Vandaar mijn reactie!Het grappige is eigenlijk nog wel dat wwk zelf het topic omhoog brengt, een paar weken later ziet dat het topic oud is, maar blijkbaar niet terug leest en vervolgens exact dezelfde link een nuttige toevoeging vindt
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Ja joh, als de link relevant is zie ik het probleem ook niet zo.Maar het 'spam-gedrag' van libertes valt volgens mij reuze mee!
Waarom verbaasd? De klant heeft boven xx bedrag GEEN verzendkosten betaald, waarom dan verzendkosten bereken omdat een product terug komt en de klant ONDER het xx bedrag komt?Ik zie dat dit topic onlangs weer omhoog is geplaatst. Nu wil ik niet overal onze blog onder spammen, maar ik denk toch dat dit heer erg relevant is.
Omdat wij de vraag ook vaker kregen hebben we 3 juristen gevraagd om te beoordelen of het toegestaan is om alsnog verzendkosten te rekenen bij een retour. We hebben daarvoor ICTRecht.nl, CharlottesLaw en Gielen Juridisch advies gevraagd. Zij gaven alle drie aan dat dit volgens hen niet mag.
https://blog.webwinkelkeur.nl/gratis-ve ... eelretour/
Zelf waren we hier ook redelijk verbaasd over, omdat met dezelfde argumentatie het dan ook niet mogelijk is om bij staffelprijzen de prijs weer omhoog bij te stellen is bij een deelretour. Praktisch lijkt me dat niet bepaald eerlijk. Zelf ben ik echter geen jurist, dus ik ben toch geneigd deze 3 partijen te geloven. Ook al zou een uitspraak door een rechter interessant zijn.