Daar sta je juridisch in elk geval sterk: dat is valsheid in geschrifte (bij verzonnen namen) of identiteitsdiefstal (bij van derden geleende namen). Je kunt het meeste van wat dit personage doet, zegt of schrijft genoeglijk naast je neerleggen.Ik heb een klant die in 3 weken al zeven keer een bestelling geplaats heeft ook onder andere naam maar maar zelfde e-mailadres.
Zeven keer! Dan moet je jezelf de vraag stellen: wie heeft daar belang bij? Ik kan mij eigenlijk maar twee partijen voorstellen: een concurrent of de leverancier zelf.De bestellingen komen ongeopend steeds retour.
Ik heb geen voorraad dus die klant bestelt steeds wat ik ook moet bestellen en wat dan wel in de voorraad blijft liggen.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Dat heb ik ooit gehad met iemand die onder curatele stond.Zijn er zaken geweest waarbij hier iets (noemenswaardigs) is uitgekomen?
Hoe ben je tot deze gang van zaken gekomen?Heel erg bedankt allemaal voor de feedback, stond echt even tegen een muur.
Ik heb gemaild, bellen kan niet geen telefoon nr.
Ik ben aan het zoeken geweest maar, aan een ip adres heb ik niets ze kunnen heel makkelijk een nieuwe aanmaken.
Ik ga nu wachten tot de klant reageert en ga terug betaling zolang mogelijk uitstellen.
Als ze weer bestelt ga ik steeds maar zeggen dat het niet leverbaar is en kijken wat ze dan doet.
Ik houd jullie op de hoogte en thx again!
Of brutaal een factuur sturen met de gemaakte onkosten (tijd o.a.). En kan zijn dat ze die niet betalen natuurlijk (aannemelijk), maar je weet het niet. Als het een publiekelijk figuur is, zou je het heel zwart kunnen spelen met publiciteit (zou ik niet snel overwegen) in het kader van "wethouder jaagt ondernemers op kosten". Maar dat is zo even een spinsel wat ik zo tussendoor erbij had.Had ik kunnen vragen of ze mij de onkosten ook kunnen vergoeden, maar helaas de enige die er mee inzit ben ik.
Ik zou als ik jou was dit eens verifiëren bij de consumentenbond. Ik vind het een heel raar verhaal. Dat bureau verdient het ook gewoon om bekendgemaakt te worden, de prutsers.Beste allemaal,
Dat Captain Pervert zo op mijn bericht reageert is niet erg aardig, omdat ik nog steeds in verwikkeling van dit probleem ben.
Het schijnt te gaan om een onderzoeksburo ( naam ga ik niet noemen ) die volgens hem door de consumentengids is ingeschakeld en ik heb aan hem moeten uit leggen waarom de eerste 5 bestelling op tijd verzonden zijn en terug betaalt maar waarom de laatste 2 hij langer op zijn geld heeft moeten wachten..... ja duh ik dacht dat ik werd opgelicht ofzo, dus op een reactie van beide klanten gewacht maar nooit antwoord gekregen, en toen kwam bericht wat ik net noemde.
Netjes die meneer uitgelegd waarom en waarvoor maar weer geen reactie.
Ik moest snel reageren en alles uitleggen of zou een slechte beoordeling krijgen in de consumentengids maar meneer kan niet even de tijd nemen om een mailtje terug te sturen, dus misschien sta ik er wel in
Heb ik nu genoeg laten weten Captain Pervert