Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Precies, als ze zo goed zijn in online marketing moet het toch geen probleem zijn om via internet aan bezoekers en dus klanten te komen. Het vele bellen is dus eigenlijk een teken van onkunde.Als een bedrijf zo veel telefonisch verkoop moet doen dan heb ik automatisch geen interesse meer.
Beste Wouter (en andere respondenten),
Ik vind het erg jammer om hier over negatieve ervaringen met ons callcenter te moeten lezen. Bij deze bied ik dan ook onze welgemeende excuses voor het ongemak aan.
Ik heb alle reacties gelezen en direct een afspraak met de callcentermanager gemaakt, om deze problematiek in kaart te brengen en te zorgen voor een adequate oplossing.
Vanzelfsprekend houd ik in dit topic iedereen op de hoogte van de ontwikkelingen hieromtrent.
Met vriendelijke groet,
Jeremy Husmann,
PR adviseur MKB SEM.
Beste Wouter,Jeremy, jullie zijn wel verplicht om het bel-me-niet register te raadplegen. Mocht een eenmanszaak of VOF zich daar aangemeld hebben, dan kan je ze niet verzoeken om eerst aan jullie door te geven dat ze niet gebeld wensen te worden. Dat hadden jullie zelf al uit het register moeten opmaken.
Beste Oridrory,Mooi voorbeeld van hoe weinig zoden push-marketing aan de dijk zet.
Deze acquisitie levert eigenlijk niks op, op een slechte reputatie na.
Beste Oridrory,Mooi voorbeeld van hoe weinig zoden push-marketing aan de dijk zet.
Deze acquisitie levert eigenlijk niks op, op een slechte reputatie na.
Deze 'slechte reputatie' is m.i. eerder een probleem waaraan we, zoals je hebt kunnen lezen, hard werken om deze op te lossen.
Overigens zou ik honderden lopende campagnes en tevreden klanten niet niks willen noemen.
Met vriendelijke groet,
Jeremy Husmann,
PR adviseur MKB SEM.
Akkoord, transparantie is fijn.Rob heeft dan wel weer anoniem gereageerd.. Lijkt me moeilijk te controleren. Ik zou het wel fijn vinden dat mensen niet anoniem reageren als ze hun ervaring, positief of negatief, willen delen. Er is niks engs aan je echte (bedrijfs)naam noemen op internet.
Interessant, toch blij om te zien dat jullie ook positieve reacties hierover krijgen.Beste Oridrory,Mooi voorbeeld van hoe weinig zoden push-marketing aan de dijk zet.
Deze acquisitie levert eigenlijk niks op, op een slechte reputatie na.
Deze 'slechte reputatie' is m.i. eerder een probleem waaraan we, zoals je hebt kunnen lezen, hard werken om deze op te lossen.
Overigens zou ik honderden lopende campagnes en tevreden klanten niet niks willen noemen.
Met vriendelijke groet,
Jeremy Husmann,
PR adviseur MKB SEM.
Dankjewel. Daar gaan we ons uiterste best voor doen!Interessant, toch blij om te zien dat jullie ook positieve reacties hierover krijgen.
Echter merk ik via dit topic veel ongenoegen. Ik hoop dat jullie een oplossing vinden.
Beste Robert de Graaf,Ons bedrijf wordt ook vaak gebeld door MKB SEM, we worden er knetter gek van!
We hebben meerdere malen aangegeven dat we niet gebeld willen worden maar men trekt hier blijkbaar niets van aan.
Wij doen sinds anderhalf jaar zaken met (Link weggehaald) waar we naar uiterste tevredenheid worden geholpen. Dit bedrijf (Breda) bestaat uit een klein team dat, indien nodig, ook buiten kantoortijden voor haar klanten klaarstaat. Ik kan elke ondernemer aanraden om zaken te doen met hen. En nee, ik heb geen aandelen!
Zij leggen ons precies uit wat SEO inhoud, wat we zelf kunnen verbeteren en wat zij voor ons doen. Volgens hen is SEO iets dat van 2 kanten komt. Erg prettig!
On topic: Wellicht een keer gezamenlijk een klacht indienen bij het bel-me-niet registeren?
Ik neem aan dat MKB SEM na een paar boetes wel leert om bedrijven minder snel lastig te vallen...
Kuch ... heb jaren in de call center wereld gewerkt, en da's gewoon een smoesje, sorry. Zeker als ik lees wat mensen over jullie schrijven, dat heeft niks met ontdubbelen te maken.Vanzelfsprekend bellen wij uw bedrijf niet moedwillig meermaals op. Echter, het ontdubbelen van data werkt, zoals gezegd, helaas nog niet vlekkeloos.
Beste Rob,Het was niet mijn bedoeling om anoniem te reageren. Dit was voor mij de eerste keer dat ik aan een forum meedeed. Rob51 staat voor Rob Feenstra uit Almere.
Alle mooie woorden van Hr. huisman ten spijt, als ze dreigen om iedere klant die NIET tevreden aan de hoogste boom op te hangen is dit niet klantvriendelijk. Ik ben als ZZP er in het mooie verkooppraatje getuind en kan het tweede jaar niet meer opbrengen, mede doordat de werkzaamheden van MKBSEM NIETS hebben opgeleverd. Dus mijn verhaal blijft om NIET in hun verkooppraatjes te trappen.