Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
peter88
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 november 2014

Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

18 november 2014

Beste forumleden,

Ik zit met een lastige klant die een telefoon hoesje heeft gekocht, en na 2 weken stuk is gegaan. Het hoesje is aan de bovenkant en onderkant kapot bij de uitgang voor het opladen en de aan/uit knop, waar het plastic dun is i.v.m. de uitgangen.

Ik heb in eerste instantie gereageerd dat een hoesje bestemd is om een telefoon te beschermen (achteraf gezien geen idee waarom ik dat zei). Ook heb ik gezegd dat op de foto op 2 plaatsen kapot is + het hoesje is licht verbogen en dat ik kan aannemen dat er flinke klappen en of druk op heeft gezeten. Ik heb gezegd dat ik in dit geval niet het geld terug kan geven.

Hij reageert terug met dat volgens de Europese wetgeving, ik als verkoper verplicht ben om garantie te geven van minimaal een jaar. Volgens hem zijn de breuken ontstaan bij normaal gebruik en dat het plastic niet deugt.

Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Alle hulp is welkom.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

18 november 2014

Kan jij bewijzen dat het de schuld van de klant is? De bewijslast ligt namelijk bij jou het eerste jaar. Niet bij de klant

Hoesjes zijn idd om de telefoon te beschermen. Maar dat betekend niet dat een hoesje na 1 val stuk moet gaan. Als ik jou verhaal lees is het hoesje op meerdere plekken al stuk. Tenzij je kan bewijzen dat de klant het hoesje expres heeft stukgemaakt moet je inderdaad de schade vergoeden.

Mag ik raden? Goedkope hoesjes uit China of ander land buiten de EU?

Als ik jou was zou ik me eens inlezen over hoe de wetgeving in Europa in elkaar zit mbt webwinkels. Als jij zometeen klachten gaat krijgen dat jouw hoesjes gloednieuwe mobieltjes bekrassen of kapotvallen door ondeugelijke hoesjes mag JIJ de schade vergoeden. En aangezien je mobieltjes wel 600-800 euro kunnen kosten kan dat behoorlijk in de papieren gaan lopen.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
peter88
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 november 2014

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

18 november 2014

Kan jij bewijzen dat het de schuld van de klant is? De bewijslast ligt namelijk bij jou het eerste jaar. Niet bij de klant

Hoesjes zijn idd om de telefoon te beschermen. Maar dat betekend niet dat een hoesje na 1 val stuk moet gaan. Als ik jou verhaal lees is het hoesje op meerdere plekken al stuk. Tenzij je kan bewijzen dat de klant het hoesje expres heeft stukgemaakt moet je inderdaad de schade vergoeden.

Mag ik raden? Goedkope hoesjes uit China of ander land buiten de EU?

Als ik jou was zou ik me eens inlezen over hoe de wetgeving in Europa in elkaar zit mbt webwinkels. Als jij zometeen klachten gaat krijgen dat jouw hoesjes gloednieuwe mobieltjes bekrassen of kapotvallen door ondeugelijke hoesjes mag JIJ de schade vergoeden. En aangezien je mobieltjes wel 600-800 euro kunnen kosten kan dat behoorlijk in de papieren gaan lopen.
Bewijzen dat iemand iets met opzet stuk heeft gemaakt zonder het gezien te hebben is lastig, maar dat hoef ik u ook niet te vertellen. Wat zou u in deze situatie doen? De hoesjes hebben ook laag verkoopprijs met een kleine winstmarge, maar over het kapotvallen van mobieltjes kunnen we in dit verhaal even achterwege laten. Ik zou graag van mensen willen weten wat jullie in zo een situatie zou doen?
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

18 november 2014

Kan jij bewijzen dat het de schuld van de klant is? De bewijslast ligt namelijk bij jou het eerste jaar. Niet bij de klant

Hoesjes zijn idd om de telefoon te beschermen. Maar dat betekend niet dat een hoesje na 1 val stuk moet gaan. Als ik jou verhaal lees is het hoesje op meerdere plekken al stuk. Tenzij je kan bewijzen dat de klant het hoesje expres heeft stukgemaakt moet je inderdaad de schade vergoeden.

Mag ik raden? Goedkope hoesjes uit China of ander land buiten de EU?

Als ik jou was zou ik me eens inlezen over hoe de wetgeving in Europa in elkaar zit mbt webwinkels. Als jij zometeen klachten gaat krijgen dat jouw hoesjes gloednieuwe mobieltjes bekrassen of kapotvallen door ondeugelijke hoesjes mag JIJ de schade vergoeden. En aangezien je mobieltjes wel 600-800 euro kunnen kosten kan dat behoorlijk in de papieren gaan lopen.
Bewijzen dat iemand iets met opzet stuk heeft gemaakt zonder het gezien te hebben is lastig, maar dat hoef ik u ook niet te vertellen. Wat zou u in deze situatie doen? De hoesjes hebben ook laag verkoopprijs met een kleine winstmarge, maar over het kapotvallen van mobieltjes kunnen we in dit verhaal even achterwege laten. Ik zou graag van mensen willen weten wat jullie in zo een situatie zou doen?
Ik zou de kwaliteit van de hoesjes onder de loep nemen en als blijkt dat de kwaliteit slecht is deze uit de handel nemen.

Ook zou ik direct de klant zijn geld teruggeven. Niet alleen maar omdat dat MOET van de wet maar omdat het fatsoelijk is. Dat het een lage verkoopprijs heeft met een lage winstmarge doet niet ter zake.

Verder wil ik je alleen maar een waarschuwing geven. Als jij exporteerd van buiten de EU ben jij geheel aansprakelijk te stellen voor schades. Denk niet dat als jij een schadeclaim krijgt dat je je wel even uitschrijft van de KvK of zegt 'sorry zoveel geld heb ik nie' daarmee de kous af is. Ook dekken particuliere verzekeringen dit niet. Dat houd gewoon in dat als jij zometeen een hoesje verkoopt en het beschadigd een telefoon dat je hiervoor een forse rekening kan krijgen die je moet betalen.

Ik moet zeggen dat je er niet zakelijk inzit. Jammeren over 'jamaar ik verdien al zo weinig' zijn dingen die er niet toe doen. Ik neem aan dat je wel netjes belastingaangifte doet?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

18 november 2014

Ben overigens benieuwd naar je webwinkel. Linkje? (mag ook per PB)
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

18 november 2014

Je zou kunnen beargumenteren dat het hoesje zijn werk heeft gedaan: de zware klappen opvangen, zodat de telefoon niet kapot gaat. Dat is een natuurkundig valide argument. Op een autobumper kun je ook wel twee jaar garantie krijgen, maar het is juist de bedoeling dat die als kreukelzone fungeert, dus een gekreukelde bumper kan niet geruild worden.

Dat argument wordt ook wel eens bij verpakkingen gebruikt: als de verpakking schade heeft opgelopen maar de inhoud nog in perfecte staat verkeert, heeft de verpakking zijn werk gedaan. Je verkoopt immers geen verpakkingen.

Of je het echter zo ook moet aanvaren, is maar de vraag. Dit is niet wat de klant wil horen, mag je aannemen. Je hebt daarom, denk ik, maar twee keuzen:

a. Als de klant geld terug eist, laat je het product retourneren, op kosten van de koper, en stort je na ontvangst de betaling terug.

b. Wil de klant liever aanspraak maken op garantie, dan kun je het hoesje repareren of een vervangend gelijkwaardig hoesje toesturen.

Garantie wil niet zeggen dat de koper binnen twee jaar (de Europese minimumtermijn) altijd recht heeft op volledige restitutie en evenmin op een volledig nieuw product. In dat opzicht kan garantie in je voordeel werken: de keuze voor de juiste oplossing is niet aan de koper, garantie is garantie.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

18 november 2014

Als een bumper een deukje heeft van tegen een paaltje rijden OK. Als de bumper van de auto afvalt als je een paaltje aantikt is het weer een ander verhaal.

Maar mijn mening moet een hoesje niet kapot kunnen gaan als deze op de grond valt. Maar een krasje zou wel kunnen.

TS post de foto's eens van het kapotte hoesje.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

18 november 2014

Hoesjes zijn idd om de telefoon te beschermen. Maar dat betekent niet dat een hoesje na 1 val stuk moet gaan.
Het Varaantje slaat de spijker op zijn kop. Als ik de klant zou zijn, zou ik ook mijn geld terugvragen...
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

18 november 2014

Hier zie je eigenlijk een mooi voorbeeld van prijs/service gehalte. Zoals gezegd door jou lage marge kan/wil je geen nieuw hoesje geven. Zou je misschien 1 euro meer voor een hoesje vragen en je hebt er 50 verkocht en er komt eens een klant dan kan je hem gerust een nieuwe geven zonder daar al te veel tijd in te steken. Kort samengevat. Reken dit soort dingen door in je marge.

Geeft de klant een nieuw hoesje of geeft zijn geld terug na het retour sturen. Met een kans dat hij hem niet retour gaat sturen en jij het geld niet terug hoeft te geven.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

18 november 2014

Geeft de klant een nieuw hoesje of geeft zijn geld terug na het retour sturen. Met een kans dat hij hem niet retour gaat sturen en jij het geld niet terug hoeft te geven.
In geval van garantie hoeft de klant de verzendkosten retour niet te betalen dus waarom zou hij het dan niet terugsturen?
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

18 november 2014

Waarom terugsturen? Wat moet je met een kapot hoesje? Tenzij je deze nodig hebt om de schade beter te inspecteren.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

18 november 2014

Waarom terugsturen?
Nou, bijvoorbeeld omdat je bij een garantiegeval ook een reparatie mag uitvoeren. Of om op jouw beurt verhaal te halen op je eigen leverancier; als je dat laatste een beetje goed regelt, hoef je lang niet altijd zelf voor alle garantiegevallen op te draaien.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

18 november 2014

Je hebt een punt maar het gaat volgens TS om goedkope telefoonhoesjes. Ik betwijfel of iemand behoefte heeft aan een gerepareerde telefoonhoes nog dat het de verzendkosten/tijd waard is. Bovendien moet je klant het weer helemaal verpakken en naar de post brengen wat ook voor de klant vervelend is.

Ik vraag zelf ook nooit gebroken beelden terug (verzendschades) maar vraag om een foto. Tuurlijk ik zou het weer kunnen lijmen maar ik denk, wie wil er een gelijmd beeld en wat is daar uberhaupt de waarde nog van?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

18 november 2014

Ik had niet eens een topic geopend en allang een nieuwe verzonden...
Ingecalculeerd bedrijfsrisico: een zeker percentage gaat kapot of komt niet eens aan bij de klant.

Maar dat staat los van wat de topicstarter wil. Die weet kennelijk nog niet helemaal wat er wettelijk mag en moet, en heeft het aan de stok met een koper die dat kennelijk ook niet weet.

Overigens zou ik me als hoesjesverkoper meer zorgen maken om een iPhone die door toedoen van zo'n hoesje kapot gaat. Of nog lastiger: een protector die ontoereikend bescherming biedt. Maar dáár wil de topicstarter het uitdrukkelijk niet over hebben.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

18 november 2014

Ik had niet eens een topic geopend en allang een nieuwe verzonden...
Daar had je me al helemaal :)

Investeer op de relatie; inkoop kost je dit nagenoeg 2Xnix dus actie. Maak die klant bij en door met de volgende order.
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

18 november 2014

Investeer op de relatie; inkoop kost je dit nagenoeg 2Xnix dus actie. Maak die klant bij en door met de volgende order.
Inderdaad... we betalen ons scheel aan advertentiekosten, maar als we een order dubbel moeten leveren (vermissing/garantie/etc...) krijgen we een spontane hartverzakking...

