Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
PreventieStore
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 april 2012
Contacteer:

Verzendkosten bij biedmeer

15 april 2012

Ik heb nu al een aantal malen een bestelling gehad waarbij de mensen aangeven dat ze de bestelling willen ophalen.

Na de bevestigingsmail gestuurd te hebben zeggen ze ineens dat ze dat vergeten zijn. Raar want ze hebben het toch echt aangeklikt want standaard staat de bestelling op normaal versturen.

Omdat het toch wel lastig is wil ik een product aanmaken met een prijs van de verzendkosten.
Alleen nu wil het zo dat ze dan bij de winkelwagen aankomen en daar wordt dan nogmaals verzendkosten berekend.

Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Weet iemand misschien hoe ik dit kan aanpassen?
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Verzendkosten bij biedmeer

15 april 2012

De verzendkosten direct over laten boeken op jouw rekening, is dat geen optie?
 
PreventieStore
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 april 2012
Contacteer:

Re: Verzendkosten bij biedmeer

15 april 2012

De verzendkosten direct over laten boeken op jouw rekening, is dat geen optie?
Dat is ook wat ik nu doorgeef aan de klant. Echter lijkt het me mooier als je een betaal-link kan sturen zodat de klant een product genaamd verzendkosten kan bestellen en kan uitchecken via de kassa.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Verzendkosten bij biedmeer

15 april 2012

Kan dat niet direct bij je betaalprovider? Bij veel betaalproviders kan je een betaalverzoek per mail sturen of een betaal-link maken om die te mailen naar je klant.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
PreventieStore
Berichten: 30
Lid geworden op: 10 april 2012
Contacteer:

Re: Verzendkosten bij biedmeer

16 april 2012

Ik heb het opgelost.

ik heb een verpakking "verzendkosten" toegevoegd.
Bij het product verzendkosten heb ik de verpakking "verzendkosten" geselecteerd.

En nu wordt alleen het product gerekend zonder de verzendkosten.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht