Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

DT&Z

help, hoe meer sales?

14 september 2018

beste leden,

ik heb rond 450 bezoekers per week en heb hooguit 5 a 6 sales per maand. ik heb heel veel geadverteerd op facebook en instagram maar dit mocht niet echt veel opleveren.
ook ben ik bezig met adwords waar ik ongeveer 180 budget heb.
verder heb ik al een SSL certificaat en maak ik sinds kort gebruik van the feedback company!
er zit ook een marketingbureau op die de SEO regelt. 

het wil allemaal nog niet echt van de grond maar het kost wel ECHT.

Help , iemand tips? 

86media
Contacteer:

Re: help, hoe meer sales?

14 september 2018

Paar dingen die me te binnen schieten. Kan je site niet bekijken, dat maakt het wat lastiger.

- is je concurrent misschien goedkoper met hetzelfde product
- verzendkosten te hoog
- oogt je site wel professioneel
- wekt je site vertrouwen

Heb je al gekeken waar je bezoekers afhaken? Installeer eens een tooltje zoals Hotjar, dan kun je kijken wat je klant doet op je site en waar ze afhaken.

DT&Z

14 september 2018

Ojah excuus. www.damestassenenzo.nl

Ik reken geen verzendkosten en ik hanteer dezelfde prijzen als de concurentie.

Misschien oogt het niet professioneel? Ik heb geen idee..

Ik heb analystics. Een bounce percentage op de homepage van ong 42%..

groenewegremon

19 september 2018

Ik weet natuurlijk niet wat er precies achter de schermen speelt van jouw webshop. Maar heb je wel eens gekeken naar de laadsnelheid? 

Een hoge bouncerate is vaak gerelateerd aan een website die niet snel laadt. 

Daarnaast zou je - als je adverteert op Facebook of Instagram - het beste kunnen doorlinken naar één bepaald product in plaats van een product pagina (het viel mij namelijk op dat je een advertentie hebt lopen op Facebook naar een zonnebrillen overzicht pagina).

Tenslotte zou ik je adviseren gebruik te maken van een Facebook Pixel in combinatie met Pixel Events zodat je mensen met de juiste advertenties kunt re-targetten.

Hoop dat dit helpt, succes! 
Gratis Industrie Rapport 2018 - Boordenvol Met Winstgevende Social Media Hacks Voor Webshops: https://bit.ly/2NWB6m2
Advertentie

Succesvolle webwinkels hebben allemaal iets gemeen; ze worden online goed gevonden! Met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop) heb je de beschikking tot een grote hoeveelheid aan marketingtools die de vindbaarheid van je webwinkel vergroten. Het platform is geschikt voor on-page optimalisatie. Er zijn tags, geoptimaliseerde headings en sitemaps die automatisch door Google gevonden worden. Ook kun je tijdelijke prijsverlagingen tonen, producten exporteren naar Admarkt van Marktplaat of vergelijkingssites. Verkoop op Facebook en gebruik recensies in je voordeel. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht