Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

07 augustus 2012

Omdat er inmiddels tientallen topics lopen met daarin de vraag "welk programma moet ik nou hebben?" of "Pakket A vs pakket B, welke is beter?", wil ik dat voortaan in 1 topic, namelijk dit topic, hebben. Het idee is daarbij herhaling en het aantrekken van spammers te voorkomen.

Het is vanaf nu niet meer toegestaan om een topic te openen waarin in de openings vraag verschillende pakketten vergeleken worden of waar een open vraag naar welk pakket er benodigd zou zijn voor al dan niet een bepaalde toepassing. Die vragen zouden in dit topic mogen komen.

Kortom; stel hier je vraag over welk shop pakket je zou moeten hebben of welke tussen X en Y het beste is. Ook alle discussies over welk pakket jij nou het beste vindt en waarom mag hier, en ook alleen hier, plaats vinden.

Wat nog wél toegestaan is in aparte topics, zijn specifieke vragen over een bepaald shop pakket of een groot "shop pakket X" topic.

Dit topic verschilt van het open source topic omdat hier de verschillende huurwinkels besproken worden.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

07 augustus 2012

Voor een eerste hulp is het overzicht bij webwinkelsucces wel een mooie instap naar mijn idee.
 
GosuPress
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 augustus 2012
Contacteer:

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

15 augustus 2012

Ok ik zoek de allerbeste webwinkel met deze specificaties:

-supergoede zoekfunctie, echt ultragoed (denk google, denk bibliotheek :) )
-alle artikelen moeten van een mooie image voorzien kunnen worden
-onbeperkt producten aanbieden










----------------------------------------------
en welke van die shops is de beste als de gebruiker niks van webspul afweet?
 
T.Verhagen
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 augustus 2012

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

17 september 2012

Iemand enige ervaring met Shopify? Ik heb gelezen dat je hierbij Ideal kunt aanbieden via Ogone Directlink.. Heeft iemand dit werkend?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
MadamWebshop
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 september 2012

Re: Overzicht met aanbieders webshop onder licentie

18 september 2012

Goedemorgen allemaal,

Ik ben van plan om een kleine webshop te starten met 2 of 3 producten in +/- 4 verschillende kleuren. Aangezien ik zo goedkoop mogelijk wil beginnen kwam ik uit op de website starteenwinkel.nl Zij bieden een pakket voor maar 4,- pm geschikt voor 10 producten, 1GB dataverkeer en 500 MB webruimte. Die limieten zeggen mij helemaal niks maar ik heb me door de klantenservice op het hart laten drukken dat deze limieten zelden tot nooit worden overschreden. Heeft er iemand ervaring met deze aanbieder? Dan hoor ik graag je ervaring.

Mijn belangrijkste vraag is:

Maakt het uit welke aanbieder ik kies mbt de vindbaarheid en plaatsing op google?

Indien dat het geval is, welke aanbieder geeft de beste resultaten?
Hopelijk kan iemand mij hier duidelijkheid geven.

Groetjes!
 
Wateenkoopje.nl
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 september 2012

Re: Overzicht met aanbieders webshop onder licentie

19 september 2012

Ik maak zelf al langere tijd gebruik van Biedmeer (wateenkoopje.nl) en ben daar erg tevreden over, er zijn veel mogelijkheden beschikbaar, iDeal, Paypal, voorraadbeheer, Social Media koppelingen, Google Adwords en ga zo maar door.

Ik merk wel dat ik qua vrijheid om het uiterlijk aan te passen naar hoe ik dat wil, beperkt ben maar als je gewoon een webshop systeem wilt gebruiken dat veel mogelijkheden heeft en goed werkt kan ik je Biedmeer zeker aanraden!
 
Shopotheek
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 juli 2012

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

27 september 2012

Graag wil ik bij de bezoekers van webwinkelforum.nl de webwinkel software van Shopotheek onder de aandacht brengen.

