Goedemorgen,
Ik heb jullie hulp even nodig hierin!
3 weken geleden heb ik een grote bestelling verstuurd naar een klant via track en trace van PostNL. Een dag later kreeg ik teruggekoppeld via Social media dat verschillende producten niet in de doos zouden zitten. (ik heb alles zelf dubbel gecheckt bij het inpakken). Omdat ik niet door bijvoorbeeld video-opname aan kan tonen dat ik de producten wél heb geleverd, heb ik aangeboden de artikelen opnieuw naar de klant te versturen. Ik heb de klant aangegeven dat het nog minimaal 5 dagen duurt voor de artikelen bij mij binnen zijn. Daarnaast kreeg ik teruggekoppeld dat er stickers zaten op de kleding, waarop stond dat ze twee broeken geleverd zou krijgen in plaats van 1. Netjes aangegeven dat de artikel-stickers slechts voor mij zijn; om te zien dat ik 2 stuks heb ontvangen van de groothandel. Daarna kreeg ik teruggekoppeld dat een paar schoenen ''niet lekker zat''. Aangegeven dat ze iemand anders blij mag maken met de schoenen want ik hèb al weer 7,- kosten aan verzenden, als daar ook nog een 7,- bijkomt omdat zij het terug wil sturen, verkles ik er nog méér op. Ik heb gezegd de klant het bedrag terug zou storten en nu krijg ik vanochtend weer teruggekoppeld dat een legging die de klant besteld had, na een dag dragen een beetje losloet bij een naad. Ik wordt gek van deze klant! Hoe moet ik nu reageren?
Ik sta op dit moment al op 50,- verlies en ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen.... Wat zijn mijn rechten/plichten hierin?