Webwinkel geeft geen retouradres

1
Goedenavond,

Ik ben nieuw, maar val meteen met de deur in huis, want er is wat haast bij.

Mijn vriendin heeft iets gekocht bij een webwinkel.
Nu werkt het geleverde product niet naar behoren en dus willen we het retourneren.
De webshop is echter een dropshipper en wil niet zijn retour adres geven. Ook op de webwinkel staat het adres niet vermeld. ( dat zou eigenlijk al alarmbellen moeten doen rinkelen, maar mijn vriendin heeft er helaas overheen gekeken)
Ik heb wel via de kvk het bedrijfs adres gevonden.
Kan ik het gewoon daar naartoe sturen?

De webwinkelier wil dat ik het naar China terugstuur op onze kosten, maar daar ga ik niet aan beginnen.
Dat Chinese nedrijf is zijn leverancier, niet zijn bedrijf. Het lijkt me dat hij het met zijn leverancier moet oplossen toch?

Alvast bedankt!

Re: Webwinkel geeft geen retouradres

2
Hoi KevinZ,

Dit forum is bedoelt voor webwinkeliers, niet voor consumenten. Jouw vraag past beter op een forum voor consumenten zoals bijvoorbeeld Tros Radar. Het topic gaat daarom op slot.

Dropshippers zijn inderdaad problematisch op meerdere fronten, onder andere inderdaad vanwege het feit dat ze denken dat hun retouradres in China zou mogen liggen. Succes er mee!

Mvg,
Wouter