Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
toerq
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 december 2017
Contacteer:

garantie retour/demo goederen

23 december 2017

goedendag, 

Ik heb een vraag met betrekking van de garantie op demo produkten of retourgoederen. ik zat zo es te kijken op zoon outletstore en die bieden retourprodukten aan waarbij bij de omschrijving van het product staat 2 jaar garantie( niet allemaal). klik je op het tabje garantie dan staat er

 "Op het betreffende producten ontvangt u 14 dagen garantie. Na de betreffende 14 dagen kunt u tot 1 jaar na aankoop van uw bestelling fabrieksgarantie claimen bij de fabrikant."

uitgebreide voorwaarden:

De garantiebepaling kan verschillen per product, u kunt de garantiebepaling van het betreffende product vinden bij het product.

[justify]"naamwebshop" is een outlet en koopt retourgoederen en rest partijen op van groot internet bedrijven.
Dit zijn artikelen die besteld zijn door een klant en niet naar hun verwachting waren (te groot ,te klein , verkeerde kleur, te laat geleverd, door 2 mensen tegelijk besteld etc.) Wij bieden deze artikelen voor een stuk goedkopere prijs aan. Dit komt omdat de dozen geopend zijn en de verpakkingen beschadigd kunnen zijn. (Dit is echter niet met alle artikelen het geval). U heeft op deze artikelen volledige fabrieksgarantie, daarnaast kunt u de artikelen binnen 14 dagen retourneren indien deze niet naar wens zijn.
[/justify]

[justify]De garantiebepaling is hierdoor iets anders en daar zult u mee akkoord moeten gaan bij de aanschaf van het product. Als u niet akkoord gaat, kunt u namelijk geen bestelling bij ons plaatsen.[/justify]

[justify]Onze garantiebepalingen zijn:
- De eerste 14 dagen heeft u garantie via "naamwebshop". Mocht er iets zijn, dan krijgt u een ander artikel (indien op voorraad) of uw geld terug.
- Na 14 dagen gaat deze garantie over op fabrieksgarantie. U krijgt bij aanschaf een factuur, op deze factuur staat de dag van aankoop vermeld. Met deze factuur kunt u terecht bij de fabrikant. Zij zullen, indien het artikel binnen de garantie valt, de reparatie verder met u afwikkelen.
- Het garantietermijn verschilt per product. Dit kan 12 of 24 maanden zijn.
[/justify]
"naamwebshop" kan zelf geen langere garantieperiode bieden dan 14 dagen, dit in verband met de lage prijzen die "naamwebshop" hanteert.


kan dit zomaar en hoezo claimen bij de fabrikant? . gaat een fabrikant hier dan mee akkoord ook als het een produkt betreft die ze zelf dus ingekocht hebben waarschijnlijk zonder garantie.

zag dat ze wel een keurmerk hebben van qshop
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht