Bewijzen dat iemand iets met opzet stuk heeft gemaakt zonder het gezien te hebben is lastig, maar dat hoef ik u ook niet te vertellen. Wat zou u in deze situatie doen? De hoesjes hebben ook laag verkoopprijs met een kleine winstmarge, maar over het kapotvallen van mobieltjes kunnen we in dit verhaal even achterwege laten. Ik zou graag van mensen willen weten wat jullie in zo een situatie zou doen?Kan jij bewijzen dat het de schuld van de klant is? De bewijslast ligt namelijk bij jou het eerste jaar. Niet bij de klant
Hoesjes zijn idd om de telefoon te beschermen. Maar dat betekend niet dat een hoesje na 1 val stuk moet gaan. Als ik jou verhaal lees is het hoesje op meerdere plekken al stuk. Tenzij je kan bewijzen dat de klant het hoesje expres heeft stukgemaakt moet je inderdaad de schade vergoeden.
Mag ik raden? Goedkope hoesjes uit China of ander land buiten de EU?
Als ik jou was zou ik me eens inlezen over hoe de wetgeving in Europa in elkaar zit mbt webwinkels. Als jij zometeen klachten gaat krijgen dat jouw hoesjes gloednieuwe mobieltjes bekrassen of kapotvallen door ondeugelijke hoesjes mag JIJ de schade vergoeden. En aangezien je mobieltjes wel 600-800 euro kunnen kosten kan dat behoorlijk in de papieren gaan lopen.
Ik zou de kwaliteit van de hoesjes onder de loep nemen en als blijkt dat de kwaliteit slecht is deze uit de handel nemen.Bewijzen dat iemand iets met opzet stuk heeft gemaakt zonder het gezien te hebben is lastig, maar dat hoef ik u ook niet te vertellen. Wat zou u in deze situatie doen? De hoesjes hebben ook laag verkoopprijs met een kleine winstmarge, maar over het kapotvallen van mobieltjes kunnen we in dit verhaal even achterwege laten. Ik zou graag van mensen willen weten wat jullie in zo een situatie zou doen?Kan jij bewijzen dat het de schuld van de klant is? De bewijslast ligt namelijk bij jou het eerste jaar. Niet bij de klant
Hoesjes zijn idd om de telefoon te beschermen. Maar dat betekend niet dat een hoesje na 1 val stuk moet gaan. Als ik jou verhaal lees is het hoesje op meerdere plekken al stuk. Tenzij je kan bewijzen dat de klant het hoesje expres heeft stukgemaakt moet je inderdaad de schade vergoeden.
Mag ik raden? Goedkope hoesjes uit China of ander land buiten de EU?
Als ik jou was zou ik me eens inlezen over hoe de wetgeving in Europa in elkaar zit mbt webwinkels. Als jij zometeen klachten gaat krijgen dat jouw hoesjes gloednieuwe mobieltjes bekrassen of kapotvallen door ondeugelijke hoesjes mag JIJ de schade vergoeden. En aangezien je mobieltjes wel 600-800 euro kunnen kosten kan dat behoorlijk in de papieren gaan lopen.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Het Varaantje slaat de spijker op zijn kop. Als ik de klant zou zijn, zou ik ook mijn geld terugvragen...Hoesjes zijn idd om de telefoon te beschermen. Maar dat betekent niet dat een hoesje na 1 val stuk moet gaan.
In geval van garantie hoeft de klant de verzendkosten retour niet te betalen dus waarom zou hij het dan niet terugsturen?Geeft de klant een nieuw hoesje of geeft zijn geld terug na het retour sturen. Met een kans dat hij hem niet retour gaat sturen en jij het geld niet terug hoeft te geven.
Nou, bijvoorbeeld omdat je bij een garantiegeval ook een reparatie mag uitvoeren. Of om op jouw beurt verhaal te halen op je eigen leverancier; als je dat laatste een beetje goed regelt, hoef je lang niet altijd zelf voor alle garantiegevallen op te draaien.Waarom terugsturen?
Daar had je me al helemaalIk had niet eens een topic geopend en allang een nieuwe verzonden...
Inderdaad... we betalen ons scheel aan advertentiekosten, maar als we een order dubbel moeten leveren (vermissing/garantie/etc...) krijgen we een spontane hartverzakking...Investeer op de relatie; inkoop kost je dit nagenoeg 2Xnix dus actie. Maak die klant bij en door met de volgende order.
Daar had je me al helemaalIk had niet eens een topic geopend en allang een nieuwe verzonden...
Investeer op de relatie; inkoop kost je dit nagenoeg 2Xnix dus actie. Maak die klant bij en door met de volgende order.
Bekijk eens hoe veel tijd je hier mee bezig bent.Daar had je me al helemaalIk had niet eens een topic geopend en allang een nieuwe verzonden...
Investeer op de relatie; inkoop kost je dit nagenoeg 2Xnix dus actie. Maak die klant bij en door met de volgende order.
Als mijn hoesje er na 2 weken zo uit zou zien, zou ik hem ook terug sturen!Als je gewoon als persoon dit bekijkt, vind ik het niet kunnen dat je het lef hebt om met een compleet verwoest product je geld terug te vragen. Een hoesje kan kapot gaan na het vallen, maar niet verbogen en op 2 plaatsen stuk na 1 val. Dan lijkt het eerder overreden te zijn door een auto.
Je hoeft de klant geen geld toe te geven, maar alleen een degelijk product te leveren!Het laatste wat bij me opkwam was om deze klant nog te belonen met een vergoeding.
Dank u voor de input, maar helaas onrelevant.Hoeveel tijd heb je al besteed aan dit probleem? 1 uur, 2 uur?
Wat kost dat hoesje inkoop? 0,50?
Waar ben je mee bezig; ondernemen of hobbyen?
De klant heeft er dus WEL recht op. Maar dat is iets wat helaas maar niet door lijkt te dringen....Dank u voor de input, maar helaas onrelevant.Hoeveel tijd heb je al besteed aan dit probleem? 1 uur, 2 uur?
Wat kost dat hoesje inkoop? 0,50?
Waar ben je mee bezig; ondernemen of hobbyen?
edit: Ik stel deze vragen niet om die paar euro te besparen, maar om toekomstige klanten beter te woord te kunnen staan. Ook wil ik ze niet alles geven wat ze eisen als ze daar geen recht op hebben.
你預計的50美分是什麼質量?wat zegt de fabrikant of je leverancier hier over? hoe reageren zij naar jou als je met dit hoesje terug gaat naar hen?
De klant heeft er dus WEL recht op. Maar dat is iets wat helaas maar niet door lijkt te dringen....
Als je lekker wil doen waar je zelf zin in hebt en geen zin hebt in klagende klanten die je blijkbaar proberen 'op te lichten' kan ik je adviseren gewoon te stoppen met je webwinkel. Dit soort webwinkels bezorgen ons eerlijke webwinkels een slechte naam. Verkoop je chinese zooi op Marktplaats onder de noemer niet goed = niet zeiken.
Leuk!你預計的50美分是什麼質量?