Wij zijn op het moment vrij nieuw en nog steeds druk bezig met het uitbreiden van de webwinkel software, dit zullen we ook altijd blijven doen. Veel webshops onder licentie hebben veel overeenkomsten met elkaar zo ook Shopotheek. Meer informatie over de functionaliteiten van de webwinkel software van Shopotheek kan je vinden op onze website http://www.shopotheek.nl

Waar wij ons willen onderscheiden is de gebruiksvriendelijkheid en het zo simpel mogelijk houden van het beheer voor de webwinkel beheerder. Dit doen we door continue te communiceren met onze klanten en feedback te vragen. Zo hebben we ook een uitgebreide Helpdesk opgezet waarop de webwinkel software zeer duidelijk wordt uitgelegd.

Waar Shopotheek zich nog meer in onderscheidt is de opmaak van de webshop. Doordat er zeer veel combinatie mogelijkheden zijn in de opmaak heb je altijd een uniek uitstralende webwinkel.

Een aantal voorbeelden van webwinkels die zijn gemaakt met Shopotheek:
http://www.online-babykamer.nl
http://www.troll-shirts.nl
http://www.bestel-je-tv.nl
http://www.wij-bezorgen-bloemen.nl

Er zullen in de toekomst nog meer opmaak mogelijkheden komen waardoor de webwinkels nog unieker gemaakt kunnen worden.

Voor de bezoekers van webwinkelforum.nl zijn wij ook bereid om demo webwinkels aan te maken waarop de webwinkel software van Shopotheek getest kan worden. Bij interesse in een demo webwinkel kan er contact met ons opgenomen worden via dit forum of via de contactgegevens die vermeld staan op onze website http://www.shopotheek.nl
Je eigen webwinkel starten met Shopotheek!
 
beginjewebshopnl
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 juni 2012
Contacteer:

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

06 november 2012

Ik ben van het bedrijf http://www.beginjewebshop.nl en zou dit graag eens onder de aandacht willen brengen.

Wij zijn een enthousiast team die zich als doel heeft gesteld om een eenvoudig te bedienen systeem een webshop toegankelijk te maken voor iedereen, zowel als financieel al de eenvoudigheid van het systeem.

Graag nodigen wij iedereen uit om ons systeem eens uit te testen op gebruiksvriendelijkheid. Hiervoor gaat u naar http://www.beginjewebshop.nl/demo en logt u in met gebruikersnaam demo@beginjewebshop.nl met wachtwoord: demo

Voor alle bezoekers van deze website bieden wij 6 maanden 50% korting, dit betekent de eerste 6 maand maar 4,90 per maand.

Bij ons zijn er geen bijkomende kosten, dus geen opstartkosten of webhosting kosten.

Tevens zijn wij een "cloud" oplossing, waardoor u altijd de laatste update krijgt.

Onze support kunt u bereiken voor al uw vragen namelijk via:
Tel: 053- 711 3895
Mail: info@beginjewebshop.nl
Chat: http://www.beginjewebshop.nl
http://www.beginjewebwinkel.nl webshop starten vanaf 9,95 per maand. Bij ons krijg je regelmatig flyers toegestuurd om je webshop te promoten.
 
Matthijs
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 oktober 2009
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

02 januari 2013

Zoek je een professioneel webwinkel totaalpakket inclusief:

- Maatwerk design & maatwerk functionaliteit?
- Responsive design voor perfecte weergave op tablets en smartphones?
- Een gebruiksvriendelijk beheersysteem (CMS)?
- Verregaande zoekmachineoptimalisatie (SEO)?
- Mogelijkheid van meerdere talen?
- Persoonlijk advies?

Dan zit je goed bij Expotis Webshop!

Het Expotis Webshop systeem is een totaalpakket op abonnementsbasis voor professionele webwinkeliers, inclusief hosting, beheer, updates, persoonlijke betrokkenheid & advies. Zeer uitgebreid maar toch gemakkelijk in het gebruik. Wij onderscheiden ons vanwege het maatwerk dat wij leveren. Wij ontwikkelen uw webwinkel geheel naar uw wens met een een uniek design dat perfect is toegespitst op uw klanten en uw product. Prijzen tussen de 30 en 70 euro per maand voor een compleet webwinkel systeem.

