LightintheBox

1
Ik heb hele slechte ervaringen met Light in the Box. Twee pakketjes ontvangen. Eentje voor 15 euro verzend kosten teruggestuurd naar een adres in Engeland en het andere pakketje geweigerd. Maar geld terugkrijgen lukt maar niet. Ze komen met allerlei smoezen en uitvluchten. Ze wijzen op de algemene voorwaarden om van het terug te betalen bedrag van 160 euro er nog doodleuk 50 euro af te halen. En ik moet nog zien dat ik iets terug krijg. Koop daar nooit iets zou ik zeggen. Ze houden zich absoluut niet aan de regelgeving en de prijzen op de website daar komt van alles nog bij als de postbode aan de deur staat. Dat staat dan ergens in de kleine lettertjes maar hoeveel het is nergens.

Nooit aan beginnen.

Wat zijn jullie ervaringen? En ik bedoel dan over terugsturen en geld terug krijgen.

Re: LightintheBox

2
JeroenMuij schreef:Ik heb hele slechte ervaringen met Light in the Box. Twee pakketjes ontvangen. Eentje voor 15 euro verzend kosten teruggestuurd naar een adres in Engeland en het andere pakketje geweigerd. Maar geld terugkrijgen lukt maar niet. Ze komen met allerlei smoezen en uitvluchten. Ze wijzen op de algemene voorwaarden om van het terug te betalen bedrag van 160 euro er nog doodleuk 50 euro af te halen. En ik moet nog zien dat ik iets terug krijg. Koop daar nooit iets zou ik zeggen. Ze houden zich absoluut niet aan de regelgeving en de prijzen op de website daar komt van alles nog bij als de postbode aan de deur staat. Dat staat dan ergens in de kleine lettertjes maar hoeveel het is nergens.

Nooit aan beginnen.

Wat zijn jullie ervaringen? En ik bedoel dan over terugsturen en geld terug krijgen.
Tja, niets wat je niet had kunnen verwachten. Er staat heel duidelijk op de website dat er een percentage invoerrechten en BTW bij komt, aan jou dan de taak om uit te zoeken wat dat percentage is. Als je niet voor dat soort verrassingen wilt komen te staan bestel/koop je gewoon bij een (web)winkel in Nederland. Als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten kun je dit verwachten.

Re: LightintheBox

3
JeroenMuij schreef:Ze houden zich absoluut niet aan de regelgeving en de prijzen op de website daar komt van alles nog bij als de postbode aan de deur staat. Dat staat dan ergens in de kleine lettertjes maar hoeveel het is nergens.
Het is een Chinese shop. Welke Chinese regelgeving houden ze zich volgens jou niet aan dan? De kosten die erbij komen als ze aan de deur komen zijn niet van de shop, maar van de douane. Die zijn ook hen niet bekend (ze versturen wereldwijd) maar ze noemen netjes op de site dat die mogelijk erbij op komen.

Misschien toch maar volgende keer bij een Europese speler je spulletjes kopen? Ook als het daar een paar euro duurder is?
Nu op mijn weblogs:

Re: LightintheBox

4
Dit forum is niet bedoelt voor consumentenvragen. Volg het advies van DJ op, koop gewoon binnen de EU, liefst binnen NL. Dan heb je dat gezeik niet.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.