Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

31
w.dejong schreef:

De klant heeft er dus WEL recht op. Maar dat is iets wat helaas maar niet door lijkt te dringen....

Als je lekker wil doen waar je zelf zin in hebt en geen zin hebt in klagende klanten die je blijkbaar proberen 'op te lichten' kan ik je adviseren gewoon te stoppen met je webwinkel. Dit soort webwinkels bezorgen ons eerlijke webwinkels een slechte naam. Verkoop je chinese zooi op Marktplaats onder de noemer niet goed = niet zeiken.

@varaantje

je gaat wel een beetje ver hoor nu met je reactie ik ben met je eens dat topicstarter lekker moeilijk doet maar wat jij uitkraamt is ook niet nodig.
Agossie heb ik zijn gevoelens gekwetst? Het is hem nu al 10 keer uitgelegd maar hij begrijpt het niet. Dan maar zo. Hij komt zelf met de vraag alleen het antwoord zint niet.

Maar goed ik zie het topic 'Help! Klant claimt 800 euro voor kapot toestel en daagt mij voor de rechter!' wel tegemoet.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

33
Het Varaantje schreef:
De klant heeft er dus WEL recht op. Maar dat is iets wat helaas maar niet door lijkt te dringen....

Als je lekker wil doen waar je zelf zin in hebt en geen zin hebt in klagende klanten die je blijkbaar proberen 'op te lichten' kan ik je adviseren gewoon te stoppen met je webwinkel. Dit soort webwinkels bezorgen ons eerlijke webwinkels een slechte naam. Verkoop je chinese zooi op Marktplaats onder de noemer niet goed = niet zeiken.

Chinese zooi? Hoe kom je daar bij? Waarom voel je je beter dan mij? Je bent toch ook ergens begonnen? Ik ga toch ook niet jouw beeldjes die je verkoopt, zooi noemen? Hou je negatieve mening lekker voor je en kraak niet andermans handel af! Een telefoonhoesje is een bij-product van mijn shop en trouwens, ik heb het al reeds opgelost.

Jammer dat er geen moderator aanwezig is, maargoed.

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

34
peter88 schreef:
Het Varaantje schreef:
De klant heeft er dus WEL recht op. Maar dat is iets wat helaas maar niet door lijkt te dringen....

Als je lekker wil doen waar je zelf zin in hebt en geen zin hebt in klagende klanten die je blijkbaar proberen 'op te lichten' kan ik je adviseren gewoon te stoppen met je webwinkel. Dit soort webwinkels bezorgen ons eerlijke webwinkels een slechte naam. Verkoop je chinese zooi op Marktplaats onder de noemer niet goed = niet zeiken.

Chinese zooi? Hoe kom je daar bij? Waarom voel je je beter dan mij? Je bent toch ook ergens begonnen? Ik ga toch ook niet jouw beeldjes die je verkoopt, zooi noemen? Hou je negatieve mening lekker voor je en kraak niet andermans handel af! Een telefoonhoesje is een bij-product van mijn shop en trouwens, ik heb het al reeds opgelost.

Jammer dat er geen moderator aanwezig is, maargoed.
Misschien omdat 99,9% van slechte kwaliteit telefoonhoesjes uit die richting komen en de foto boekdelen spreekt? JIJ komt hier met een heel verhaal over een 'lastige' klant die jouw blijkbaar probeerd op te lichten. Dit soort dingen hoor je te weten VOORDAT je uberhaupt een webwinkel begint.

Helaas beantwoord je geen vragen over waar je de hoesjes inkoopt en weiger je ook de URL naar je webwinkel te geven. Heb jij iets te verbergen dan?

JIJ hebt niks opgelost. Je hebt onze tijd verkwist met een vraag die je hoort te weten voordat je begint met een webwinkel.

Maar goed kruip maar lekker in je slachtoffer rol ik merk dat je daar erg goed in bent.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

35
Je hebt onze tijd verkwist met een vraag die je hoort te weten voordat je begint met een webwinkel.
Dat tijd verkwisten doe je zelf want je hoeft niet te reageren! Je kan zelfs het hele topic links laten liggen nadat je de vraag gelezen had en door had dat hij dat al moest weten voor hij begon.

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

36
PaulG schreef:
Je hebt onze tijd verkwist met een vraag die je hoort te weten voordat je begint met een webwinkel.
Dat tijd verkwisten doe je zelf want je hoeft niet te reageren! Je kan zelfs het hele topic links laten liggen nadat je de vraag gelezen had en door had dat hij dat al moest weten voor hij begon.
Dat had ik idd moeten doen ja. Het is tijdverspilling de ondankbare te proberen te helpen.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

37
Met alle respect Varaantje, ik denk dat je TS nu verkeerd begrijpt. Hij geeft aan te willen leren van dit soort vraagstukken...hoe ermee om te gaan, wanneer de klant wel of niet een bepaald recht heeft. En jij legt dit uit als dat hij maar niet wil luisteren. Uit zijn reacties maak ik op dat hij al lang de beslissing heeft genomen de klant tegemoet te komen.

Ik denk dat velen het gevoel hebben en hebben uitgesproken dat TS dat wel iets eerder had kunnen doorhebben, en wellicht onvoldoende begrijpt dat je in dit soort gevallen de klant beter het voordeel van de twijfel kunt geven. Maar jouw reactie vind ik eerlijk gezegd nogal overtrokken.

En ja, ik heb ook het gevoel dat hij wellicht een aantal dingen eerder had moeten weten. Maar dan denk ik bij mezelf: Wist ik dat allemaal voor ik met mijn eerste webwinkel begon? Echt niet.
Klassieke schrijfwaren en kalligrafie artikelen: http://www.scrittura-elegante.nl/

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

39
Ik ben veel te lief voor klanten. Soms weet ik het ook niet meer door alle drukte wat er is gebeurd. Tijdje terug een klacht, product niet meegeleverd. Klant krijgt het product alsnog, incl. een klein extraatje als excuses. Klant tevreden en heeft daarna nog 3 of meer bestellingen gedaan.

Waarom zo moeilijk doen? Je kunt om een foto vragen, zodat je ziet wat er mis is met het hoestje en daarna gewoon een nieuwe toesturen. Ik heb ook een hoesje op mijn telefoon en die heeft mijn telefoon wel 100x gered tegen vallen. Van hoesjes die maar €5,- maximaal mogen kosten kun je al niet veel verwachten, maar kost een hoesje rond de €20,- dan zou je er al wat meer van mogen verwachten.

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

40
Over zulke soort zaken moet je inderdaad niet te moeilijk doen. Een half jaar geleden ontving een klant van mij bijvoorbeeld een product wat niet helemaal in orde was, ik heb de klant toen direct een nieuw product toegestuurd. Nu stond ik dit weekeind toevallig op de beurs en kwam ik deze klant tegen. Hij liep direct naar mijn stand toe en begon er nog over (In positieve zin).

Service is de beste promotie, zo creëer je echte klantenbinding.