> Meer informatie over het Expotis Webshop systeem
> Probeer onze demo webwinkel
> Ons webshop blog met handige tips over het beginnen van je eigen webwinkel

Met vriendelijke groet,

Matthijs
Matthijs van Santen de Hoog
Expotis Webshop
 
bertramwelink
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 augustus 2012
Contacteer:

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

06 januari 2013

SEOshop maakt het vrij gemakkelijk om je eigen webwinkel te starten. Zonder software vooraf te hoeven installeren kan je aan de slag en je bent hierbij niet afhankelijk van programmeurs. SEOshop is momenteel het meest uitgebreide shopprogramma onder licentie van Europa en juist daarom kozen bedrijven als Philips, Smashing Prints, Pearl Music, maar ook 'buurman' Slagerij de Leeuw al eerder voor SEOshop. Het starterspakket is vanaf 39,95 euro en dit pakket biedt vrijwel alles om goed van start te gaan.

Enkele belangrijke voordelen zijn:
  • - Volledige designvrijheid. Gratis en betaalde designs en toegang tot de HTML en CSS-bestanden
  • - Lage maandelijkse kosten. Hosting en onderhoud zijn al inbegrepen
  • - Gratis maandelijkse updates
  • - Telefonische ondersteuning
  • - Uitgebreide mogelijkheden voor zoekmachine optimalisatie
  • - Zeer gebruiksvriendelijke beheeromgeving
  • - De mogelijkheid om meerdere webwinkels vanaf 1 plek te beheren
  • - Zeer geschikt voor internationaal ondernemen. 14 talen, meerdere valuta
  • - Mobile & Social media integratie. Mobile shop die is ingericht voor smartphones, Facebook shop en een koppeling met Pinterest
  • - Een ingebouwd order- en retourensysteem. Zodat je je orders kunt beheren en retourzendingen (gedeeltelijk) kunt crediteren
  • - De mogelijkheid om pakbonnen en facturen te printen
  • - Meer dan 35 integraties waaronder betaalmethoden als iDEAL, vergelijkingssites als Beslist.nl en klantenfeedback tools als The Feedback Company.
Hier zijn enkele links naar meer informatie over SEOshop
Mogelijkheden
Voorbeelden
Prijzen

Bekijk ook zeker de SEOshop animatie voor een overzicht van de mogelijkheden
http://youtu.be/VVJztLaFCH4
Zaken die je met een open source pakket uren kosten worden je nu ineens uit handen genomen. Marcel van der Monde
Makkelijk, vertrouwd en snel. SEOshop kan je gerust een van de beste bedrijven noemen op dit gebied! Wouter van der Thiel
Je kunt SEOshop eerst 14 dagen gratis en zonder verplichtingen proberen.
 
Shopotheek
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 juli 2012

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

27 januari 2013

Begin 2013 hebben wij onze website vernieuwd en de webwinkel mogelijkheden van Shopotheek uitgebreid. Via de website is het nu voor iedereen mogelijk om een eigen gratis webwinkel te starten.

Naast de gratis webwinkel bieden wij voortaan drie verschillende webwinkel pakketten aan. De webwinkel pakketten van Shopotheek starten al vanaf € 4,95 per maand!

Een webwinkel van Shopotheek heeft o.a. de volgende mogelijkheden:
  • - Binnen één dag actief.
    - Gemakkelijk te beheren zonder technische kennis.
    - Uw bezoekers kunnen betalen met iDeal, Paypal, CreditCard en vooruitbetaling.
    - Ontvang automatisch e-mail notificaties bij bestellingen.
    - Facturen worden automatisch gegenereerd in PDF formaat.
    - Een uitgebreide helpdesk voor al uw vragen.
    - Gratis hosting
    - Gratis domeinnaam.
    - Zoekmachine geoptimaliseerd (Google).
    - In te richten naar eigen smaak.
    - U heeft de vrijheid om uw webwinkel naar eigen huisstijl aan te passen.
    - Ingebouwde statistieken module (volg uw bezoekers stap voor stap).
Vraag nu uw gratis webwinkel aan op de website van Shopotheek. Het starten van een gratis webwinkel kost u slechts enkele minuten. Heeft u vragen of wilt u meer informatie, neem dan een kijkje op onze website of stuur ons een e-mail.
Je eigen webwinkel starten met Shopotheek!
 
