Beste online webwinkelsoftware?

1
Beste bezoekers,

Binnenkort wil ik een webshop oprichten, maar ik ben enkele problemen tegengekomen. Onbetrouwbare websitebouwers die hun afspraken niet nakomen, veel duurdere professionele websiteaanbieders etc. Maar ik heb een beetje research gedaan en het blijkt dat er ook sites zijn zoals strato.nl, biedmeerwebwinkels.nl , mijnwebwinkel.nl etc.

Dit zijn online programma' s waarbij je geen kennis nodig hebt van html,css etc maar waarbij je een soort online bouwpakket hebt die je alleen nog maar in elkaar hoeft te zetten.

Mijn vraag is nu, welke van onderstaande aanbieders van deze software is de beste volgens jullie? Dan bedoel ik qua prijs, betalingsmogelijkheden, aanpasmogelijkheden van de layout, professionele uitstraling, ontwikkelingspotentieel ten aanzien van nieuwe technologieën etc.

Dit zijn ze :

Biedmeerwebwinkel.nl, webklik.nl, jouwweb.nl, luondo.nl, mijnwinkel.nl,mijnwebwinkel.nl, BiedMeer

Het kan zijn dat ik er een paar nog niet ken, ervaringen of meningen daarover zijn ook zeker welkom.

Alvast bedankt!

Fouad

Re: Beste online webwinkelsoftware?

2
En zo zijn er nog wel een aantal inderdaad. Online kun je prima webwinkelsoftware vergelijken. Veel webwinkelbouwers maken er overigens ook gebruik van, want dit is vaak enkel de fundering. De layout/marketing/google-vriendelijkheid en alle andere facetten die bij het (online) ondernemerschap horen, vallen niet onder zo'n basispakketje.

Wat de beste is, is afhankelijk van je wensen en budget. Maar vaak kun je een gratis demo uitproberen. Net zoals met auto's (er is geen merk die voor iedereen het beste is) is een proefritje vaak de beste manier om je smaak in software te ontdekken! Neem er even de tijd voor?
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Beste online webwinkelsoftware?

5
Probeer ook eens winkelkarretje.com, je krijgt veel voor je geld. Wat je als nadeel kan opvatten is dat je gelijk voor 1 jaar lid wordt, maar voor ze wat ze aanbieden zou ik het niet laten. Andere bieden minder voor meer geld.

Ik heb geen aandelen van deze aanbieder, heb ook zelf geen webwinkel, maar heb me wel in de materie verdiept.

Succes.
Webshops, websites en grafische vormgeving. Portfolio op http://www.desse.nl

Re: Beste online webwinkelsoftware?

6
Mijn vraag is nu, welke van onderstaande aanbieders van deze software is de beste volgens jullie?
De onze natuurlijk :-)

Nee, het is inderdaad zoals Dirkjan aanhaalde: elk pakket is anders en je vergelijkt best voor je persoonlijke situatie en budget welke voor jou het meest geschikt is. Bij zo goed als elke aanbieder kan je gratis proberen, ook bij ons.

Deze kan je opnemen in je vergelijking:
EasyWebshop.com
http://www.EasyWebshop.com: Een webwinkel beginnen was nooit zó eenvoudig.

Re: Beste online webwinkelsoftware?

7
Goedemiddag Fouad,

Bij ons kun je een gratis webwinkel beginnen voor onbeperkte tijd (dus geen 30-dagen trial). De basisfunctionaliteiten bij Multoweb zijn dusdanig uitgebreid om een sterke webwinkel te beginnen en je kunt gebruik maken van onze internetkassa (iDEAL, Paypal etc.). Mocht je meer functionaliteiten willen is een upgrade naar het Premium pakket altijd mogelijk, uiteraard vrijblijvend.

Een groot voordeel is de iDEAL koppeling die vrijwel direct is aangemaakt zonder dat je je bij een externe Payment Service Provider hoeft aan te melden. Ook betaal je geen abonnementskosten.

Wil je meer weten? Lees dan de informatie en bekijk onze demoshop op multoweb.nl, succes! :)

Met vriendelijke groet,

Nieck
Multoweb.nl
Webwinkel beginnen of een pinautomaat huren?

Re: Beste online webwinkelsoftware?

8
Beste Fouad,

Gratis webwinkel software bieden wij niet, maar (zeer) goedkoop is zeker mogelijk. Wij ontwikkelen professionele webwinkels op maat, maar bieden ook standaard oplossingen. We kunnen de kosten zeer beperkt houden wanneer u kiest voor een ontwerp dat weinig afwijkt van onze 'standaard' functionaliteit. In een later stadium is het uiteraard altijd mogelijk om maatwerk toe te voegen. Wij helpen u graag met alle aspecten van uw webwinkel. Kijkt u eens op onze website Expotis Webshop voor meer informatie of probeer bijvoorbeeld onze demo webwinkel.
Matthijs van Santen de Hoog
Expotis Webshop