Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: Uitnodiging voor TV programma's

11 mei 2014

Ik heb weinig inhoudelijk toe te voegen wellicht, maar toevallig afgelopen zaterdag een uitzending op RTL in de middag gekeken en vond het toch wel erg beschamend hoe voor en na iedere reclame een stuk of 10 bedrijven in beeld kwamen met hun logo, voorafgaand aan de 'mede mogelijk gemaakt door' zin waarvan de logo's niet eens scherp waren, maar veelal amateuristisch uitvergroot. En dan vraag ik mij af wat (vb) http://www.goedkopekapper.nl te maken heeft met een programma dat over de verkoop van huizen gaat.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Uitnodiging voor TV programma's

12 mei 2014

Nou als je dan ook maar €10,- voor een knipbeurt vraagt als een soort actie... wat ik zo zag, vraag ik mij af waar je mee bezig bent. Je houdt van die €10,- helemaal niets over of oh wacht het bedrijf probeert mensen te lokken, dat is het hem...
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: Uitnodiging voor TV programma's

13 mei 2014

Nou als je dan ook maar €10,- voor een knipbeurt vraagt als een soort actie... wat ik zo zag, vraag ik mij af waar je mee bezig bent. Je houdt van die €10,- helemaal niets over of oh wacht het bedrijf probeert mensen te lokken, dat is het hem...
Ik moet eerlijk zeggen dat het gewoon een voorbeeld url was, geen idee hoe de kapper heette, zo goed werkt die reclame dus. En toevallig bestaat de goedkope kapper ook echt..
 
vince75
Berichten: 209
Lid geworden op: 19 april 2010

Re: Uitnodiging voor TV programma's

13 mei 2014

mijn inziens is elke euro die je uitgeeft aan een tv programma op de zaterdag/zondag middag een euro te veel.
Dat zou ik niet zo zwart op wit willen stellen. Ik ben het met je eens als je zegt dat je geen kopers over de streep zult halen met die uitzending op zondagmiddag. Als er al iemand kijkt is de stap naar het internet behoorlijk groot.

Je kunt die TV uitzending natuurlijk wel breder gaan gebruiken. "Kijk ons eens, wij waren op TV" "Ons product was zo bijzonder/goed, er is een TV item over gemaakt". Een consument weet niet dat je gewoon dik moet betalen voor zo'n uitzending en iedereen (met geld) daar aan kan meewerken. Een consument ziet alleen de voordelen er van in, jij kwam op TV, de concurrent niet, dat móet wel iets zeggen.
Je hebt een punt, mits het programma in gaat op je product maar juist dat kan dus niet, merknamen, winkelnamen, productnamen mogen niet genoemd worden. Dit is namelijk 'reclame' en daarmee krijgen de zenders dus de reclame code commissie op het dak. Wat wel kan/mag is bij de aankondiging of aftiteling de naam + logo van je toko in beeld en 5 seconden onder je smoel zodra je in beeld komt. That's it.

Tijdens op de opnames in onze winkel hadden we vooraf op subtiele wijze diverse logo's van onze webshop op een aantal plekken aangebracht, deze werden subtiel door de productieleiding verwijderd of dusdanig in beeld gebracht dat het onleesbaar was.

Als je zo graag een productfilm wilt hebben vraag dan of een bedrijf voor jou een bedrijfs en/of product presentatie kan maken en zorg er voor dat het vooral leuk is. Gooi je social media charmes in de strijd en het resultaat kan vele malen beter zijn dan je 2 minutes of fame tussen de vetzuigende crèmes, de met zonnebloempitten die door een Siamese kat uit China zijn uitgepoepte gevulde nek-kussens.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Uitnodiging voor TV programma's

19 juni 2014

En ook ik ben gebeld voor een tv programma. Voor een paar minuten zendtijd en of ik zo'n 2000 ervoor over had. Nou wat dachten ze zelf? Met 2000 kan ik veel interessantere reclame maken, iemand inhuren voor filmpjes, etc.

Moet zeggen dat ik toch wel verbaast ben dat ze mij belden. Maar wel leuk natuurlijk.
 
Gebruikersavatar
MisterJohn
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 februari 2016
Contacteer:

Re: Uitnodiging voor TV programma's

12 februari 2016

Laat eens een goede bedrijfsfilm maken, ik zou daar voor 5 minuten tussen de 4 a 5000 euro aan kwijt zijn. En dan nog afhankelijk van de tijd en locatie komen daar nog extra kosten bij, Een drone inhuren voor diverse shots... kassa!!

En dan heb je alleen maar een bedrijfs/reclamefilmpje en dan ben je nog niet op TV!! 

Dus die deal van 2950,00 euro is echt geen geld. Het hangt natuurlijk af van verschillende factoren, je product, je doelgroep, of het iets voor jouw bedrijf is. Maar je bedrijfsnaam en logo worden wel "even" gezien. Reclame is niet alleen maar een rekensommetje van wat NU kost het, en wat levert het me DIREKT op. Nee het is ook branding en naamsbekendheid kweken en dat is echt investeren op de lange termijn. 

En als ik die ondernemers zie in de filmpjes, dan presenteren zij profesioneel hun product en/of dienst, en dat bedrijfsfilmpje kan je mooi op je website en SocialMedia gebruiken voor promotie.  Een bedrijfsfilmpje is trouwens een must, naast een goede "About us" op je website.

Voor weinig geld een mooie bedrijfs- en reclamefilm, en gratis op de landelijke TV, ziet geen enkele ondernemer dit nu in? Jawel, de ondernemers met een visie en die zie je terug in LifeStyle Magazine, ondernemers die durven te investeren op lange termijn. Nogmaals, het hangt van je product of dienst af of het wat voor je is. Zelfs een lokale bakker in een dorp kan er zo een mooie bedrijffilm aan overhouden en landelijk even op TV zijn. 

En als je het geld er niet voor hebt, of er voorover hebt, ook goed, maar dan houdt het natuurlijk op.

Onderhandel, misschien krijg je er wat vanaf, het blijft mijn inziens een mooie deal. 

Ik zeg, DOEN!!
Why: No woman is complete without her bag
How: Purchased from local Italian artisans
What: Selling handmade Italian leather bags
Where: ziVaci.eu
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Uitnodiging voor TV programma's

12 februari 2016

Ik ben benieuwd naar die van jou eigenlijk; kun je die delen?
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Uitnodiging voor TV programma's

12 februari 2016

Wauw! Ga reclame maken voor Lifestyle Experience! Niemand kent het programma op een enkeling na. Leuk zoiets op een website, maar 3k voor zoiets? Is een koopje? Ze beginnen bij 5k en eindigen bij 2.5k en zolang je niet mee gedaan hebt blijven ze je lastig vallen.

Trouwens als Lifestyle Experience je in wat is het 4x per kwartaal bellen? Zijn ze flink wanhopig en als je dan klaagt? Krijg je geen excuus, niets! Weet welk bedrijf erachter zit en ze hebben alleen zendtijd op RTL4.

Ondertussen een andere oplossing, nummer blokkeren. Wat een rust!

Ach aan de andere kant, oud topic wordt weer herleefd.
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Uitnodiging voor TV programma's

12 februari 2016

Jawel, de ondernemers met een visie en die zie je terug in LifeStyle Magazine, ondernemers die durven te investeren op lange termijn 
Met de kijkcijfers van Lifestyle magazine, zou ik dat eerder "ondernemers met een bord voor hun kop" noemen. :?

Als €4000-€5000 voor een film van 4-5 minuten 'normaal' is, dan is een filmpje van 2 minuten voor €2950 in vehouding een stuk duurder en dus niet spotgoedkoop!

De werkelijke kijkcijfers zijn laag, bovendien is de doelgroep van het programma zo breed, dat je van geluk mag spreken als er überhaupt een kijker uit jouw doelgroep wordt aangesproken, je site bezoekt en tot aankoop over gaat.

Ik ben nog niet overtuigd en blijf voorlopig een ondernemer zonder visie :wink:

Gr. Mick
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Uitnodiging voor TV programma's

13 februari 2016

Ik denk niet dat het nodig is om nog meer kritiek te geven. Interessanter is hoe het medium tv aan het veranderen migreren is naar online. Ik pak nu voor de vuist weg 2 argumenten.

1. Fragment uit RTL late night waarin Linda de Mol John de Mol iets probeert bij te brengen over nieuwe formats.
Waarin John volledig voorbij gaat aan het feit dat online video ook een bijzonder hoge consistentie heeft; bekende vloggers kennen bijvoorbeeld een bijzonder strak uploadschema.

