Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Mark B
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 november 2013

Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

20 november 2013

Beste mede webwinkeleigenaren,

Ik zoek een aantal personen welke actief zijn op Marktplaats. Ik heb een website ontwikkeld
waarmee je jouw Marktplaats advertenties zowel handmatig als automatisch kan laten herplaatsen.

In ben op dit moment in de test fase en zoek hiervoor een aantal personen welke gericht feedback kunnen geven.

Ben je geïnteresseerd en wil je gratis je advertenties laten herplaatsen stuur dan even een bericht en dan krijg je meer informatie.

Max. 15 personen dus wees er snel bij :wink:
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

20 november 2013

Waarom zou je dat willen, herplaatsen bedoel ik dan.
 
Mark B
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 november 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

20 november 2013

Waarom zou je dat willen, herplaatsen bedoel ik dan.
Als je een advertentie (opnieuw) plaatst kom je bovenaan de categorie te staan i.pv. op bijv. pagina 300. Ook verloopt de advertentie na 28 dagen en dan kost het een geldbedrag om de advertentie verlengen.

Als je de advertenties handmatig bijhoudt dien je eerst de advertentie te kopieeren, verwijderen en dan opnieuw plaatsen + alle afbeeldingen. Bij elkaar ben je dan zo'n 5-10 minuten per advertentie bezig.

Als je rond de 30 advertenties actief wilt bijhouden dan ben je al gauw wekelijks zo'n 5-10uur bezig.

Met mijn website verloopt dit allemaal geheel automatisch en hoef je hier niet meer naar om te kijken.
 
Ludger
Berichten: 193
Lid geworden op: 27 juli 2012

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

20 november 2013

Ik denk niet dat marktplaats daar zo blij mee?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

20 november 2013

Ik denk niet dat marktplaats daar zo blij mee?
Dat heeft Mark B. vast afgedekt met een "no cure no pay"-garantie: als jij door Marktplaats wordt geweigerd als adverteerder, vergoedt hij alle directe én indirecte schade. Mark B. begrijpt heus wel dat je veel omzet misloopt wanneer een van zijn klanten door Marktplaats definitief wordt geweigerd.
 
Mark B
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 november 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

20 november 2013

Ik denk niet dat marktplaats daar zo blij mee?
Dat heeft Mark B. vast afgedekt met een "no cure no pay"-garantie: als jij door Marktplaats wordt geweigerd als adverteerder, vergoedt hij alle directe én indirecte schade. Mark B. begrijpt heus wel dat je veel omzet misloopt wanneer een van zijn klanten door Marktplaats definitief wordt geweigerd.
Alles werkt conform de algemene voorwaarden van Marktplaats.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

20 november 2013

Alles werkt conform de algemene voorwaarden van Marktplaats.
Marktplaats heeft helemaal geen “algemene voorwaarden”! Marktplaats heeft wel duidelijke specifieke voorwaarden, namelijk:

I. Algemene Gebruiksvoorwaarden
II. Regels voor het plaatsen van advertenties
III. Aanvullende regels voor bepaalde categorieën

Maar wel heel goed van je dat je bij deze jouw garantie ook bevestigd aan de gebruikers: je staat in voor het feit dat jouw applicatie volledig voldoet aan de voorwaarden die Marktplaats eraan stelt.

Cool, ik zou dat bij een publieke bèta niet aandurven.
 
Mark B
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 november 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

20 november 2013

Alles werkt conform de algemene voorwaarden van Marktplaats.
Marktplaats heeft helemaal geen “algemene voorwaarden”! Marktplaats heeft wel duidelijke specifieke voorwaarden, namelijk:

I. Algemene Gebruiksvoorwaarden
II. Regels voor het plaatsen van advertenties
III. Aanvullende regels voor bepaalde categorieën

Maar wel heel goed van je dat je bij deze jouw garantie ook bevestigd aan de gebruikers: je staat in voor het feit dat jouw applicatie volledig voldoet aan de voorwaarden die Marktplaats eraan stelt.

Cool, ik zou dat bij een publieke bèta niet aandurven.
Conform de voorwaarden die Marktplaats stelt aan het plaatsen van een advertentie :wink:
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

20 november 2013

Conform de voorwaarden die Marktplaats stelt aan het plaatsen van een advertentie :wink:
Die zijn erg duidelijk.
3. Het plaatsen van een Advertentie

3.1. Mijn Marktplaats
Een Adverteerder plaatst zijn Advertentie via de knop 'plaats advertentie' op de Website. Voordat een Adverteerder een Advertentie kan plaatsen dient hij eerst in te loggen.
Lijkt mij duidelijk wat de bedoeling van Marktplaats is: zó plaats je een advertentie en niet anders! Of zullen we het Marktplaats-Duits met hoofdletters voor alles dat belangrijk is nog eens gaan tekstverklaren?
 
Mark B
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 november 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013

Conform de voorwaarden die Marktplaats stelt aan het plaatsen van een advertentie :wink:
Die zijn erg duidelijk.
3. Het plaatsen van een Advertentie

3.1. Mijn Marktplaats
Een Adverteerder plaatst zijn Advertentie via de knop 'plaats advertentie' op de Website. Voordat een Adverteerder een Advertentie kan plaatsen dient hij eerst in te loggen.
Lijkt mij duidelijk wat de bedoeling van Marktplaats is: zó plaats je een advertentie en niet anders! Of zullen we het Marktplaats-Duits met hoofdletters voor alles dat belangrijk is nog eens gaan tekstverklaren?
De advertenties worden via de plaats advertentie knop geplaatst.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013

Maar nog even over het nut. Bij zo'n advertentie kun je toch geen website vermelden? Wat is dan het doel er van? Alle kopers met een mailtje beantwoorden?

Voor dit soort dingen is admarkt uitgevonden.
 
Mark B
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 november 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013

Maar nog even over het nut. Bij zo'n advertentie kun je toch geen website vermelden? Wat is dan het doel er van? Alle kopers met een mailtje beantwoorden?

Voor dit soort dingen is admarkt uitgevonden.
Daar heb je een punt echter admarkt kost een hoop €.
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013

En wat doen bezoekers met advertenties zonder website vermelding? In elk geval niet doorklikken ;)
 
Mark B
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 november 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013

En wat doen bezoekers met advertenties zonder website vermelding? In elk geval niet doorklikken ;)
Dat is enkel als je "kijkers" hebt, mensen welke echt geïnteresseerd zijn in een door jouw aangeboden product zullen via Google op jouw shop terecht komen of telefonisch contact met je opnemen. Als je bijv. een email adres in de omschrijving zet zullen mensen via de url na @ direct op je shop komen.
 
TiaID
Berichten: 402
Lid geworden op: 13 juli 2011
Contacteer:

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013

bedoel je hetzelfde idee als goedgeplaatst nl ?
 
Mark B
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 november 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013

bedoel je hetzelfde idee als goedgeplaatst nl ?
Daar komt het wel op neer, is alleen eenvoudiger.
 
mimi
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 november 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013

Beste mede webwinkeleigenaren,

Ik zoek een aantal personen welke actief zijn op Marktplaats. Ik heb een website ontwikkeld
waarmee je jouw Marktplaats advertenties zowel handmatig als automatisch kan laten herplaatsen.

In ben op dit moment in de test fase en zoek hiervoor een aantal personen welke gericht feedback kunnen geven.

Ben je geïnteresseerd en wil je gratis je advertenties laten herplaatsen stuur dan even een bericht en dan krijg je meer informatie.

Max. 15 personen dus wees er snel bij :wink:

Ik wil wel testen.
 
mimi
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 november 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013

:? :?
 
Mark B
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 november 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013

Beste mede webwinkeleigenaren,

Ik zoek een aantal personen welke actief zijn op Marktplaats. Ik heb een website ontwikkeld
waarmee je jouw Marktplaats advertenties zowel handmatig als automatisch kan laten herplaatsen.

In ben op dit moment in de test fase en zoek hiervoor een aantal personen welke gericht feedback kunnen geven.

Ben je geïnteresseerd en wil je gratis je advertenties laten herplaatsen stuur dan even een bericht en dan krijg je meer informatie.

Max. 15 personen dus wees er snel bij :wink:

MARK wat ben jij een loser!
Pure phising!

Je mag inloggen op een site.....en komt niet verder. Dag account op Marktplaats.
Gelukkig was ik wijzer....en is mijn account 1 minuut oud!



PAS OP!!!