Julian.
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mei 2013
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

02 mei 2013

ShopNinja is een nieuwe speler op de markt van de webwinkel software.

Het moet voor mensen snel en gemakkelijk zijn om een webshop te beginnen. Het doel van ShopNinja is dan ook om ervoor te zorgen dat dit kan.

We zijn ook een stuk goedkoper vergeleken met andere software.

Voor €14 per maand begin je een eigen webshop. Je betaald bij ons geen opstartkosten of wat dan ook om te beginnen. Wij bieden dan ook niet meerdere pakketten aan. Waarom zou je meer betalen voor dingen die je niet nodig hebt. Wil je toch meer functies voor je webshop? Dan kies je gewoon een module die handig is voor jou.

PS Om onze lancering te vieren is ShopNinja t/m juni gratis te gebruiken!

http://www.shopninja.nl


Met vriendelijke groet,
Julian
Je eigen webshop begint bij http://www.shopninja.nl
 
Max24
Berichten: 281
Lid geworden op: 04 februari 2011

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

02 mei 2013

ShopNinja is een nieuwe speler op de markt van de webwinkel software.

Het moet voor mensen snel en gemakkelijk zijn om een webshop te beginnen. Het doel van ShopNinja is dan ook om ervoor te zorgen dat dit kan.

We zijn ook een stuk goedkoper vergeleken met andere software.

Voor €14 per maand begin je een eigen webshop. Je betaald bij ons geen opstartkosten of wat dan ook om te beginnen. Wij bieden dan ook niet meerdere pakketten aan. Waarom zou je meer betalen voor dingen die je niet nodig hebt. Wil je toch meer functies voor je webshop? Dan kies je gewoon een module die handig is voor jou.

PS Om onze lancering te vieren is ShopNinja t/m juni gratis te gebruiken!

http://www.shopninja.nl


Met vriendelijke groet,
Julian
Kopie van SeoShop? Zowel de landingspage als de homepage zijn identiek.
 
Julian.
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mei 2013
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

02 mei 2013

ShopNinja is een nieuwe speler op de markt van de webwinkel software.

Het moet voor mensen snel en gemakkelijk zijn om een webshop te beginnen. Het doel van ShopNinja is dan ook om ervoor te zorgen dat dit kan.

We zijn ook een stuk goedkoper vergeleken met andere software.

Voor €14 per maand begin je een eigen webshop. Je betaald bij ons geen opstartkosten of wat dan ook om te beginnen. Wij bieden dan ook niet meerdere pakketten aan. Waarom zou je meer betalen voor dingen die je niet nodig hebt. Wil je toch meer functies voor je webshop? Dan kies je gewoon een module die handig is voor jou.

PS Om onze lancering te vieren is ShopNinja t/m juni gratis te gebruiken!

http://www.shopninja.nl


Met vriendelijke groet,
Julian
Kopie van SeoShop? Zowel de landingspage als de homepage zijn identiek.
Niet bepaald. We hebben wel verschillende andere concurrenten als inspiratie genomen, enja die komen wel wat overeen met elkaar. Dus ook met die van SeoShop.

Zal je verbazen hoeveel SeoShop identiek is aan andere :wink:
Je eigen webshop begint bij http://www.shopninja.nl
 
Max24
Berichten: 281
Lid geworden op: 04 februari 2011

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

02 mei 2013


Niet bepaald. We hebben wel verschillende andere concurrenten als inspiratie genomen, enja die komen wel wat overeen met elkaar. Dus ook met die van SeoShop.

Zal je verbazen hoeveel SeoShop identiek is aan andere :wink:
Sorry dat ik het zeg maar ShopNinja is qua website identiek aan SeoShop/Efusion
 
Julian.
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mei 2013
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

02 mei 2013


Niet bepaald. We hebben wel verschillende andere concurrenten als inspiratie genomen, enja die komen wel wat overeen met elkaar. Dus ook met die van SeoShop.

Zal je verbazen hoeveel SeoShop identiek is aan andere :wink:
Sorry dat ik het zeg maar ShopNinja is qua website identiek aan SeoShop/Efusion
Fair enough als je dat vindt.
Je eigen webshop begint bij http://www.shopninja.nl
 
Bbart
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 augustus 2013

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

09 augustus 2013

Ik zie door de bomen het bos niet meer,
in opdracht van mijn firma ben ik zoek naar een snelle, niet te dure oplossing voor een webshop aan te maken voor het verkopen van onze overstock.

Importeren via excel of xml zou handig zijn, zelf via mijn programma zou ik wellicht de artikelen kunnen pushen naar een mysql database...
mag ook inclusief hosting zijn.

Wat ik ook zoek is een gemakkelijke en snelle interface (niet klikken en 1 minuut wachten) en de mogelijkheid hebben om de volledige layout aan te passen (ikstarteenwinkel.nl of zoiets werkt in een soort php blog formaat en dit wil ik liever niet)
bij http://www.webshopbeginnen.be/ vind ik de layouts wel mooi en overzichtelijk, maar de interface is voor mij echt beneden peil...
daarom dat ik hier eventjes kom zien of er niemand eentje kent die volgens jullie goed zouden zijn en bieden wat ik zoek.
 
Gebruikersavatar
Shoppagina.nl
Berichten: 113
Lid geworden op: 21 april 2010
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

09 augustus 2013

Zonder al te veel reclame te willen maken wil ik je graag wijzen op Shoppagina.nl? Ons Pakket Geavanceerd biedt de mogelijkheid tot het importeren van CSV-bestanden, het aanpassen van de lay-out en nog veel meer. Voor een goede indruk raad ik je aan het 30 dagen gratis Probeerpakket te kiezen. Dan kun je een goede indruk krijgen van de mogelijkheden. Mocht je nog vragen hebben of meer informatie hebben dan hoor ik het graag. Via onze contactpagina kun je ons direct bereiken.
 
vampirelord
Berichten: 981
Lid geworden op: 12 oktober 2011
Contacteer:

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

09 augustus 2013

-Zonder + Met
 
Kmowebdiensten
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 oktober 2013
Locatie: België
Contacteer:

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

08 oktober 2013

Tussen al die Nederlandse aanbieders van webwinkel software wil ik ook eens een Belgisch bedrijf in de schijnwerper plaatsen.

Shopso.be

Een kant en klaar webwinkelpakket, met alle applicaties pre geinstalleerd voor elke klant. Niet bijbetalen dus voor elk extraatje. Tevens zelf je layout aanpassen met de kleuren die jij wil. Dit pakket kost 19€ per maand of 210€ per jaar.

Bestel nu met 10% korting, gebruik deze code bij je bestelling: 20131501

Toch extra's nodig?
Shopso.be biedt diensten aan als: banners, artikel omschrijvingen, SSL, artikelen toevoegen, domeinnamen,...

Shopso.be
 
EwoutG
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 oktober 2013

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

25 november 2013

Tussen al die Nederlandse aanbieders van webwinkel software wil ik ook eens een Belgisch bedrijf in de schijnwerper plaatsen.

Shopso.be

Een kant en klaar webwinkelpakket, met alle applicaties pre geinstalleerd voor elke klant. Niet bijbetalen dus voor elk extraatje. Tevens zelf je layout aanpassen met de kleuren die jij wil. Dit pakket kost 19€ per maand of 210€ per jaar.

Bestel nu met 10% korting, gebruik deze code bij je bestelling: 20131501

Toch extra's nodig?
Shopso.be biedt diensten aan als: banners, artikel omschrijvingen, SSL, artikelen toevoegen, domeinnamen,...

Shopso.be
Je plaatst jezelf in de schijnwerpers...altijd leuk een link naar je eigen bedrijf.
 
RickvanHaasteren
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 juli 2013
Contacteer:

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

03 januari 2014

In het kader van "shameless self-promotion" doe ik ook graag een duit in het zakje :) . Zoals duidelijk is geworden in dit topic zijn er al vele aanbieders. Toch denk ik dat wij iets kunnen toevoegen.

Sinds een paar weken zijn we live met Shopperz.pro. De focus ligt op eenvoud. We kiezen er bewust voor om je niet te overladen met opties, maar geven we je wel de features die je nodig hebt voor het runnen van je webshop. Wat die opties precies zijn kun je hier lezen.

Naast eenvoudig is Shopperz.pro gratis. We willen graag input van zoveel mogelijk webwinkeliers. Daarom zijn de eerste 100 aanmeldingen gratis (en dat blijven ze ook!).
 
Cactus77
Berichten: 123
Lid geworden op: 04 januari 2011

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

08 januari 2015

Mijn vraag is eigenlijk heel simpel:
Ik ben op zoek naar een multishop onder licentie. Dus meerdere front-ends, 1 back-end.

Is er een huurwinkel die dit aanbiedt??
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

08 januari 2015

Mijn vraag is eigenlijk heel simpel:
Ik ben op zoek naar een multishop onder licentie. Dus meerdere front-ends, 1 back-end.

Is er een huurwinkel die dit aanbiedt??
Bij SEO-shop kan je meerdere shops aan elkaar koppelen, het voorraadniveau van de producten is aan elkaar gekoppeld (met EAN code), voor de rest zijn het losse winkels.

E-pages biedt deze mogelijkheid, maar het prijskaartje gaat dan richting 500,- p/m (een losse shop is er vanaf 20,- p/m)
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

08 januari 2015

Shoppers.pro moet toch ergens een verdienmodel hebben?
 
Cactus77
Berichten: 123
Lid geworden op: 04 januari 2011

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

08 januari 2015

Ik heb contact gehad met Seoshop, maar hetgeen wat zij aanbieden is niet hetgeen wij willen. Zij bieden enkel een voorraadkoppeling aan waardoor je producten in meerdere shops kan aanbieden maar de voorraden wel worden afgeboekt in beide shops.
Dit is een functionaliteit die Luondo bijvoorbeeld ook aanbied.

Ik sta dus nog open voor andere suggesties.
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

08 januari 2015

Ik sta dus nog open voor andere suggesties.
Ik ook! :wink:
Bij SEOshop waren wij ook snel afgehaakt!
Onze huidige shop draait op e-pages, dus dat leek voor ons een voor de hand liggende optie, echter zit er een enorm verschil tussen beide pakketten (zowel technisch als kosten)
Nog geen SAAS aanbieder gevonden met een volledige multishop functionaliteit
 
GadgetFabriek24
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 mei 2014

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

15 januari 2015

Heeft iemand op het volgende antwoord?

Stel ik wil bij Biedmeer een webwinkel starten, deze is uiteraard onder licentie.
Ik betaal Biedmeer een X bedrag per maand, maar met welke kosten heb ik buitenom deze nog te maken? Ik praat dan alleen over de vaste lasten om een webwinkel minimaal te kunnen laten draaien per maand.

Lijstje waar ik in ieder geval al aan gedacht heb.
- Webhoster zoals Biedmeer 50 euro p.m.
- Ideal integreren 10 p.m.

Verder kom ik eigenlijk niet. :roll:
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

15 januari 2015

Ik praat dan alleen over de vaste lasten om een webwinkel minimaal te kunnen laten draaien per maand.
Dat is ergens een non-keuze. Een keuze om iets na te laten wat je eigenlijk wel zou moeten doen. Niets investeren in dit, niets uitgeven aan dat.

Met het absolute minimum richting bijna helemaal niets uitgeven red je het niet.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Het grote "welk shopprogramma onder licentie?" topic

15 januari 2015

Eigenlijk geeft dit al veel aan
welke kosten
investeren in
Je hebt een winkel nodig om een winkel te kunnen draaien. Dus een investering.
Kosten zie ik in bv diefstal, in ieder geval in uitgaven die niet direct bijdragen aan het winkelier zijn.

Al kost een shopprogramma 100,-/mnd; als je daardoor 10k/mnd kunt realiseren omdat er zoveel goede/unieke functionaliteit in zit dan zijn dat geen kosten.

snappie :)