2. Micro moments. Als webwinkelier moet je precies op het juiste moment er zijn voor je publiek. Niet door éénmalig je marketing-jaarbudget er doorheen te stoken maar slim in te spelen op datgeen wat je klant zoekt.
Dit laatste passen wij ook toe in onze webwinkel met video volgens het systeem van Salesvideo; Servicevideo en Socialvideo.
 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Uitnodiging voor TV programma's

15 februari 2016

Ik ben ook een ondernemer zonder visie. Ik kijk namelijk ook naar rendement op investeringen. Ik heb afgelopen jaar al 40.000 aan adverteren uitgegeven. Daar zat een vrij goed rendement op. Aangezien ik dat al zat vindt, ga ik niet 3000 in een bodemloze put genaamd 'Lifestyle Magazine' gooien. Het te verwachtte rendement is nihil. Als ik dat geld in Adwords steek, haal ik er 30.000 omzet uit. Dat zijn met mijn lage gemiddelde orderwaarde ongeveer 5000 klanten. Dat zie ik 1 item in Lifestyle Magazine niet doen. Dus ben ik met trots dan ook een ondernemer zonder visie!

Overigens zijn er ook andere mogelijkheden voor 'video reclame' die beter renderen. Laat een leuk animatie filmpje van 30 seconden maken om te gebruiken als leader voor Youtube bijvoorbeeld. Dat kost een paar honderd euro, maar levert veel meer op dan 'Lifestyle Magazine' ;)
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
 
pauwke
Berichten: 129
Lid geworden op: 02 oktober 2012

Re: Uitnodiging voor TV programma's

15 februari 2016

Wij worden ook vaak benaderd. Altijd afgehouden, maar soms begin je te twijfelen moeten we dit ook proberen....??? gelukkig dit topic een keer goed doorgenomen.
 
wassink
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 februari 2016

Re: Uitnodiging voor TV programma's

18 februari 2016

Wij (Canners Internetbureau) zijn ook benaderd door EMTV van Lifestyle experience!Voor we het doorhadden zaten we in een wurgcontract. Hadden we de reacties hier maar gelezen. Daarom: NOOIT mee in zee gaan mensen. Het is de firma List en Bedrog!
 
Gebruikersavatar
Flobbi
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 januari 2016
Locatie: Nijkerk
Contacteer:

Re: Uitnodiging voor TV programma's

18 februari 2016

Is dit allemaal nog steeds aan de hand joh? Het lijkt wel alsof elke drie à vier maanden de berichten weer opduiken van dit soort praktijken. 
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Uitnodiging voor TV programma's

19 februari 2016

Is dit allemaal nog steeds aan de hand joh? Het lijkt wel alsof elke drie à vier maanden de berichten weer opduiken van dit soort praktijken. 
Jup iedere maand word ik wel gebeld, ook al vraag ik vriendelijke niet meer gebeld te worden. Daarom heb ik ze geblokkeerd, want wie niet wil luisteren moet het maar voelen (al voelen ze er weinig van).
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Uitnodiging voor TV programma's

20 februari 2016

Bij het gros van deze programma's is het de vraag of er wel zoveel kijkers zijn. Ik vraag me altijd af wie hier nu naar kijken...

Maar ja, ik verbaas me er ook over dat mensen niet Door hebben dat het om betaalde features gaat.
 
Gebruikersavatar
Flobbi
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 januari 2016
Locatie: Nijkerk
Contacteer:

Re: Uitnodiging voor TV programma's

20 februari 2016

Is dit allemaal nog steeds aan de hand joh? Het lijkt wel alsof elke drie à vier maanden de berichten weer opduiken van dit soort praktijken. 
Jup iedere maand word ik wel gebeld, ook al vraag ik vriendelijke niet meer gebeld te worden. Daarom heb ik ze geblokkeerd, want wie niet wil luisteren moet het maar voelen (al voelen ze er weinig van).
Ja, wel vervelend uiteraard aangezien ze dus steeds met een ander nummer bellen neem ik aan? Malafide bende.
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.
 
Gebruikersavatar
Flobbi
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 januari 2016
Locatie: Nijkerk
Contacteer:

Re: Uitnodiging voor TV programma's

20 februari 2016

Bij het gros van deze programma's is het de vraag of er wel zoveel kijkers zijn. Ik vraag me altijd af wie hier nu naar kijken...

Maar ja, ik verbaas me er ook over dat mensen niet Door hebben dat het om betaalde features gaat.
Ja, en daarbij zijn de mensen die kijken volgens mij ook nog 'luie' consumenten die dit gewoon kijken omdat het toevallig op staat. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze op zondagochtend even lekker Lifestyle Experience gaan kijken. 
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Uitnodiging voor TV programma's

26 februari 2016

Jup iedere maand word ik wel gebeld, ook al vraag ik vriendelijke niet meer gebeld te worden. Daarom heb ik ze geblokkeerd, want wie niet wil luisteren moet het maar voelen (al voelen ze er weinig van).
Ja, wel vervelend uiteraard aangezien ze dus steeds met een ander nummer bellen neem ik aan? Malafide bende.
Dat wil ook gebeuren of in ene een ander bedrijf maar wel voor Lifestyle Experience. Dus dan na ophangen blokkeren we die ook weer.
 
floortje
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 juni 2016

Re: Uitnodiging voor TV programma's

28 juni 2016

Wij zijn voornemens om aangifte te doen bij de Politie. We hebben voldoende bewijs in huis, waaronder bandopnamen, waarmee we kunnen aantonen dat Eye Media Television bedrijven benaderd en ze dmv oplichting en bedrog benadeeld. Ook wil ik dit onder de aandacht brengen bij Tros Radar en andere soortgelijke programma's die hier aandacht aan schenken.

Mijn vraag aan jullie is: doe je mee? Beter met tientallen daar zitten als alleen. Stuur je bericht naar floortje.janssen@hotmail.nl

Weten jullie nog andere communities waar we dit bericht onder de aandacht kunnen brengen?
Groeten Floortje
 
Jaap
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 februari 2010

Re: Uitnodiging voor TV programma's

28 juni 2016

Bedrog? wat is er gebeurd dan, hoe ben je benadeeld? je moet wel met iets meer komen voor je dit soort dingen op een forum gaat roepen

Wij zijn voornemens om aangifte te doen bij de Politie. We hebben voldoende bewijs in huis, waaronder bandopnamen, waarmee we kunnen aantonen dat Eye Media Television bedrijven benaderd en ze dmv oplichting en bedrog benadeeld. Ook wil ik dit onder de aandacht brengen bij Tros Radar en andere soortgelijke programma's die hier aandacht aan schenken. 


Mijn vraag aan jullie is: doe je mee? Beter met tientallen daar zitten als alleen. Stuur je bericht naarfloortje.janssen@hotmail.nl 

Weten jullie nog andere communities waar we dit bericht onder de aandacht kunnen brengen? 
Groeten Floortje
 
floortje
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 juni 2016

Re: Uitnodiging voor TV programma's

28 juni 2016

Hoi Jaap, op diverse vlakken hebben ze ons misleid en de waarheid omgebogen. Denk aan bedragen, kijkcijfers en contactpersonen. Maar ook aan functiehouders en afspraken niet nakomen. Ik heb inmiddels een groep betrokkenen die aangeven ook benadeeld te zijn. Ik ben nu via diverse kanalen aan het inventariseren wie zich nog meer benadeeld voelt. Het webwinkelforum is er 1 van. Aanmelding hoeft niet via deze weg, maar kan via mijn prive mail: floortje.janssen@hotmail.nl.
Groeten Floortje
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Uitnodiging voor TV programma's

04 juli 2016

...
Dus die deal van 2950,00 euro is echt geen geld. Het hangt natuurlijk af van verschillende factoren, je product, je doelgroep, of het iets voor jouw bedrijf is. Maar je bedrijfsnaam en logo worden wel "even" gezien. Reclame is niet alleen maar een rekensommetje van wat NU kost het, en wat levert het me DIREKT op. Nee het is ook branding en naamsbekendheid kweken en dat is echt investeren op de lange termijn. 

...

Ik zeg, DOEN!!
Mensen die speciaal een account aanmaken om dit te posten, dan ga ik me toch altijd afvragen wat hun achtergrond is. Wel zo eerlijk om erbij te vertellen dat je het item niet zomaar voor je website mag gebruiken... Wil je het ook elders gebruiken, dan moet je voor de rechten meer betalen. Dus voor het genoemde bedrag krijg je geen bedrijfsfilm.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
Gebruikersavatar
-Albert-
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 juni 2016

Re: Uitnodiging voor TV programma's

04 juli 2016

Mensen die speciaal een account aanmaken om dit te posten, dan ga ik me toch altijd afvragen wat hun achtergrond is. Wel zo eerlijk om erbij te vertellen dat je het item niet zomaar voor je website mag gebruiken... Wil je het ook elders gebruiken, dan moet je voor de rechten meer betalen. Dus voor het genoemde bedrag krijg je geen bedrijfsfilm.
Z`n achtergrond zou je moeten kennen, het is een klant van je :D
...en op z`n site kom ik geen film tegen.
Albert
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Uitnodiging voor TV programma's

06 juli 2016

Mensen die speciaal een account aanmaken om dit te posten, dan ga ik me toch altijd afvragen wat hun achtergrond is. Wel zo eerlijk om erbij te vertellen dat je het item niet zomaar voor je website mag gebruiken... Wil je het ook elders gebruiken, dan moet je voor de rechten meer betalen. Dus voor het genoemde bedrag krijg je geen bedrijfsfilm.
Z`n achtergrond zou je moeten kennen, het is een klant van je :D
...en op z`n site kom ik geen film tegen.
Ik ken helaas niet al onze 3600 leden persoonlijk, maar in dat geval heb ik het fout ;). Dan juist positief dat hij de moeite neemt om een account aan te maken om zijn mening te delen.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Uitnodiging voor TV programma's

06 juli 2016

Ik ken helaas niet al onze 3600 leden persoonlijk, ...
Niet? :wink:
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Uitnodiging voor TV programma's

06 juli 2016

Hoi Jaap, op diverse vlakken hebben ze ons misleid en de waarheid omgebogen. Denk aan bedragen, kijkcijfers en contactpersonen. Maar ook aan functiehouders en afspraken niet nakomen. Ik heb inmiddels een groep betrokkenen die aangeven ook benadeeld te zijn. Ik ben nu via diverse kanalen aan het inventariseren wie zich nog meer benadeeld voelt. Het webwinkelforum is er 1 van. Aanmelding hoeft niet via deze weg, maar kan via mijn prive mail: floortje.janssen@hotmail.nl.
Groeten Floortje
Misschien dat je nog mensen kunt benaderen in de schoonheidsbranche op Facebook. Ik weet dat een aantal salons er ook mee in zee zijn gegaan en nu aangeven het nooit meer te willen doen, want alles is vooral onzin geweest. Maar ja ken nog wel meer bedrijven die ook weer wat met filmpjes willen gaan doen en de ontwetende ondernemer graag daarin mee neemt. 
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Uitnodiging voor TV programma's

06 juli 2016

Wat je als webwinkelier als eerste moet realiseren is waar je doelgroep te bereiken is. Vooral de jongere doelgroepen zijn steeds minder daar waar deze bedrijven uitzenden; zie ook deze grafiek.
Afbeelding
Zoals op deze website ook is te lezen is de verwachting dat de jongste doelgroep met enkele jaren waarschijnlijk helemaal niet meer te bereiken is via lineaire tv uitzendingen.

Nadat je die keuze gemaakt hebt komt de volgende stap; een stuk content strategie. YouTube geeft veel tips en inzichten en beschrijft bijvoorbeeld het Hero-Hub-Hygiëne model.
Afbeelding

Je korte productreviews (0:45) is je hygiëne laag. Categorie video's met productvergelijkingen kun je zien als Hub laag. Tenslotte kun je bv timelapse; storytelling en user stories als Hero content zien.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Uitnodiging voor TV programma's

06 juli 2016

Mooi stukje Jan!

Dit bewijst weer eens dat dit voor veel webwinkeliers niet het beste medium is. En dat terwijl ze nog steeds ouderwets de hoofdprijs vragen.
(los van hoe ze omgaan met contractverplichtingen, etc.)
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Uitnodiging voor TV programma's

06 juli 2016

Mooi stukje Jan!

Dit bewijst weer eens dat dit voor veel webwinkeliers niet het beste medium is. En dat terwijl ze nog steeds ouderwets de hoofdprijs vragen.
(los van hoe ze omgaan met contractverplichtingen, etc.)
Dank.
Overigens is lineaire tv nog steeds erg krachtig voor branding.
Zie het echter als de Hero content in bovenstaande afbeelding. De gemiddelde wwf-bezoeker kan al prima starten met het maken van hub content; maak explainer video's om je bezoeker te helpen producten in categorieën te vergelijken.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht