Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
ZipZoo.nl
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 oktober 2013
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Re: Zipzoo

01 december 2013

Uiteraard besteden wij veel aandacht aan ons platform en de aangesloten websites om dit soort problemen te voorkomen.

Aangesloten websites die evt geraakt zouden worden zullen direct na constatering ontkoppeld worden van ons platform, daarnaast wordt de betreffende site offline gezet zodat u als gebruiker zo min mogelijk hinder ondervindt.

Daarentegen blijft uw met zorg geschreven artikel wel bewaard binnen ons platform en deze kunt u dan indien gewenst op later tijdstip publiceren op een andere website.

1 van de grootste oorzaken waarom Google een website degradeert is duplicate content die wordt gepubliceerd op een website, wij waken daarvoor en proberen dit zoveel mogelijk uit te sluiten.

Advies : publiceer alleen unieke artikelen en denk op lange termijn, u zal hier zeer zeker profijt uit halen.

mvg

Michael
http://www.zipzoo.nl
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Zipzoo

02 december 2013

Mijn ervaring met dergelijke systemen is dat dergelijke linkbuilding erg goed werkt! Het grote nadeel is echter dat je wel veel risico neemt. Er is een beste kans dat wanneer je teveel op zulke artikelen vertrouwt, je op een dag naar beneden zult kelderen... Google is echter vaak nog minder slim dan we denken op detectie gebied.

Ga je zo iets gebruiken als handige tool? Prima, maar zorg wel voor voldoende andere linkbuilding en kwalitatieve links. Vertrouw dus niet alleen op deze tool voor geheel je linkbuilding...
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
verhuisboxen
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 april 2014
Locatie: Hardinxveld
Contacteer:

Re: Zipzoo

30 april 2014

Een kleine algemene vraag van mijn kant. Is het nog steeds relevant om artikelen linkbuilding te doen. Ik hoor steeds wisselende geluiden over netwerken van artikellinbuilding sites die een penalty krijgen omdat er toch gelinkt wordt naar zogenaamde bad neighbourhoods.Ik wil wat artikelen plaatsen voor http://www.verhuisboxen en heb daar wat advies bij nodig Hoe pakken jullie zoiets aan of beter gezegd hoe voorkomen jullie zoiets.

alvast bedankt voor de moeite om te reageren

Andreas