Klant stuurt artikel niet terug

1
Klant heeft een verkeerd artikel geleverd gekregen. Telefonisch contact gehad en ze zou het terug sturen (op onze kosten) en ik zou de juiste sturen. Goede artikel direct op de post gedaan, maar ik krijg het verkeerde artikel maar niet terug. Ook geen reactie op mailtjes en voor zover ik weet heeft ze nog niets betaald (Afterpay). Ik weet dat het mijn fout is door het verkeerde artikel te sturen, maar ik vind het zo raar en asociaal. Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen?

Re: Klant stuurt artikel niet terug

2
Een keer meegemaakt, na een schriftelijke sommatie om het terug te sturen of het product te betalen kwam het terug. Wanneer je het 06-nummer hebt kan je er altijd wat SMS'jes of WhatsAppjes sturen, werkt bijzonder goed bij mensen waar bijvoorbeeld de betaling van uit blijft :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Klant stuurt artikel niet terug

7
Gewoon beide producten in rekening brengen.

Ik zag hier laatst een topic waar men een factuur stuurde met de mededeling: "Vanwege het feit dat u gekozen heeft beide producten te houden, sturen wij u nu een factuur voor beide artikelen toe"