Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Arriyan
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 april 2021

Product advertentie campagnes worden geblokkeerd

12 april 2021

Dag allen,

Ik probeer een product te verkopen op mijn nieuwe webshop, sne-hp.nl en ik loop tegen wat barricades aan.
Omdat de webshop pas recent is opgezet hebben wij nog helemaal geen autoriteit in Google (SEO). Normaal kan je dan adverteren om toch nog website traffic te genereren, maar in dit geval worden al mijn advertentie campagnes afgekeurd door bepaalde claims die wij maken. Al onze claims zijn onderbouwd met meer dan honderd onderzoeken en de bijbehorende ISO certificering, maar dat doet er niet toe voor adverteerders en verkoopplatformen zoals Facebook of Bol.
Hebben jullie hier misschien een oplossing voor? 
Wij zochten eigenlijk bedrijven met een vaste website traffic die met ons samen zouden willen werken in een form van affiliatemarketing.
Kennen jullie misschien bedrijven die dat graag doen? Of hebben jullie misschien een veel betere oplossing?
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Product advertentie campagnes worden geblokkeerd

12 april 2021

Waarschijnlijk afgekeurd omdat de leverancier van jouw producten erg fake overkomt. Een adres is al niet te vinden en allemaal generieke afbeeldingen.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Product advertentie campagnes worden geblokkeerd

13 april 2021

Daarnaast een onderwerp dat nu al een tijdje wat extra streng gecontroleerd wordt door platforms. In dit segment vandaag beginnen zonder autoriteit, met generieke afbeeldingen is inderdaad lastig.
Waarschijnlijk afgekeurd omdat de leverancier van jouw producten erg fake overkomt. Een adres is al niet te vinden en allemaal generieke afbeeldingen.
De leverancier lijkt al wel een tijdje te bestaan en ik vind wel telefoonnummers en zelfs adresgegevens. Dat lijkt een Regus verzamelgebouw. Geeft misschien niet de meeste vertrouwen, maar platforms accepteren dat normaal gesproken wel. De chairman heeft aardig wat publicaties op zijn naam. Ik denk dat het meer aan het onderwerp ligt dan aan de leverancier, maar zo diep ben ik er nou ook weer niet ingedoken.
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Product advertentie campagnes worden geblokkeerd

13 april 2021

Sorry, misschien heb ik niet goed gekeken hoor. Kwam uit op een Amerikaanse website met hoog blablabla gehalte.

Denk ook dat je wellicht niet zomaar mag zeggen dat het bewezen werkt tegen Corona e.d. in advertenties. Ik heb ook een paar producten daarvoor in het assortiment maar de toeleveranciers hinten wel naar Corona maar gebruiken slechts de termen virus. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht