gratis versie met groot aantal producten?

1
Bestaat er een gratis versie zoals mijnwebwinkel.nl waar je rond 300 producten of onbeperkt producten kan plaatsen? Ik heb gratis versie gebruikt van mijnwebwinkel, maar daar is een max van 50 producten.(Voor de rest wel erg tevreden over trouwens)

Ben nu begonnen met gratis versie van easywebshop, alleen vind ik het er te simpel uitzien. (ik mag uiteraard niet te veel verwachten van gratis versie, dat weet ik)

Software van oscommerce en dergelijke is te moeilijk voor mij. Daar zou ik hulp bij moeten hebben en dat kost geld. Of is er misschien een simpele software die een leek ook kan installeren en beheren/gebruiken?

Het gaat om een hobbywebshopje, waar weinig verdiensten uit gehaald zal worden, daarom mag het gratis. Ik heb trouwens wel een hostingpakket met eigen domeinnaam via mijndomein.nl. dat kost 30 euro in het jaar, das te doen.

Alvast bedankt voor de informatie!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: gratis versie met groot aantal producten?

9
marktplaats gaat hem niet worden, mensen kunnen in mijn webshop zelf cadeaupakketten samen gaan stellen, zelf de producten uitkiezen en daar wordt een mooie mand, doos, kist etc. van gemaakt. Marktplaats zou wel goed zijn voor kant en klare pakketten.

Ik ben nu voor mijn schilderijtjes de gratis versie van gratiswebshopbeginnen.nl aan het proberen en bevalt goed. Alleen ook tot 50 artikelen. Voor keunkado.nl ga ik nog even verder zoeken. Komt goed! Alle tips zijn nog steeds welkom!

Ik zal eens kijken of hier op forum mensen zijn die betaald mij verder kunnen helpen met oscommerse voor keunkado.nl, als het niet te duur is :wink:

Re: gratis versie met groot aantal producten?

11
bevestig :)

osCommerce is op zich goed als je zelf aan de knoppen kan zitten en voldoende kennis hebt. Zodra er geupdate moet worden ben je namelijk de klos, alle files moeten handmatig vergeleken worden.

Als je dit zelf niet kan ben je elke keer behoorlijk geld kwijt om dit te laten doen.

Kies liever voor een open source pakket dat deze problemen oplost maar in het hart wel osCommerce is. Welke? Zen Cart bijvoorbeeld. :)
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl