webshop met kalender/reserveren functie

1
Bestaat er al een webshop aanbieder met een kalender/reserverings module geïntrigeerd?
Ik ga de verhuur in en zou mooi zijn als ik via een webshop verhuur artikelen kan laten reserveren door klanten. Of kan ik niet anders dan open source toe te passen?

Re: webshop met kalender/reserveren functie

3
Wat in de verhuur gaat houdt ik nog even voor mezelf, zal ik bij live gaan wel mededelen :-)

Open source opties is leuk maar voor mij lastiger gezien ik dan regelmatig een webdesigner nodig ben om de site te onderhouden en beveiligd te houden gezien ik ook met ideal wil werken om reserveringen te laten aanbetalen. Maar geen webshops onder licentie die dit aanbieden?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: webshop met kalender/reserveren functie

6
Ook niet erg tijdig, maar als je nog zoekt: Wij gebruiken met ons bedrijf de [url=https://rentman.io/nl]verhuursoftware[/url] van Rentman. Zij bieden een Wordpress plugin aan waarmee je producten op je website kunt zetten en gebruikers kunt laten reserveren.