Winkelkarretje

1
Heeft iemand ervaring met winkelkarretje.com?
Ik zou daar graag me site willen plaatsen met zo'n pakket incl domeinnaam e.d.
Volgens mij kost het 14,95 per maand.
Je moet wel een heel jaar voorruit betalen.

Laat het me weten!
Groetjes

Re: Winkelkarretje

2
Geen ervaring, wel is het handig om je misschien wat meer te verdiepen in de verschillende opensource systemen zoals Joomla, Wordpres, Magento en Opencart.

Re: Winkelkarretje

3
Ziet er wel goed uit, maar ik zou toch ook persoonlijk liever uit wijken naar een opensource systeem.

En de firma die je noemt doet dit ook al, ze maken in ieder geval gebruik voor trace systeem piwik, kijk maar eens in de pagina bron. En de webshop doet mij erg denken aan een opencart systeem. Maar ja je hebt er zelf geen technische kennis voor nodig om dit op te zetten. Laat je nog wel even goed informeren over SSL ondersteuning bij deze club, kan hier namelijk niks over vinden.

Ik ben in het verleden namelijk weg gegaan bij Hosting2go omdat ik hier geen eigen ip kon krijgen dus ook geen SSL.
Groet Rob,

Re: Winkelkarretje

4
Ik heb mijn webwinkel bij hun gehost en ben er wel tevreden mee.

Met een SSL ondersteuning zijn ze bezig hebben ze mij verteld.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.