Pagina 1 van 1

Retourkosten en verkeerd item

Geplaatst: 03 december 2019
door Twopointbitty
Ik heb 2 items verkocht, maar beide items zijn bij de verkeerde klant terecht gekomen.

Nu heeft de klant zonder mij te vragen het retour gestuurd voor veel te hoge prijs.
Als ik juiste item nu naar hem stuur, dan worden de kosten zo hoog dat ik in de min loop.

Mijn vraag is, moet ik de retour kosten terug betalen aan de klant wanneer hij zonder mij te vragen
de verzending heeft teruggestuurd?

Ik heb geen probleem om kosten terug te betalen, maar ik wil niet voor kosten betalen die niet hadden gehoefd als
de klant contact met mij had opgenomen.

Re: Retourkosten en verkeerd item

Geplaatst: 05 december 2019
door frafra
Jij maakt de fout dus zal je even pijn moeten hebben. Los het op en ga weer verder met je business.

Re: Retourkosten en verkeerd item

Geplaatst: 08 december 2019
door Electronixs.nl
Het had in jou voordeel geweest als de klant wel even contact had opgenomen. Maar uiteindelijk heb je zelf de fout gemaakt. Maar kan me niet voorstellen dat het om een bedrag gaat meer als een paar euro.