Het leek mij een goed idee om een VIP abonnement aan te bieden voor klanten die vaak aankopen doen (online schoenenwinkel). Dit in ruil voor een vaste korting voor bestellingen. Zo heb ik een vaste inkomensstroom en krijgen de klanten er natuurlijk er ook wat voor terug. Bijvoorbeeld 20 euro per maand in ruil voor 10%? 20%? korting op elke bestelling.
Nu is mijn vraag hoe dit werkt met het herroepingsrecht. Ik heb een keer gelezen dat er ook 14 dagen bedenktijd geld op diensten en abonnementen. Hierbij gaat het dan vooral over bijvoorbeeld een abonnement op een tijdschrift en is niet echt te vergelijken.
Ik zou het niet erg vinden als iemand afstand zou willen doen van een zo'n abonnement, maar natuurlijk niet nadat hij/zij al heeft geprofiteerd van de korting.
Ben ik verplicht om binnen de 14 dagen bedenktijd het bedrag van de 1ste termijn terug te betalen (en het gehele abonnement te annuleren) nadat de klant hier gebruik van heeft gemaakt ?