betaald is of niet. Als je een aantal orders per dag krijgt is het niet zo erg, maar als je boven de 10 orders krijgt, neemt dat extra werk met zich mee.

Productfilters: Bij CCVSHOP kan je productfilters instellen, dit is wel handig. Maar het werkt nog niet optimaal moet ik zeggen. Er zijn een aantal functies die verbeterd kunnen worden. Ook kan je alleen filters instellen per categorie. Ik zou het handig vinden als je ook filters kon instellen per subcategorie.

Drop down categorie: Wanneer je op de website staat met je muis op een categorie, dan komen de subcategorieën te voorschijn. Als er weer subcategorieën zijn in een subcategorie, dan klappen deze niet open. 

Import functie: Ik vind dat CCVSHOP een goed importfunctie heeft, je kan bijvoorbeeld links van afbeeldingen plaatsen in je bestand, deze worden geüpload in je shop als afbeeldingen. Daarnaast kan je ook de producten per veld updaten, uiteraard moet je dan wel overal artikelnummers hebben ingevoerd. Er is veel mogelijk

Klantenservice: De klantenservice is altijd bereikbaar op werkdagen en je wordt erg snel geholpen. Ook hebben ze een ingebouwde chatfunctie op het onderhoudskant van je website, waardoor je snel een antwoord kan krijgen.


 

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 12 juli 2016
door serviesonline
Tegen betaling, extra mailbox

Tip: Ik huur bij antagonist voor 30 euro per jaar wat ruimte en kan daar 20 mail adressen aanmaken.
Is zelfs zo ingesteld dat het niet uit maakt wat je voor het @ zet.
Ik krijg ze altijd binnen.

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 12 juli 2016
door 123Satelliet
Krijg je een geavanceerde mailbox. Of een standaard simpel mailbox. Voor mij is het belangrijk dat je net als in outlook regels kan instellen. Zodat ik aardig wat kan automatiseren.

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 12 juli 2016
door serviesonline
Heb outlook ook en kan iedere mail personaliseren met onderschriften,  linken of wat maar nodig is.

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 29 juli 2016
door Seowest
Het probleem met de mobiele slider is inmiddels opgelost, voortaan staat er een knop zodat je de slider op mobiel kan aan of uitzetten. Veel beter zo :-)

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 19 augustus 2016
door NiekGKB
Dag mensen,

Misschien dat jullie mij kunnen helpen. De redirect unit van CCV lijkt URL's die "/website/index.php?TreeItem=" bevatten niet te redirecten. 

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Ik hoor het graag.


Met vriendelijke groet,

Niek

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 12 oktober 2016
door Jan Roelofsen
Wij maken gebruik van de combinatie CCV shop en reloadSEO. Dit blijkt een vervelende eigenschap te hebben inzake code en vervuiling van de code op een productpagina..

In het verleden hebben we productpagina's een eigen tekstkleur en tekstopmaak mee gegeven. Naar nu blijkt geeft dit een behoorlijke vervuiling in de code in combinatie met het gebruik van de externe app.

Nu we een CSS gebruiken om de opmaak te bepalen zit ons deze combi op dit punt behoorlijk in de weg. Wil je ook een dergelijke combi maken is mijn advies om eerst op productnivo in de code te kijken of deze clean is.

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 04 december 2016
door Hizmet
Hoi mensen,

Na een tijdje kijken was mijn keuze gevallen op ccv shop.
Nu 2 volle dagen bezig geweest en zit met wat vragen.
Aangezien het weekend is reageren ze niet bij ccv shop.
Dus ben ik hier uitgekomen in de hoop dat jullie me kunnen helpen.

-Ik heb wat artikelen die ik verkoop voor zeg maar 10€ per stuk.
Zijn verschillende artikelen en dan heb ik de actie 2 voor bv 15€
Hoe kan ik dat in ccv shop verwerken ? Kan het nergens vinden
Dus artikel 001 icm 007 voor 15,00€ ipv 20,00€

-ik had al een eigen domein bij mijndomein, waarvan ik alleen de email van gebruik en dus geen site online heb. Ik heb de knop ingedrukt om te koppelen, wat gaat er nu gebeuren eigenlijk ? Kan ik de site dan draaien met de link van mijndomein ? En ben ik dan af van dat ccvshop.nl achter het webadres ? Want dat is echt amateuristisch.

-hoe kan ik instellen dat mensen een bevestiging krijgen van een bestelling ?
Kan het niet duidelijk vinden op het web.
Ik ben nog niet online maar vroeg het me af hoe het zit

Ik had nog meer vragen maar ben het even kwijt, komen vast nog haha.
Bedankt alvast

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 28 januari 2017
door Erik93
Ik heb mijn mail via CCV webmail doorgezet naar mijn outlook. Hier komt de mail wel binnen maar met een forse vertraging (30-50 minuten).

Heeft iemand een idee hoe dit versneld kan worden?

Erik

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 14 februari 2017
door MartijnvdBeek
Binnen outlook F9 indrukken?

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 20 februari 2017
door rubenvd
Beste CCV webshop eigenaren zijn er onder jullie die Google Analytics gebruiken en net als ons zo'n 20/30 % van de transacties missen. Dus m.a.w. een verschil in daadwerkelijke verkoop vastgelegd via CCV en geregistreerd door Google Analytics?

ps. we gebruiken enoza thema

Mvgr, Ruben

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 20 februari 2017
door DVerboom
Ruben, dat zijn in mijn geval de bestellingen die niet goed afgerond worden.

Dit is te herkennen aan dat je de e-mail van de order bevestiging 1 uur later binnen krijgt dan de order betaald mail.

Volgens mij rekent google pas 1 conversie/transactie als de bestellers op de "bedankt" pagina gekomen zijn.

Hopelijk is dit het antwoord wat je zoekt :)

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 22 april 2017
door grasshopper
Wat heeft CCV eigenlijk dat theshopbuilders niet heeft?

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 15 augustus 2017
door PeterPastoor
Is deze software nog aan te raden nu? Bevalt het iedereen goed?

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 17 augustus 2017
door Jan Roelofsen
PeterPastoor schreef: Is deze software nog aan te raden nu? Bevalt het iedereen goed?
Hi Peter, weer wat opgepakt zie ik wel :)

Ze gaan met hun tijd mee. Of het aansluit bij jouw situatie is zo niet te beoordelen hé ;)

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 17 augustus 2017
door PeterPastoor
Jan Roelofsen schreef: 17 augustus 2017
PeterPastoor schreef: Is deze software nog aan te raden nu? Bevalt het iedereen goed?
Hi Peter, weer wat opgepakt zie ik wel :)

Ze gaan met hun tijd mee. Of het aansluit bij jouw situatie is zo niet te beoordelen hé ;)
Jazeker. Ondertussen dan ook een ccv aangemaakt. Bevalt goed tot nu toe. Volgende week vrijdag schrijf ik me in en kan ik winkel gaan vullen.

Re: Het 'Biedmeer' CCV Shop verzameltopic

Geplaatst: 16 januari 2018
door HeikeVR
Beste CCV webwinkeliers,

Ik ben onlangs gestart met een webshop in modeaccessoires via CCV shop. Het loopt lekker, maar ik loop ergens tegenaan. Het lukt me maar niet om de e-commerce tracking in Google Analytics te activeren :cry:... Heb hierover al contact gehad met CCV Support, maar ze kunnen/willen me niet verder helpen omdat het volgens hun over een applicatie van een derde partij (Google) gaat, waarvoor zij enkel de brondata aanleveren. Als ik de instructies volg op hun help-pagina mbt tot Google Analytics staat er toch duidelijk: 'Er wordt standaard vanuit CCV Shop Analytics E-Commerce ingeschakeld. Let wel dat deze ingeschakeld dient te worden in Google Analytics'. Dit heb ik dan ook volgens de instructies correct ingeschakeld, maar in mijn Google Analytics loopt nog steeds enkel de normale data binnen (aantal bezoekers, tijd op pagina, bounce rate etc.) en niet de e-commerce data (transacties, verkochte producten, omzet,...).

Heeft iemand van jullie dit wel succesvol kunnen activeren? Want het is toch essentiële data voor een webwinkelier en ik word er stilaan gek van :roll:

1000 x bedankt!