Ik moet eerlijk zeggen dat het gewoon een voorbeeld url was, geen idee hoe de kapper heette, zo goed werkt die reclame dus. En toevallig bestaat de goedkope kapper ook echt..Nou als je dan ook maar €10,- voor een knipbeurt vraagt als een soort actie... wat ik zo zag, vraag ik mij af waar je mee bezig bent. Je houdt van die €10,- helemaal niets over of oh wacht het bedrijf probeert mensen te lokken, dat is het hem...
Je hebt een punt, mits het programma in gaat op je product maar juist dat kan dus niet, merknamen, winkelnamen, productnamen mogen niet genoemd worden. Dit is namelijk 'reclame' en daarmee krijgen de zenders dus de reclame code commissie op het dak. Wat wel kan/mag is bij de aankondiging of aftiteling de naam + logo van je toko in beeld en 5 seconden onder je smoel zodra je in beeld komt. That's it.Dat zou ik niet zo zwart op wit willen stellen. Ik ben het met je eens als je zegt dat je geen kopers over de streep zult halen met die uitzending op zondagmiddag. Als er al iemand kijkt is de stap naar het internet behoorlijk groot.mijn inziens is elke euro die je uitgeeft aan een tv programma op de zaterdag/zondag middag een euro te veel.
Je kunt die TV uitzending natuurlijk wel breder gaan gebruiken. "Kijk ons eens, wij waren op TV" "Ons product was zo bijzonder/goed, er is een TV item over gemaakt". Een consument weet niet dat je gewoon dik moet betalen voor zo'n uitzending en iedereen (met geld) daar aan kan meewerken. Een consument ziet alleen de voordelen er van in, jij kwam op TV, de concurrent niet, dat móet wel iets zeggen.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Met de kijkcijfers van Lifestyle magazine, zou ik dat eerder "ondernemers met een bord voor hun kop" noemen.Jawel, de ondernemers met een visie en die zie je terug in LifeStyle Magazine, ondernemers die durven te investeren op lange termijn
Jup iedere maand word ik wel gebeld, ook al vraag ik vriendelijke niet meer gebeld te worden. Daarom heb ik ze geblokkeerd, want wie niet wil luisteren moet het maar voelen (al voelen ze er weinig van).Is dit allemaal nog steeds aan de hand joh? Het lijkt wel alsof elke drie à vier maanden de berichten weer opduiken van dit soort praktijken.
Ja, wel vervelend uiteraard aangezien ze dus steeds met een ander nummer bellen neem ik aan? Malafide bende.Jup iedere maand word ik wel gebeld, ook al vraag ik vriendelijke niet meer gebeld te worden. Daarom heb ik ze geblokkeerd, want wie niet wil luisteren moet het maar voelen (al voelen ze er weinig van).Is dit allemaal nog steeds aan de hand joh? Het lijkt wel alsof elke drie à vier maanden de berichten weer opduiken van dit soort praktijken.
Ja, en daarbij zijn de mensen die kijken volgens mij ook nog 'luie' consumenten die dit gewoon kijken omdat het toevallig op staat. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ze op zondagochtend even lekker Lifestyle Experience gaan kijken.Bij het gros van deze programma's is het de vraag of er wel zoveel kijkers zijn. Ik vraag me altijd af wie hier nu naar kijken...
Maar ja, ik verbaas me er ook over dat mensen niet Door hebben dat het om betaalde features gaat.
Dat wil ook gebeuren of in ene een ander bedrijf maar wel voor Lifestyle Experience. Dus dan na ophangen blokkeren we die ook weer.Ja, wel vervelend uiteraard aangezien ze dus steeds met een ander nummer bellen neem ik aan? Malafide bende.Jup iedere maand word ik wel gebeld, ook al vraag ik vriendelijke niet meer gebeld te worden. Daarom heb ik ze geblokkeerd, want wie niet wil luisteren moet het maar voelen (al voelen ze er weinig van).
Mensen die speciaal een account aanmaken om dit te posten, dan ga ik me toch altijd afvragen wat hun achtergrond is. Wel zo eerlijk om erbij te vertellen dat je het item niet zomaar voor je website mag gebruiken... Wil je het ook elders gebruiken, dan moet je voor de rechten meer betalen. Dus voor het genoemde bedrag krijg je geen bedrijfsfilm....
Dus die deal van 2950,00 euro is echt geen geld. Het hangt natuurlijk af van verschillende factoren, je product, je doelgroep, of het iets voor jouw bedrijf is. Maar je bedrijfsnaam en logo worden wel "even" gezien. Reclame is niet alleen maar een rekensommetje van wat NU kost het, en wat levert het me DIREKT op. Nee het is ook branding en naamsbekendheid kweken en dat is echt investeren op de lange termijn.
...
Ik zeg, DOEN!!
Z`n achtergrond zou je moeten kennen, het is een klant van jeMensen die speciaal een account aanmaken om dit te posten, dan ga ik me toch altijd afvragen wat hun achtergrond is. Wel zo eerlijk om erbij te vertellen dat je het item niet zomaar voor je website mag gebruiken... Wil je het ook elders gebruiken, dan moet je voor de rechten meer betalen. Dus voor het genoemde bedrag krijg je geen bedrijfsfilm.
Ik ken helaas niet al onze 3600 leden persoonlijk, maar in dat geval heb ik het fout . Dan juist positief dat hij de moeite neemt om een account aan te maken om zijn mening te delen.Z`n achtergrond zou je moeten kennen, het is een klant van jeMensen die speciaal een account aanmaken om dit te posten, dan ga ik me toch altijd afvragen wat hun achtergrond is. Wel zo eerlijk om erbij te vertellen dat je het item niet zomaar voor je website mag gebruiken... Wil je het ook elders gebruiken, dan moet je voor de rechten meer betalen. Dus voor het genoemde bedrag krijg je geen bedrijfsfilm.
...en op z`n site kom ik geen film tegen.
Niet?Ik ken helaas niet al onze 3600 leden persoonlijk, ...
Misschien dat je nog mensen kunt benaderen in de schoonheidsbranche op Facebook. Ik weet dat een aantal salons er ook mee in zee zijn gegaan en nu aangeven het nooit meer te willen doen, want alles is vooral onzin geweest. Maar ja ken nog wel meer bedrijven die ook weer wat met filmpjes willen gaan doen en de ontwetende ondernemer graag daarin mee neemt.Hoi Jaap, op diverse vlakken hebben ze ons misleid en de waarheid omgebogen. Denk aan bedragen, kijkcijfers en contactpersonen. Maar ook aan functiehouders en afspraken niet nakomen. Ik heb inmiddels een groep betrokkenen die aangeven ook benadeeld te zijn. Ik ben nu via diverse kanalen aan het inventariseren wie zich nog meer benadeeld voelt. Het webwinkelforum is er 1 van. Aanmelding hoeft niet via deze weg, maar kan via mijn prive mail: floortje.janssen@hotmail.nl.
Groeten Floortje
Dank.Mooi stukje Jan!
Dit bewijst weer eens dat dit voor veel webwinkeliers niet het beste medium is. En dat terwijl ze nog steeds ouderwets de hoofdprijs vragen.
(los van hoe ze omgaan met contractverplichtingen, etc.)