Een tevreden klant is de beste reclame voor je webshop, investeer daar dus in!
 
w.dejong
Berichten: 72
Lid geworden op: 14 augustus 2014

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

19 november 2014

Ik had niet eens een topic geopend en allang een nieuwe verzonden...
Daar had je me al helemaal :)

Investeer op de relatie; inkoop kost je dit nagenoeg 2Xnix dus actie. Maak die klant bij en door met de volgende order.

Helemaal mee eens... Geen gedoe over maken en als het je een beetje handig speelt heb je er nog een waardevolle review bij ook.
 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

19 november 2014

Ik had niet eens een topic geopend en allang een nieuwe verzonden...
Daar had je me al helemaal :)

Investeer op de relatie; inkoop kost je dit nagenoeg 2Xnix dus actie. Maak die klant bij en door met de volgende order.
Bekijk eens hoe veel tijd je hier mee bezig bent.
Mail sturen aan de klant waarom het eigen schuld is.
Klant is ontevreden, weer mail
Dat alles voor 5 euro.
Die 5 euro ben je aan tijd nu al kwijt
De klant is niet tevreden.
Je eerste reactie moet gewoon zijn, we sturen een nieuw hoesje op.
Probleem opgelost, verder met je werk en tevreden klant.
 
peter88
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 november 2014

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

19 november 2014

Hallo allemaal,

Ik ben even afwezig geweest, maar nog steeds heb ik geen antwoord op deze klant gegeven.
Het gaat me niet om dit ene hoesje, maar om waar de streep te trekken.
Misschien kom ik hier over als een zeur, maar normaal gesproken ben ik heel klantvriendelijk. Dit is een geval waar de klant over de spreekwoordelijke streep is gegaan door brutaal per direct geld te vragen met een bijbehorende foto waar het hoesje verbogen is en op 2 plaatsen kapot is.

Als je gewoon als persoon dit bekijkt, vind ik het niet kunnen dat je het lef hebt om met een compleet verwoest product je geld terug te vragen. Een hoesje kan kapot gaan na het vallen, maar niet verbogen en op 2 plaatsen stuk na 1 val. Dan lijkt het eerder overreden te zijn door een auto.

Het laatste wat bij me opkwam was om deze klant nog te belonen met een vergoeding. Eigenlijk wilde ik de foto niet plaatsen, maar ik doe het toch maar even.

Afbeelding

Ik vind dat door deze foto naar mij te sturen al genoeg bewijs is geleverd door de klant zelf, dat dit hoesje niet zo toegetakeld kan zijn bij normaal gebruik.

Ook bedankt voor het meedenken met bijv incalculeren voor zulke situaties etc.
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

19 november 2014

Als je gewoon als persoon dit bekijkt, vind ik het niet kunnen dat je het lef hebt om met een compleet verwoest product je geld terug te vragen. Een hoesje kan kapot gaan na het vallen, maar niet verbogen en op 2 plaatsen stuk na 1 val. Dan lijkt het eerder overreden te zijn door een auto.
Als mijn hoesje er na 2 weken zo uit zou zien, zou ik hem ook terug sturen!
Het hoesje is op 2 hele dunne stukjes gebroken, doordat deze gebroken zijn kan je het hoesje vrij makkelijk buigen (kunststof is flexibel) en buigt het ook weer terug als je het los laat!

Op basis van de foto kan ik in ieder geval geen 'extreem' gebruik ontdekken
Het laatste wat bij me opkwam was om deze klant nog te belonen met een vergoeding.
Je hoeft de klant geen geld toe te geven, maar alleen een degelijk product te leveren!
Keuze ligt bij jou, maar stel jezelf de vraag wat een nieuw hoesje kost en wat een ontevreden klant (slechte review op internet) je kan gaan kosten!
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

20 november 2014

Moeilijk te beoordelen op alleen een foto maar ik vind ook dat die 2 stukjes erug dun zijn.

Hoeveel kracht moet je uitoeferen om dat stuk te trekken? Ik denk niet veel
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
peter88
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 november 2014

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

20 november 2014

Oke mensen, jullie hebben me overtuigd dat de juiste keus is om de klant tegemoet te komen.

