Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
interweb
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 oktober 2013

Gratis vermelding van uw webshop met link.

28 oktober 2013

Meld uw winkel gratis aan in de webshops rubriek van onze directory. Hierbij kunt u eventueel een RSS feed adres opgeven zodat wij uw laatste producten of nieuws kunnen helpen verspreiden.

Een voorbeeld van een webshop vermelding in onze directory: Wehkamp
 
interweb
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 oktober 2013

Re: Gratis vermelding van uw webshop met link.

05 december 2013

We hebben inmiddels 10 aanmeldingen ontvangen in de webshop rubriek. Iedereen hartelijk bedankt voor uw aanmelding. De directory zal verder worden geoptimaliseerd om de waarde van uw backlink te verhogen.

Wij zijn daarnaast bezig met het ontwikkelen van een aparte site speciaal voor webshops. Als u op de hoogte gebracht wilt worden van nieuwe gratis linkmogelijkheden kunt u zich inschrijven voor onze nieuwsbrief.
 
Gebruikersavatar
Captain Pervert
Berichten: 237
Lid geworden op: 31 januari 2012

Re: Gratis vermelding van uw webshop met link.

20 december 2013

Mag je hier naar hartenlust spammen? :D
Dat is wel uniek voor een forum.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Gratis vermelding van uw webshop met link.

20 december 2013

Nee dat mag niet -.-
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
interweb
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 oktober 2013

Re: Gratis vermelding van uw webshop met link.

20 december 2013

Beste Pervert en Zyra. Spammen mag inderdaad niet, maar vinden jullie dit dan spam? De directory is gratis, het onderwerp is relevant en dezer info is nuttig voor webwinkel eigenaren die gratis promotie wel weten te waarderen. ;)
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Gratis vermelding van uw webshop met link.

20 december 2013

Het feit dat je eerste berichten hier op het forum zelf promotie is, valt onder de categorie spammen :)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Gratis vermelding van uw webshop met link.

20 december 2013

Dat is op zich geen probleem van interweb zelf maar het forum in het algeheel. Er wordt teveel toegestaan omdat er geen moderatie is of de moderatie alles erg ruim opvat.

Een ongewenst bericht (dat is spam) van interweb kan en mag op dit forum. Ik ben er niet blij mee aangezien ze zelf verder helemaal niets bijdragen aan het forum, maar alles mag en kan hier maar gezegd worden.

Het forum is leuk om nog af en toe te checken maar professioneel is het al lang niet meer.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Gratis vermelding van uw webshop met link.

20 december 2013

Dat is op zich geen probleem van interweb zelf maar het forum in het algeheel. Er wordt teveel toegestaan omdat er geen moderatie is of de moderatie alles erg ruim opvat.

Een ongewenst bericht (dat is spam) van interweb kan en mag op dit forum. Ik ben er niet blij mee aangezien ze zelf verder helemaal niets bijdragen aan het forum, maar alles mag en kan hier maar gezegd worden.

Het forum is leuk om nog af en toe te checken maar professioneel is het al lang niet meer.
Als ik jou was zou ik me niet zo druk hierover maken.
terecht wijzen en verder negeren, klaar.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht