Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
bijouxstore
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 november 2013

Meer bezoekers

08 november 2013

Hallo allemaal,

Wij hebben een webshop genaamd BijouxStore (http://www.bijouxstore.nl)
Nu willen wij meer bezoekers krijgen maar gaat dit niet zo gemakkelijk.

Hebben jullie tips voor ons?

gr. BijouxStore
 
EwoutG
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 oktober 2013

Re: Meer bezoekers

08 november 2013

Een goede vraag, maar het antwoord is vaak niet zo gemakkelijk.

Eens even kijken...je bent goed actief op Facebook, hebt een redelijke fanbase en hebt leuke foto's. Mijn tip qua Facebook gebruik; richt je minder op push factoren (dus minder 'heb je onze nieuwe sieraden gezien? Koop ze nu!'), maar probeer eens om leuke berichtjes te maken zonder dat je de lezer direct aanspoort om te kopen. Bijvoorbeeld door producten te combineren of een nieuws gerelateerd nieuwtje te plaatsen (niet over het product zelf)

E-mailmarketing; verstuur je nieuwsbrieven onder je bestaande klanten? Zo ja, bekijk eens de frequentie en analyseer hoeveel bezoekers doorklikken vanuit de nieuwsbrief.

Nieuwe bezoekers; de goedkoopste manier om bezoekers te krijgen is d.m.v. SEO. Loop nog eens je teksten door, gebruik zoekwoorden in de tekst en speel met je titles en meta description.

Een ander idee is om een samenwerking aan te gaan met een andere site; jullie kunnen bijv. beiden wat weggeven waardoor beide sites extra bezoekers krijgen.

Betaalde bezoekers; zet een Adwords campagne op. Met relevante advertenties kun je eenvoudiger extra bezoekers genereren. Let wel op de kosten van de campagne. Een campagne welke uiteindelijk geen verkoop oplevert is immers ook geen pretje.

Daarnaast moet je je natuurlijk afvragen of extra bezoekers wel altijd het doel is. Je kan natuurlijk beter 100 bezoekers hebben waarvan er 5 kopen i.p.v. 200 bezoekers terwijl je maar 7 orders binnenhaalt.
 
Gebruikersavatar
MartijnvdBeek
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 augustus 2013
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Meer bezoekers

09 november 2013

Kijk eens na de mogelijkheden van adverteren.

Als ik de woorden armbanden, sleutelhangers en kettingen bekijk zie ik in de bovenste zoekresultaten bij Google Marktplaats.nl voorbij komen. Hier zou je bekijken kunnen wat het adverteren hier kost.

Verder bij horloges staat er een startpagina hoog in Google. Vraag hier ook na de mogelijkheden. Al vragen deze heren en dames wel flink wat geld voor een link. Soms heb je geluk en kan het voor weinig.

Verder zou ik zeker seo in zetten. Schrijf teksten op je pagina's en zorg voor backlinks.
Alles loopt op rolletjes... Bekijk onze handige wielen op: https://www.zwenkwielen.net
 
Dude
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 november 2013

Re: Meer bezoekers

11 november 2013

Je kan voor Seo gebruik maken van het plaatsen van content op pinterest. Je deelt dan de afbeeldingen van je webwinkel op pinterest, en dit zorgt meteen voor een backlink naar je webwinkel. De hoeveelheid tijd die je hier in kan steken is afhankelijk van het aantal producten die je in je winkel hebt. Zelf vindt ik dit wel een handige manier, en ik heb me laten vertellen dat deze links door google goed opgepakt worden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht