Volgende keer komt hun advocaat aanzetten met een claim voor blijvende invaliditeit omdat hun dochter van het paard is gelazerd door een gesp die losschoot. Of zoiets.Uiteraard krijgen ze de gebruikte deken weer terug. Maar hoe moet ik hiermee omgaan? Wat is het volgende waar ze mee terug komen?
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Wat ik merk dat altijd werkt, is eerst vragen stellen. "Hoe heeft u zus gedaan?" "Hoe heeft u zo gedaan?". Zo maak je klanten meer bewust van hun handelingen.
Ik merk dat klanten je adviezen of aanbevelingen eerder aannemen als er een dialoog aan vooraf gaat.
Wat ook belangrijk is, is je woordkeuze. Vermijdt te allen tijde het woord 'moeten'. Klanten moeten niks. Beter is "U kunt het beste..." of "Ik wil u adviseren dat..."