Goeiedag,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen wat ik het beste kan doen...
Mijn webwinkel verkoopt diamond paintings.
Vlak voor oud en nieuw besteld een klant 2 diamond paintings en 3 dagen later nog 1.
Nou kreeg ik afgelopen weekend een mailtje van haar, dat ze van de ene painting de plaklaag er zo af kon trekken,
waardoor die niet meer te gebruiken was, en ze hem dus weg heeft moeten gooien.
Bij de andere miste ze heel veel zakjes met steentjes, bijna van elke kleur wel wat.
Nu gaan mijn paintings echt de deur niet uit zonder nagekeken te zijn of er genoeg zakjes bij zitten.
Ik kan alleen niet nakijken of er precies genoeg in de zakjes zit.
Verder zei ze dat ze normaal niet zo'n zeurder was, maar hierin was ze wel teleurgesteld.
Begrijpelijk, zou ik ook zijn. Maar voor die painting met die losse plaklaag kon ze ook niet betalen, aangezien ze er niets aan heeft gehad.
Ik heb haar gemaild dat ik aan diegene met niet genoeg zakjes niet veel kon doen, maar ik heb haar wel 2 websites aangeboden waar ze losse zakjes kan bestellen voor 50 cent per stuk.
Over die met de plaklaag heb ik gevraagd of zij mij een foto kan sturen, zodat ik bij de leverancier kan vragen om een nieuwe.
De leverancier zei ook dat hij een foto van het canvas wilde zien en dat ik dan een nieuwe toe gestuurd kreeg.
Maar tot op heden heb ik nog niks van haar gehoord.
Waarschijnlijk heeft ze die ene echt weggegooid, en kan ik fluiten naar mijn centen...
Wat zouden jullie in dit geval doen?
Alvast bedankt!