?? Misschien had u even een paar seconden moeten wachten, het eerste keer laden kost een aantal seconden. En het is uw goed recht om het te proberen met een nieuw account.

edit// ik heb het nog even getest en hier werkt het prima.
 
mimi
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 november 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013

jjkl
 
Mark B
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 november 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013

MARK B.


Probeert op deze manier een domeinnaam van hoge waarde te voorzien door veel bezoekers te trekken. Uit einderlijk probeert deze gladjakker.... nog meer mensen te bezodemieteren.
Wil je dit aub weghalen, ik doe niet aan phishing! en heb het probleem gevonden, met internet explorer kom je inderdaad niet verder dan het inlog scherm, met google chrome of firefox geen probleem.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013

MARK B.


Probeert op deze manier een domeinnaam van hoge waarde te voorzien door veel bezoekers te trekken. Uit einderlijk probeert deze gladjakker.... nog meer mensen te bezodemieteren.
Wil je dit aub weghalen, ik doe niet aan phishing! en heb het probleem gevonden, met internet explorer kom je inderdaad niet verder dan het inlog scherm, met google chrome of firefox geen probleem.
Goh en dan heb je tegenwoordig IE10 dat geen problemen behoort te geven. Niet goed getest?
 
Mark B
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 november 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013


Goh en dan heb je tegenwoordig IE10 dat geen problemen behoort te geven. Niet goed getest?
Ik vraag niks voor niks testers 8) , het probleem met IE is in ieder geval verholpen.
 
mimi
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 november 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013


Goh en dan heb je tegenwoordig IE10 dat geen problemen behoort te geven. Niet goed getest?
Ik vraag niks voor niks testers 8) , het probleem met IE is in ieder geval verholpen.
Ja... niets te danken! Dat doen wij Zwollenaren graag voor elkaar!
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013


Goh en dan heb je tegenwoordig IE10 dat geen problemen behoort te geven. Niet goed getest?
Ik vraag niks voor niks testers 8) , het probleem met IE is in ieder geval verholpen.
Je had dit zelf al kunnen testen, maar blijkbaar bouw je gewoon maar iets en dan achteraf niet nagedacht over of het wel werkt in IE...
 
mimi
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 november 2013

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013

Ik vraag niks voor niks testers 8) , het probleem met IE is in ieder geval verholpen.[/quote]

Je had dit zelf al kunnen testen, maar blijkbaar bouw je gewoon maar iets en dan achteraf niet nagedacht over of het wel werkt in IE...[/quote]


je liegt gewoon!

als je maar vaak genoeg op het aanmelden knopje op http://www.kustomparts.nl/ klikt, kom je zgn....zomaar binnen. Je hoeft gen gbn of ww in tevoeren. Je komt er ook gelijk achter dat je niet automatisch kunt opwaarderen.

dus Maurice....wat heb je daar op te zeggen.
 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013

Het werkt perfect en ik ben zeer enthousiast.
Dit opent zeker nieuwe mogelijkheden en Mark mag mij als klant noteren.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013

Het werkt perfect en ik ben zeer enthousiast.
Dit opent zeker nieuwe mogelijkheden en Mark mag mij als klant noteren.
Op 20 november werd dit topic geplaatst en op 21 november is de bètatest al succesvol afgerond? Zou je bij een script dat over perioden van dagen herplaatst dan niet minstens een week moeten testen?
 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

21 november 2013

Afgerond? nee zo snel ben ik nou ook weer niet haha.
Maar hij doet wat hij moet doen, en hier kan ik wat mee. :wink:
En geen websitevermelding vind ik geen probleem.
Ik ga nu advertenties plaatsen met losse artikelen en verwijs naar mijn admarkt advertentie.
Losse artikelen deed ik niet omdat het me teveel werk was maar nu wordt het een ander verhaal.
 
webshopeigenaar
Berichten: 72
Lid geworden op: 07 augustus 2013
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Testers gezocht - Automatisch herplaatsen marktplaats

22 november 2013

IK heb van de zomer ook al eens meegedaan aan zo'n soort test (wellicht van een ander via Linkedin) In de praktijk werkte het nauwelijks. En adverteren zonder website is zonde van je tijd.

Maar ik sta altijd open voor acties die het tegendeel bewijzen.
Eigenares van 6 webshops. http://www.enveloppenwebshop.nl met goedkope brievenbusdoosjes en luchtkussenenveloppen. Zie profiel welke webshops nog meer
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht