Waar vind ik bloggers

1
Hallo,

Ik zoek iemand die artikelen wil schrijven voor mijn webwinkel.
Iemand die wekelijks een blog kan schrijven die ik kan publiceren op mijn webshop over het onderwerp waarin ik actief ben.

Weet iemand waar dit soort bloggers te vinden zijn?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Waar vind ik bloggers

8
grr0x schreef: Dat je zo auteurs kan vinden die schrijven over dezelfde onderwerpen.
Wat bedoel je met 'hun specifieke Google directory voor bloggers'?
Is dat een aparte pagina op Google ofzo?

Re: Waar vind ik bloggers

10
Op Sitedeals vind je genoeg schrijvers, maar over de kwaliteit zijn velen niet te spreken. Niet geheel onlogisch als je kijkt naar die paar centen die ze maar vragen.

Als ik een stuk schrijf voor mijn blog (vaak woord of 400) ben ik daar van begin tot plaatsing vaak wel een uur mee bezig. Nadat de tekst klaar is ga ik er vaak nog een keer doorheen om evt. fouten te herstellen en zinnen anders te formuleren.
Daarna komt de 'linkjes ronde'.

Leuk fototje erbij en dan is het pas klaar.

Mijn tip: probeer zelf een blog bij te houden, als anderen schrijven (die vaak niet veel van het onderwerp weten) krijg je rare teksten.

Re: Waar vind ik bloggers

11
PaulG schreef:
Is dat een aparte pagina op Google ofzo?
Ja, net zoals je apart kan zoeken op plaatjes of video's is er ook blogs.
Nooit geweten. Ik zie ook niet waar je daar naar kan zoeken?