Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

MKBsem blijft maar bellen

12 juni 2013

De afgelopen maand ben ik zo'n vier of vijf keer gebeld door MKB sem. Telkens liet ik ze niet doorverbinden naar mij en liet ik ze afwimpelen door de stagiair met de mededeling dat we niet geïnteresseerd zijn. Maar ze lieten zich niet van de wijs brengen en belden telkens een week later weer terug. Zojuist heb ik de belmiep van MKBsem zelf redelijk onsubtiel verteld dat ik het niet fijn vind dat ze telkens maar weer blijven bellen.
Ze lijken ook nog niet op de hoogte van het bestaan van het bel-me-niet register want ik werd niet doorverbonden naar het bel-me-niet register na het gesprek. Dat zijn ze wel verplicht te doen.

In een ouder topic staan redelijk wat negatieve ervaringen. Ik heb in de wandelgangen begrepen dat het bedrijf beterschap beloofd heeft en dat het topic daarom naar het members only gedeelte verplaatst werd zodat hij niet meer in de zoekmachine staat. Hun acquisitie is in elk geval nog helemaal niet verbeterd; deze is nog steeds erg agressief en bovendien ongevraagd. Ik ben benieuwd of hun dienstverlening wel verbeterd is. Iemand?
 
vampirelord
Berichten: 981
Lid geworden op: 12 oktober 2011
Contacteer:

Re: MKBsem blijft maar bellen

12 juni 2013

Ik ben ook 2 keer in 4 weken door hun gebeld. De eerste keer zei ik dat ze me onmogelijk hoger kunnen krijgen dan de nr 1 positie die ik nu al heb, op de belangrijke keywords, dat was belmiep met mij eens.

Gisteren werd ik nog een keer gebeld en stak ze weer het hele verhaal af. Ik had em gewoon op luidspreker gezet en ging lekker verder met nu.nl lezen. Toen ik hoorde" meneer, meneer? ben u er nog? Zei ik: ja, geen interesse en jullie hadden 2 weken eerder ook gebeld.

Maar SEO optimalisatie... elke echte ondernemer verdiept zich er ff zelf in. Er is genoeg info op internet.

Trouwens ook niet door verbonden met het bel me niet register. Misschien moeten we een klacht ergens indienen? Waar?
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: MKBsem blijft maar bellen

12 juni 2013

Ik ben ook redelijk vaak gebeld. De laatste paar maanden overigens niet meer.
Elke keer gaf ik aan al zaken te doen met Easy en dan was het gesprek direct voorbij :)
Ze bleven echter wel proberen dus echte communicatie binnen het bedrijf was er niet.
 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: MKBsem blijft maar bellen

12 juni 2013

Ik ben een paar weken geleden ook gebeld. Direct na het horen van de naam aangegeven niet geïnteresseerd te zijn. Mevrouw reageerde heel verbaasd waarop ik aangaf dat de reputatie van het bedrijf niet echt positief was, en ik er niets mee te maken wilde hebben.

Ik word er ook helemaal dol van dat dit soort bedrijven zo vaak menen te moeten bellen. We worden wekelijks gebeld door verschillende SEO bedrijven. Zonde van de tijd want ik ga nooit in op telefonische verkoop. Bel me niet register werkt niet voor ons omdat we een BV zijn. De reden dat dit is uitgesloten begrijp ik ook niet helemaal.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: MKBsem blijft maar bellen

12 juni 2013

Het mooie is, ik heb mijn zakelijke (vaste) telefoon doorgeschakeld naar mijn mobiel. Ik betaal voor dergelijke ongewenste telefoontjes...
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Marijn730
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 juni 2013

Re: MKBsem blijft maar bellen

12 juni 2013

Sorry heel asociaal
Niet voorgesteld maar ik krijg hier zo de kriebels van

Wel een leuke afspraak aan gehad en koffie gedronken met de verkopers :lol:

Black hat seo en erg duur maar mooi verhaal

En als test no cure no pay op 1 met sex en dating durfden ze niet aan (tip)

Dus vandaar dat we nog ploeteren voor een paar bezoekers :)
en meelezen om hier wat tips te vergaren (thanks)

Excuus voor deze interruptie
 
ErwindeB
Berichten: 169
Lid geworden op: 10 maart 2012
Contacteer:

Re: MKBsem blijft maar bellen

13 juni 2013

Wij worden ook meermaals gebeld, zeker 1 keer per maand,
Als een bedrijf zo veel telefonisch verkoop moet doen dan heb ik automatisch geen interesse meer.
 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: MKBsem blijft maar bellen

13 juni 2013

Als een bedrijf zo veel telefonisch verkoop moet doen dan heb ik automatisch geen interesse meer.
Precies, als ze zo goed zijn in online marketing moet het toch geen probleem zijn om via internet aan bezoekers en dus klanten te komen. Het vele bellen is dus eigenlijk een teken van onkunde.
 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: MKBsem blijft maar bellen

13 juni 2013

Die hebben mij precies 1 keer gebeld. Toen de 'jongen' de bedrijfsnaam noemde begon ik heel hard te lachen. Waar op hij vroeg 'Is er iets grappig?'. Ik zei 'Je bedrijfsnaam'. Hij vroeg 'Wat is daar grappig aan?'. Ik zei 'Een bedrijf die MKB SEM heet? Dan hoef je mij niets meer te vertellen. Dan kan ik je zo melden dat ik geen interesse heb.'

Dat vond hij niet zo'n fijne reactie. Hoe het verder precies ging weet ik niet, is al anderhalf jaar geleden. Maar het kwam er op neer, dat ik hem uitlegde dat ik op de hoogte was van de praktijken van dat soort cowboys met van die prachtige valse beloftes en er absoluut niets van geloofde.

Dat was de eerste en de laatste keer dat ik ze sprak. Ik had overigens toen nog nooit van ze gehoord. Blijkbaar was mijn 'intuïtie' wel sterk op dat moment.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
 
Dutchvogue
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 juni 2013

Re: MKBsem blijft maar bellen

17 juni 2013

Ja, ik moet zeggen dat ik hun niet ken. Maar er zijn zoveel bedrijven die je bellen en als je dan iets verkeerds zegt zit je ergens aanvast. Even zwart op wit gezegd dan. Spookfacturen of rare aanbiedingen in de vorm van een factuur. Of bedrijven die inderdaad honderdmiljoen keer bellen. Heel frustrerend allemaal.

Ik probeer ze zelf vaak te shockeren. Verzin maar iets. Uiteindelijk zit er vaak een heel zielig kind in zo'n callcenter die je een nachtmerrie kan bezorgen en haar werk niet meer wil doen dan. Heel flauw, maar dan heb je ook iets te vertellen. Of als een meisje haarnam zegt: nee, niet jij hé! En dan een flauwe erotische opmerking oid maken.

Verder ben ik heel aardig, haha!
Let op: ondernemers gezocht die opzoek zijn naar een creatieve campagne voor een startersprijs. Mail me: ria@thinkpinkmarketing.com
 
Ilonajoy
Berichten: 680
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: MKBsem blijft maar bellen

21 juni 2013

en ja, hoor, mij hadden ze ook al gevonden.

Net gebeld:
Voordat mevrouw haar verhaal kon afmaken gaf ik al dat ik geen interesse had. Ik vertelde haar dat ik wist van de slechte reputatie en de wijze van werken. (uiteraard op een beleefde maar een duidelijke toon...)
Daarnaast vroeg ik haar of ze het bel-me-niet-register had geraadpleegd alvorens mij te bellen.
Aangezien ik daar geregistreerd sta mag ze mij niet eens bellen.

Mevrouw volgde direct met een verklaring dat deze wetgeving was aangepast en dat bedrijven zich niet konden laten registeren.
Net toen ik haar wilde uitleggen dat dat voor mij niet geldt, aangezien ik een eenmanszaak ben en het nummer op mijn naam staat ( en niet op de zaak) sloeg de sfeer om.
Ze liet me niet meer aan het woord en met een soort sarcastische toon wenste ze mij veel 'succes met de onderneming' en u ook een 'vriendelijke dag' en gooide zo de hoorn erop.

Akelig volk, als je zo je toekomstige klanten te woord staat. Uiterst onbeleefd en onvriendelijk.

Brrr.
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: MKBsem blijft maar bellen

25 juni 2013

hier zojuist ook aan de telefoon gehad, direct duidelijk gemaakt geen interesse en om welke reden.
kort maar krachtig, liet ze bewust ook niet uitspreken
was beetje verbaasd blijkbaar. heb telefoon daarna neergelegd.

heb zo een hekel aan koude aquasitie..
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Jeremy Husmann
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 juli 2013

Re: MKBsem blijft maar bellen

03 juli 2013

Beste Wouter (en andere respondenten),


Ik vind het erg jammer om hier over negatieve ervaringen met ons callcenter te moeten lezen. Bij deze bied ik dan ook onze welgemeende excuses voor het ongemak aan.

Ik heb alle reacties gelezen en direct een afspraak met de callcentermanager gemaakt, om deze problematiek in kaart te brengen en te zorgen voor een adequate oplossing.

Vanzelfsprekend houd ik in dit topic iedereen op de hoogte van de ontwikkelingen hieromtrent.

Met vriendelijke groet,


Jeremy Husmann,
PR adviseur MKB SEM.
PR adviseur MKB SEM
 
Ilonajoy
Berichten: 680
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: MKBsem blijft maar bellen

04 juli 2013

Beste Wouter (en andere respondenten),


Ik vind het erg jammer om hier over negatieve ervaringen met ons callcenter te moeten lezen. Bij deze bied ik dan ook onze welgemeende excuses voor het ongemak aan.

Ik heb alle reacties gelezen en direct een afspraak met de callcentermanager gemaakt, om deze problematiek in kaart te brengen en te zorgen voor een adequate oplossing.

Vanzelfsprekend houd ik in dit topic iedereen op de hoogte van de ontwikkelingen hieromtrent.

Met vriendelijke groet,


Jeremy Husmann,
PR adviseur MKB SEM.

Allereerst: Wat netjes dat u de moeite neemt om hier te reageren.

U geeft aan niet op de hoogte te zijn van de problematiek en de manier van benaderen. Is het niet zo dat uw bedrijf het callcenter heeft ingeschakeld en u dus als opdrachtgever optreedt?
Lijkt me logisch dat u tijdens het tekenen van het contract wel heeft gesproken over de manier van aanpak?
 
Jeremy Husmann
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 juli 2013

Re: MKBsem blijft maar bellen

05 juli 2013

Beste Ilona,


Wij werken met een intern, dus eigen callcenter. Het systeem dat ervoor zorgt dat wij data kunnen ontdubbelen besteden wij echter uit. Met ontdubbelen wordt bedoeld dat dezelfde data, in dit geval een telefoonnummer, niet opnieuw in ons systeem wordt geladen. Zodat we dus niet meerdere malen naar een bedrijf bellen die dat niet wil.

Nu ben ik niet heel technisch aangelegd, maar ik begrijp dat dit een behoorlijk complex systeem is. Daarom besteden wij het ook uit. Ik heb de in dit topic aangekaarte problematiek bij de callcentermanager neergelegd met wie ik net uit bespreking kom.

MKB SEM gaat zich zo snel mogelijk beroepen op een oplossing voor dit (voor iedereen) vervelende probleem. Helaas kan ik geen garantie geven over de termijn waarbinnen deze oplossing gaat plaatsvinden. Wel houd ik iedereen in dit topic graag op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen inzake dit onderwerp.

Tot die tijd zou ik iedereen vriendelijk willen verzoeken om nog even geduld te hebben en desgewenst je telefoonnummer en bedrijfsnaam naar mij persoonlijk te mailen, zodat we deze gegevens handmatig uit het systeem kunnen verwijderen.

Dat mag naar j.husmann@mkbsem.nl

Met vriendelijke groet,


Jeremy Husmann,
PR adviseur MKB SEM.
PR adviseur MKB SEM
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: MKBsem blijft maar bellen

05 juli 2013

Jeremy, jullie zijn wel verplicht om het bel-me-niet register te raadplegen. Mocht een eenmanszaak of VOF zich daar aangemeld hebben, dan kan je ze niet verzoeken om eerst aan jullie door te geven dat ze niet gebeld wensen te worden. Dat hadden jullie zelf al uit het register moeten opmaken.
 
Jeremy Husmann
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 juli 2013

Re: MKBsem blijft maar bellen

05 juli 2013

Beste allemaal,


Graag wil ik nog wel even kwijt dat ik het bijzonder spijtig vind dat hier vervelende reacties worden gegeven zonder een volledige naam te gebruiken, m.u.v. de topic starter uiteraard.

Wij gaan graag in gesprek als dat op constructieve wijze kan. Met termen als 'black hat SEO' gaan smijten schaadt onterecht onze reputatie, maar levert een respondent niets op, zo lijkt me.

En wie als (oud)klant problemen heeft inzake de verrichte diensten kan dat altijd bespreken met de (destijds) verantwoordelijke SEO consultant via 076-8200350.

Met vriendelijke groet,


Jeremy Husmann,
PR adviseur MKB SEM.
PR adviseur MKB SEM
 
Jeremy Husmann
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 juli 2013

Re: MKBsem blijft maar bellen

05 juli 2013

Jeremy, jullie zijn wel verplicht om het bel-me-niet register te raadplegen. Mocht een eenmanszaak of VOF zich daar aangemeld hebben, dan kan je ze niet verzoeken om eerst aan jullie door te geven dat ze niet gebeld wensen te worden. Dat hadden jullie zelf al uit het register moeten opmaken.
Beste Wouter,


Dat is correct. En dat doen wij ook. Ons ontdubbel systeem is dan ook tweeledig. Enerzijds via een extern systeem, anderzijds via het bel-me-niet-register.

Echter, niet iedereen die een klacht uit staat ingeschreven in dit register en daarnaast is, zoals je wellicht weet, het bel-me-niet-register ook niet waterdicht.

Ik wil dan ook graag benadrukken dat wij er ook niet op zitten te wachten om mensen lastig te vallen of ongemak te bezorgen en wij ons uiterste best doen om dit proces te optimaliseren.

Met vriendelijke groet,


Jeremy Husmann,
PR adviseur MKB SEM.
PR adviseur MKB SEM
 
Gebruikersavatar
OriDrory
Berichten: 55
Lid geworden op: 04 juli 2013
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: MKBsem blijft maar bellen

05 juli 2013

Mooi voorbeeld van hoe weinig zoden push-marketing aan de dijk zet.

Deze acquisitie levert eigenlijk niks op, op een slechte reputatie na.
Elke maandag een artikel voor jouw webshop: Waarom jij User Experience niet over het hoofd mag zien
 
Jeremy Husmann
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 juli 2013

Re: MKBsem blijft maar bellen

05 juli 2013

Mooi voorbeeld van hoe weinig zoden push-marketing aan de dijk zet.

Deze acquisitie levert eigenlijk niks op, op een slechte reputatie na.
Beste Oridrory,


Deze 'slechte reputatie' is m.i. eerder een probleem waaraan we, zoals je hebt kunnen lezen, hard werken om deze op te lossen.

Overigens zou ik honderden lopende campagnes en tevreden klanten niet niks willen noemen.

Met vriendelijke groet,


Jeremy Husmann,
PR adviseur MKB SEM.
PR adviseur MKB SEM
 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: MKBsem blijft maar bellen

05 juli 2013

Mooi voorbeeld van hoe weinig zoden push-marketing aan de dijk zet.

Deze acquisitie levert eigenlijk niks op, op een slechte reputatie na.
Beste Oridrory,


Deze 'slechte reputatie' is m.i. eerder een probleem waaraan we, zoals je hebt kunnen lezen, hard werken om deze op te lossen.

Overigens zou ik honderden lopende campagnes en tevreden klanten niet niks willen noemen.

Met vriendelijke groet,


Jeremy Husmann,
PR adviseur MKB SEM.

Reken je dan klanten als Rob51 hierboven ook tot de lopende campagnes en tevreden klanten?
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: MKBsem blijft maar bellen

05 juli 2013

Rob heeft dan wel weer anoniem gereageerd.. Lijkt me moeilijk te controleren. Ik zou het wel fijn vinden dat mensen niet anoniem reageren als ze hun ervaring, positief of negatief, willen delen. Er is niks engs aan je echte (bedrijfs)naam noemen op internet.
 
Gebruikersavatar
OriDrory
Berichten: 55
Lid geworden op: 04 juli 2013
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: MKBsem blijft maar bellen

05 juli 2013

Rob heeft dan wel weer anoniem gereageerd.. Lijkt me moeilijk te controleren. Ik zou het wel fijn vinden dat mensen niet anoniem reageren als ze hun ervaring, positief of negatief, willen delen. Er is niks engs aan je echte (bedrijfs)naam noemen op internet.
Akkoord, transparantie is fijn.
Elke maandag een artikel voor jouw webshop: Waarom jij User Experience niet over het hoofd mag zien
 
Gebruikersavatar
OriDrory
Berichten: 55
Lid geworden op: 04 juli 2013
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: MKBsem blijft maar bellen

05 juli 2013

Mooi voorbeeld van hoe weinig zoden push-marketing aan de dijk zet.

Deze acquisitie levert eigenlijk niks op, op een slechte reputatie na.
Beste Oridrory,


Deze 'slechte reputatie' is m.i. eerder een probleem waaraan we, zoals je hebt kunnen lezen, hard werken om deze op te lossen.

Overigens zou ik honderden lopende campagnes en tevreden klanten niet niks willen noemen.

Met vriendelijke groet,


Jeremy Husmann,
PR adviseur MKB SEM.
Interessant, toch blij om te zien dat jullie ook positieve reacties hierover krijgen.
Echter merk ik via dit topic veel ongenoegen. Ik hoop dat jullie een oplossing vinden.
Elke maandag een artikel voor jouw webshop: Waarom jij User Experience niet over het hoofd mag zien
 
Jeremy Husmann
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 juli 2013

Re: MKBsem blijft maar bellen

05 juli 2013

Interessant, toch blij om te zien dat jullie ook positieve reacties hierover krijgen.
Echter merk ik via dit topic veel ongenoegen. Ik hoop dat jullie een oplossing vinden.
Dankjewel. Daar gaan we ons uiterste best voor doen!
PR adviseur MKB SEM
 
Robert-de-Graaf
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 juli 2013

Re: MKBsem blijft maar bellen

08 juli 2013

Ons bedrijf wordt ook vaak gebeld door MKB SEM, we worden er knetter gek van!
We hebben meerdere malen aangegeven dat we niet gebeld willen worden maar men trekt hier blijkbaar niets van aan.

Wij doen sinds anderhalf jaar zaken met (Link weggehaald) waar we naar uiterste tevredenheid worden geholpen. Dit bedrijf (Breda) bestaat uit een klein team dat, indien nodig, ook buiten kantoortijden voor haar klanten klaarstaat. Ik kan elke ondernemer aanraden om zaken te doen met hen. En nee, ik heb geen aandelen! :wink:

Zij leggen ons precies uit wat SEO inhoud, wat we zelf kunnen verbeteren en wat zij voor ons doen. Volgens hen is SEO iets dat van 2 kanten komt. Erg prettig!

On topic: Wellicht een keer gezamenlijk een klacht indienen bij het bel-me-niet registeren?
Ik neem aan dat MKB SEM na een paar boetes wel leert om bedrijven minder snel lastig te vallen...
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 08 juli 2013, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic reclame weggehaald.
 
Jeremy Husmann
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 juli 2013

Re: MKBsem blijft maar bellen

08 juli 2013

Ons bedrijf wordt ook vaak gebeld door MKB SEM, we worden er knetter gek van!
We hebben meerdere malen aangegeven dat we niet gebeld willen worden maar men trekt hier blijkbaar niets van aan.

Wij doen sinds anderhalf jaar zaken met (Link weggehaald) waar we naar uiterste tevredenheid worden geholpen. Dit bedrijf (Breda) bestaat uit een klein team dat, indien nodig, ook buiten kantoortijden voor haar klanten klaarstaat. Ik kan elke ondernemer aanraden om zaken te doen met hen. En nee, ik heb geen aandelen! :wink:

Zij leggen ons precies uit wat SEO inhoud, wat we zelf kunnen verbeteren en wat zij voor ons doen. Volgens hen is SEO iets dat van 2 kanten komt. Erg prettig!

On topic: Wellicht een keer gezamenlijk een klacht indienen bij het bel-me-niet registeren?
Ik neem aan dat MKB SEM na een paar boetes wel leert om bedrijven minder snel lastig te vallen...
Beste Robert de Graaf,


Zoals u in de topic kunt lezen doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat men geen hinder ondervindt van onze telefonische acquisitie.

Vanzelfsprekend bellen wij uw bedrijf niet moedwillig meermaals op. Echter, het ontdubbelen van data werkt, zoals gezegd, helaas nog niet vlekkeloos.

Wat ik voor u kan doen is ervoor zorgen dat uw bedrijfsnaam en gegevens manueel worden ingevoerd. Als het goed is zou u dan niet meer moeten worden gebeld.

U kunt deze gegevens mailen naar j.husmann@mkbsem.nl.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelelijke groet,


Jeremy Husmann,
PR adviseur MKB SEM.
PR adviseur MKB SEM
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: MKBsem blijft maar bellen

08 juli 2013

Kan misschien aan mij liggen, maar ik word flauw van het excuus over "ontdubbelen". Gebruik 1 systeem en hoe moeilijk kan het zijn om aan te geven in het systeem dat een persoon op een bepaalde datum is gebeld en dus komende maanden niet meer gebeld moet worden?

Overigens had alles in de testfase al goed moeten werken, niet dat er dan nooit meer een fout zou kunnen gebeuren, heus wel. Maar het topic spreekt eigenlijk voor zich.
 
Gebruikersavatar
Zonnepakje
Berichten: 141
Lid geworden op: 15 juni 2013
Contacteer:

Re: MKBsem blijft maar bellen

09 juli 2013

Vanzelfsprekend bellen wij uw bedrijf niet moedwillig meermaals op. Echter, het ontdubbelen van data werkt, zoals gezegd, helaas nog niet vlekkeloos.
Kuch ... heb jaren in de call center wereld gewerkt, en da's gewoon een smoesje, sorry. Zeker als ik lees wat mensen over jullie schrijven, dat heeft niks met ontdubbelen te maken.

Dit topic gaat niet over call centers en hoe daarin het kaft van het koren te scheiden, maar het lijkt me voor niemand een verrassing dat je met een goed call center en goed management gewoon een prima campagne kan draaien die mensen níet het bloed onder de nagels vandaan haalt.

[off-topic]Het valt me op dat veel SEO bedrijven erg hard pushen - een flink deel van mijn ongewenste mail en telefoontjes zijn van SEO bedrijven. Kan natuurlijk toeval zijn, maar het valt mij wel op :shock: [/off-topic]
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen
 
Jeremy Husmann
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 juli 2013

Re: MKBsem blijft maar bellen

09 juli 2013

Het was niet mijn bedoeling om anoniem te reageren. Dit was voor mij de eerste keer dat ik aan een forum meedeed. Rob51 staat voor Rob Feenstra uit Almere.
Alle mooie woorden van Hr. huisman ten spijt, als ze dreigen om iedere klant die NIET tevreden aan de hoogste boom op te hangen is dit niet klantvriendelijk. Ik ben als ZZP er in het mooie verkooppraatje getuind en kan het tweede jaar niet meer opbrengen, mede doordat de werkzaamheden van MKBSEM NIETS hebben opgeleverd. Dus mijn verhaal blijft om NIET in hun verkooppraatjes te trappen.
Beste Rob,


Dat zijn nogal zware bewoordingen. Graag zou ik van u vernemen (dat mag in een privébericht) wie deze naar u heeft geuit. Dan zetten we dat meteen even recht.

Het is tevens jammer dat u het gesprek met één van onze accountmanagers als een 'mooi verkooppraatje' heeft ervaren en dat in uw optiek uw campagne niets heeft opgeleverd. Helaas ben ik geen SEO consultant en ken ik uw bedrijfsnaam (en bijbehorende campagne) niet. Ik kan daar helaas inhoudelijk dus niet veel over zeggen.

Afgaande op het feit dat u hier uw ongenoegens uit, ga ik er voor het gemak vanuit dat u geen klant meer bij ons bent? Anders zou ik u vriendelijk willen verzoeken om de resultaten van uw campagne met de betreffende SEO consultant te bespreken.

Met vriendelijke groet,


Jeremy Husmann,
PR adviseur MKB SEM.


PS: Dat u mijn naam verkeerd schrijft is geen probleem hoor. Ik heb alle varianten al eens voorbij zien komen :)
PR adviseur MKB SEM