Nu het volgende: Klant wilt dus het totale bedrag terug hebben, is dat redelijk? Kan ik geld terug geven weigeren en bijvoorbeeld een vervangend of dezelfde hoesje opnieuw opsturen? Dus de vraag is welke opties heb ik, als ik deze klant tegemoet wil komen en wat als de klant de tegemoetkoming nog steeds niet accepteerd?
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

20 november 2014

Dat is een afweging die je moet maken. Zoals gezegd is deze erg dun. Je hebt dus kans als deze weer breekt de klant weer terug komt. Met geld terug geven ben je overal vanaf. Maar als je denk dat het andere hoesje beter is zou ik een nieuwe opsturen.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

20 november 2014

Hoeveel tijd heb je al besteed aan dit probleem? 1 uur, 2 uur?
Wat kost dat hoesje inkoop? 0,50?

Waar ben je mee bezig; ondernemen of hobbyen?
 
peter88
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 november 2014

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

20 november 2014

Hoeveel tijd heb je al besteed aan dit probleem? 1 uur, 2 uur?
Wat kost dat hoesje inkoop? 0,50?

Waar ben je mee bezig; ondernemen of hobbyen?
Dank u voor de input, maar helaas onrelevant.

edit: Ik stel deze vragen niet om die paar euro te besparen, maar om toekomstige klanten beter te woord te kunnen staan. Ook wil ik ze niet alles geven wat ze eisen als ze daar geen recht op hebben.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

20 november 2014

Hoeveel tijd heb je al besteed aan dit probleem? 1 uur, 2 uur?
Wat kost dat hoesje inkoop? 0,50?

Waar ben je mee bezig; ondernemen of hobbyen?
Dank u voor de input, maar helaas onrelevant.

edit: Ik stel deze vragen niet om die paar euro te besparen, maar om toekomstige klanten beter te woord te kunnen staan. Ook wil ik ze niet alles geven wat ze eisen als ze daar geen recht op hebben.
De klant heeft er dus WEL recht op. Maar dat is iets wat helaas maar niet door lijkt te dringen....

Als je lekker wil doen waar je zelf zin in hebt en geen zin hebt in klagende klanten die je blijkbaar proberen 'op te lichten' kan ik je adviseren gewoon te stoppen met je webwinkel. Dit soort webwinkels bezorgen ons eerlijke webwinkels een slechte naam. Verkoop je chinese zooi op Marktplaats onder de noemer niet goed = niet zeiken.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
pauwke
Berichten: 129
Lid geworden op: 02 oktober 2012

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

20 november 2014

wat zegt de fabrikant of je leverancier hier over? hoe reageren zij naar jou als je met dit hoesje terug gaat naar hen? Als zij een nieuw naar jouw sturen kost het je niets en is je klant weer tevreden.

Ik vrees wel dat deze kwaliteit van hoesjes je wellicht vaker dit soort problemen gaat opleveren?

Afijn al mee al heeft het probleem je nu al veel tijd gekost en een nieuw opsturen was dus goedkoper geweest. tijd = geld :wink:
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

20 november 2014

wat zegt de fabrikant of je leverancier hier over? hoe reageren zij naar jou als je met dit hoesje terug gaat naar hen?
你預計的50美分是什麼質量?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
w.dejong
Berichten: 72
Lid geworden op: 14 augustus 2014

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

20 november 2014


De klant heeft er dus WEL recht op. Maar dat is iets wat helaas maar niet door lijkt te dringen....

Als je lekker wil doen waar je zelf zin in hebt en geen zin hebt in klagende klanten die je blijkbaar proberen 'op te lichten' kan ik je adviseren gewoon te stoppen met je webwinkel. Dit soort webwinkels bezorgen ons eerlijke webwinkels een slechte naam. Verkoop je chinese zooi op Marktplaats onder de noemer niet goed = niet zeiken.

@varaantje

je gaat wel een beetje ver hoor nu met je reactie ik ben met je eens dat topicstarter lekker moeilijk doet maar wat jij uitkraamt is ook niet nodig.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Help! Klant wilt geld terug na 2 weken

20 november 2014

你預計的50美分是什麼質量?
Leuk! :D
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht