Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
DiDji
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 juli 2012
Locatie: Venlo
Contacteer:

welke winkelsoftware kan bezorgkosten op aantal km aan?

26 januari 2013

Ik ben opzoek naar webwinkelsoftware die verschillende verzend- en bezorgmogelijkheden aan kan.

bijv.
- bezorging post
- afhalen Kiala
- vriestransport
- of afhalen diverse locaties.

- staffelkortingen is voor ook belangrijk.
- inwisselen van kado bonnen.

Is er software onder licentie die dit kan of moet ik toch iets anders hebben.

Door het zoeken zie ik nu door de bomen de goede software niet, wellicht dat jullie mij kunnen helpen.

D
DiDji'S Pet Supplies voor natuurlijke dierenvoeding
 
ErwindeB
Berichten: 169
Lid geworden op: 10 maart 2012
Contacteer:

Re: welke winkelsoftware kan bezorgkosten op aantal km aan?

27 januari 2013

Je wensen zijn denk ik zo specifiek afgezien van het Kiala verhaal, dat hier toch echt custom werkzaamheden voor uitgevoerd moeten worden.
 
Shoptrader
Berichten: 43
Lid geworden op: 29 oktober 2009

Re: welke winkelsoftware kan bezorgkosten op aantal km aan?

29 januari 2013

Hallo DiDji,

Het onderwerp van dit topic is "welke winkelsoftware kan bezorgkosten op aantal km aan?"
In het topic zelf noem je een aantal andere punten. De punten die jij noemt zijn op zich prima mogelijk in een hosted oplossing.

Het berekenen van een prijs op basis van bijv. de postcode is iets dat zover bekend momenteel nog niet mogelijk is bij een hosted oplossing. Vaak zie je dan functionele oplossingen, denk aan de klant in het bestelproces de juiste provincie laten selecteren en daar worden dan verzendkosten aan gekoppeld.

Perfect zou natuurlijk zijn als de winkelier zijn postcode in de backoffice invult en vervolgens de klant in het bestelproces en de winkel weet dan hoeveel kilometer deze postcodes uit elkaar liggen en toont een verzendprijs.
Wij hebben dit voor 2013 op onze "wishlist" staan om als add-on aan te gaan bieden. Wij zien steeds meer MKB bedrijven online gaan die hier behoefte aan hebben. Denk vooral aan parketvloeren, keuken inbouwers etc.
Shoptrader, webwinkelsoftware voor online retailers
www.shoptrader.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht