Ervaring met Interspire Hosted Edition?

1
Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met de Hosted Edition van Interspire?

Ik ben erg onder de indruk van de mogelijkheden en de 'gelikte' templates. Maar ik zie ook veel negatieve reacties op Internet over de service van Interspire.

Kortom, wie-o-wie wil zijn ervaring met mij delen.

Asep

2
Gelikte templates kan je voor elke webwinkel software kopen of laten maken das niet waar je op af moet gaan.

Ga voor jezelf na wat de winkel moet kunnen, welke betaalmethoden worden ondersteund, welke verzendmethoden etc. etc.

Hoe is de ondersteuning?

Dit zijn belangrijkere zaken dan alleen een mooi jasje.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Interspire biedt je volledige geautomatiseerde marketing tools, automatische updates tav betalingen, boekhouding etc. Automatische Analytics, Zoekmachine Optimalisatie ( geen ad words want dit helpt helemaal NIETS )eenvoudig gebruik van php 5. Volledige implementatie naar je carrier, mooi back end voor klanten met verlanglijsten etc. Mooie couponcode toepassingen, banner, affeliates en ga maar door en ga maar door...

Nadeel was een, het support in buitenland, maar dit is veranderd nu er een nederlands software bedrijf is ingestapt en volledig support biedt etc.

6
bedrijven als Amerain Airlines en Dell Computers heb wel helemaal gerstyled uiteraard ) de achterkant lopen van deze software. Oke het is niet het goedkoopste zullen we maar zeggen maar mijn inziens beter de menig ander...

8
Ze hebben drie pakketen, Hosted, Professional en Ulimated.

Hosted is per maand gemiddeld 50 dollar, Professional kost instap 995 dollar en Ultimate is 1995 dollar ( alles US ).. maar dan heb je echt wel wat!! Is jammer dat je hier geen foto/screendumps kan plaatsen. Dan kon eens de CMS achter mijn webwinkel kan laten zien met koppelingen rechtstreks naar Boekhoud, DPD, IDeal Rabobank, Paypal, Giropay etc.
Dit zijn live koppelingen en wroden met de seconde geupdate. Daarbij kan je zoveel zaken aanpassen in een standaard template, die als je enige php ervaring hebt volledig naar je hand zetten. Een op maat gemaakte template kost rond de 3950 dollar, met alle koppelingen etc.

Oh...was ik vergeten, zijn momenteel de enige webwinkel software die al voorzien is van plugin voor wat ooit echt de toekomst zal zijn.... Google Products. mensen zullen straks gaan shoppen via BV google, als men dan een artikel zoekt komen diverse artikelen te voorschijn gebaseerd uiteraard op hoe je je zoekmachine optimalisatie hebt geregeld. Daarbij zie je dan gelijk de prijzen en koop nu.

Gelukkig zijn we daar goed mee bezig, zeker omdat bijna elke software begint met H2, en interspire al met H1.

9
Wat betreft de service van Interspire, als je besluit hiermee te gaan werken is er nu een NL bedrijf dat reseller is en volledige en super support levert..

www.mashmedia.nl

Ik heb al enkele jaren ervaring met webwinkels en hun software, dus kan met een gerust hart zeggen, dit is een goed adres als je professioneel overweegd 100% fulltime een shop te runnen.

10
Nog wat extra Informatie, trouwens taal pakket en andere add ons kun je kopen bij www.exity.nl

•Werkt volledig vanuit uw browser
•Layout aanpassen d.m.v. slepen
•SEO geoptimaliseerd door experts
•Verkoop fysieke en digitale producten
•Her-bestelling plaatsen vanuit vorige bestelling
•Makkelijk te gebruiken controle paneel
•Meerdere accounts met verschillende machtigingen
•Geld terug storten en winkelkrediet
•Tabs op product pagina's
•Groep en bulk prijzen
•Flexibele korting regels
•Voorraad beheer per product
•Meer dan 30 winkeldesigns om uit te kiezen
•Eenvoudig uw design bewerken/toevoegen
•Akkoord gaan met de voorwaarden bij afrekenen
•Ongelimiteerde verzend zones en opties
•Verkoop in meerdere valuta's
•Cadeauverpakking & berichten
•Flexibele BTW instellingen en opties
•Afrekenen op één pagina
•Professionele rapporten
•Werkt met Google, PayPal, UPS, FedEx, etc
•Zelf formulier velden toevoegen
•Genereer facturen en pakbonnen
•Kortingbonnen en bulk kortingen
•Volledig CMS in webwinke

11
Dat zijn nog al een prijzen.... en om eerlijk te zijn zie ik op één punt na niets wat niet in mijn zen cart shops zit....
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

12
Dit is bij lange na niet alles, slechts een selectie..maar goed... Google Products, dat is de toekomst en een vand e redenen voor dit pakket... daarbij zit er ook vertaler in, erg handig en gan zo maar door... en wat een prijzen...valt uiteindelijk mee, voor 3450 euro heb je alles van design tot implementatie etc
Accessoires en toebehoren voor VW & Audi

13
Roep niet zo hard dit of dat is de toekomst... dat zeiden ze nog maar een paar jaar geleden van Amazon in de US dat dat de toekomst zou worden en wat zie je nu? Zowel Amazon als de gewone niet bij Amazon aangesloten shops draaien goed.

Grote voordeel, moet ik toegeven, is natuurlijk wel dat je voor die 3950 niets meer zelf hoeft te doen... maar toch als ik bedenk dat ik ongeveer 2 week bezig ben met een zen shop met eenzelfde configuratie en look & feel... mwa... 3950,- voor 2 week werk... niet verkeerd... :D
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

14
Dat hoef ik niet hard te roepen, dat wordt ook al beschreven in diverse fora etc, maar goed, ben er blij mee. natuurlijk si er buiten interspire ook andere goed esoftware, maar ze hebben absoluut qua top drie een notering van beste software ter wereld...
Accessoires en toebehoren voor VW & Audi

15
Ik ben wel benieuwd naar meer ervaringen met Interspire Shopping Cart. Nog iemand die wat toe kan voegen aan dit topic? Het houdt een beetje het midden tussen wat ik wil, wat ik technisch aan kan en mijn budget.

Ik zou dus graag wat meer ervaringen lezen!

16
Neem eens contact op met Sandy van Markus, Mashmedia.nl
Beter inzicht kan je niet krijgen!
Accessoires en toebehoren voor VW & Audi

Interspire ervaringen

17
Vagshop|Vw&Audi schreef:Neem eens contact op met Sandy van Markus, Mashmedia.nl
Beter inzicht kan je niet krijgen!
Dat hebben wij eens gedaan. Ik ben het met Eentje eens dat als je zelf webdesigner van beroep bent of als hobby hebt, open source pakketten als Zen-Cart of Magento prima alternatieven zijn waar hetzelfde mee kan, maar dat Interspire eigenlijk nog onterecht onbekend is in Nederland. Artikel is inderdaad mede tot stand gekomen na contact met Sandy van Markus van Mashmedia.

18
Jammer dat het starterspakket maar 100 items mag hebben.
Er zou nog een semi-pro moeten bestaan :-)