Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

91
serviesonline schreef:
webshopeigenaar schreef: ik heb de herplaatsingen uitgezet om verdere schade te voorkomen. Wat een waardeloos gedoe.
Dat heb ik ook gedaan maar het verwijderen gaat gewoon door.

Met welk programma doen jullie dat?
Of is dat het testers programma?

met vriendelijke groet,

Manon (http://www.dominokinderkleding.nl)
Jouw online Kinderkleding winkel Domino Kinderkleding
Like our page! Volg ons op Facebook Domino Kinderkleding

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

94
Iemand de laatste tijd nog iets van Mark vernomen?

Gebruik al langere tijd zijn programma voor Marktplaats adv herplaatsen. Voor mij werkte het prima, vorige week donderdag nog de licentie verlengd. Maar sinds zaterdag is de website offline, en ook mails naar dat adres krijg ik met foutmelding terug gestuurd.

Dacht dat het misschien een server probleempje kon zijn en dat hij het ivm weekend of iets dergelijks nog niet gezien had, maar begin me nu toch wel zorgen te maken?

Ik ben gaan googlen en kwam zo hier terecht, daarom leg ik het hier maar even neer.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

97
wilco den hartog schreef:beste Mark

ik zou graag gebruik willen maken van jou programma het gaat om de ruim 40 advertenties per dag en mocht het een succes zijn dan ben ik er bereid voor te betalen.

groet wilco 

p.s. stuur me een reactie terug a.u.b
Ja serieus? lees even de rest van het topic.. Mark is er vandoor met het geld van sommigen hier..
MT